Μέθοδος 2-2-2: To νέο καθημερινό κόλπο για απώλεια βάρους

Τι είναι επιτέλους αυτή η μέθοδος 2-2-2 που θα σε κάνει να χάσεις γρήγορα και εύκολα τα περιττά κιλά;

γυναίκα που ακολουθεί τη μέθοδο 2-2-2 istock

Η Jenna Rizzo, προπονήτρια γυναικών για απώλεια βάρους από τη Τζόρτζια, δημοσίευσε την περασμένη εβδομάδα ένα βίντεο σχετικά με τη μέθοδο 2-2-2, που θα σε κάνει να χάσεις τα περιττά κιλά.

Τι περιλαμβάνει αυτή η μέθοδος;

Το καθημερινό σχέδιο της Rizzo περιλαμβάνει στην καθημερινή σου διατροφή την κατανάλωση δύο μεγάλων μπουκαλιών νερού, την κατανάλωση δύο μερίδων φρούτων και λαχανικών το καθένα και δύο περιπάτους. Και για να μην παρανοήσεις, όχι μόνον αυτά αλλά και αυτά με την προυπόθεση ότι θα κάνεις υγιεινές επιλογές στην καθημερινότητά σου.

Διαβάστε Επίσης

"Αν ακολουθήσεις αυτή τη μέθοδο για μόλις τρεις εβδομάδες, σου υπόσχομαι ότι θα νιώθεις τόσο καλά, που θα θέλεις απλά να συνεχίσεις", δήλωσε η Rizzo.

Το τρέξιμο ή το περπάτημα είναι πιο ενεργοβόρο για την ίδια απόσταση;

@jennaaaamariee

2:2:2 methods works like a charm if you’re just starting out, or wanting to get back into your fitness journey.

♬ original sound - Jenna Rizzo | Weight Loss

Η Rizzo δεν διευκρινίζει πόσα ml περιέχονται σε δύο μεγάλα μπουκάλια νερού, διότι οι ανάγκες ενυδάτωσης ποικίλλουν ανάλογα διάφορους παράγοντες όπως το επίπεδο δραστηριότητάς σου, η κατανάλωση αλκοόλ, ο καιρός και η γενική σου υγεία.

Διαβάστε Επίσης

Ενώ η Αμερικανική Καρδιολογική Εταιρεία συνιστά τέσσερις μερίδες φρούτων και πέντε μερίδες λαχανικών καθημερινά, η Rizzo εξήγησε ότι με το πρόγραμμά της, αυτό "δεν είναι το μόνο που τρώμε την ημέρα", γιατί οι δύο μερίδες φρούτων και λαχανικών υποτίθεται ότι συμπληρώνουν το διατροφικό σου πρόγραμμα.

Όσον αφορά την άσκηση, η Rizzo εξήγησε πως δε χρειάζεται να "περιπλέκεις" τους περιπάτους σου, απλά να εντάξεις μέσα στη μέρα σου και δύο έξτρα, αν έχεις χρόνο.

Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες γραμμές για τη σωματική δραστηριότητα για τους Αμερικανούς, που δημοσιεύθηκαν από το Γραφείο Πρόληψης Ασθενειών και Προαγωγής της Υγείας του Υπουργείου Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών των ΗΠΑ, οι ενήλικες πρέπει να στοχεύουν σε 150 λεπτά σωματικής δραστηριότητας μέτριας έντασης και δύο ημέρες μυϊκής ενδυνάμωσης την εβδομάδα.

Περπάτημα με αντίσταση στο νερό: Η άσκηση που κάνει "μαγικά" στο σώμα σου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i