Αξίζει να πάρεις μετρητή καρδιακών παλμών; (είναι το απόλυτο gadget;)

Αν υπάρχει ένα αξεσουάρ που αξίζει να αγοράσεις, αυτό είναι το καρδιοσυχνόμετρο. Όχι μόνο επειδή το gadget αυτό σε κάνει να δείχνεις πιο fit, αλλά επειδή μπορεί και να σε βοηθήσει να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση. 

07.12.2017

Η χρήση του μετρητή καρδιακών παλμών μπορεί να σε βοηθήσει να βρεις
τον ιδανικό για εσένα ρυθμό τρεξίματος ώστε να αποτρέψεις το «κάψιμο» από
την υπερβολική προπόνηση. Επιπλέον, τα gadgets που μετρούν τους παλ-
μούς είναι σχετικά οικονομικά συγκριτικά με άλλα τελευταίας τεχνολογίας
αθλητικά αξεσουάρ, οπότε τα αξίζoυν τα λεφτά τους.

Υupiii Daily Update

Σταματίνα Τσιμτσιλή H ατάκα για το φύλο του μωρού που περιμένει!

Nomads Αποκάλυψη Γιώργου Μαυρίδη: «Έγινα μέσα σε λίγες μέρες αυτό που σιχαινόμουν»

Αναστασία Περράκη Η σεξουαλική παρενόχληση, ο φαντάρος σύντροφος της και τα όνειρα της για το μέλλον

Και το καλύτερο; Είναι πανεύκολο να τα χρησιμοποιήσεις. Απλά δένεις την ταινία στο στήθος σου, τη συνδέεις με μία εφαρμογή στο κινητό ή με το ρολόι σου (πολλοί μετρητές δεν έχουν δική τους οθόνη ενδείξεων) και αρχίζεις να τρέχεις. Ακολούθησε τα πέντε βήματα που συστήνει ο Jason Fitzgerald, ελίτ μαραθωνοδρόμος και προπονητής δρομέων, για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο το μετρητή σου.

Πώς να χρησιμοποιήσεις το μετρητή καρδιακών παλμών;

 

 

 

 

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

Θες να ξεκινήσεις SUP; Μάθε τα οφέλη του και τι σανίδα να επιλέξεις

Έχεις πολλούς λόγους για να κάνεις Stand up Paddling, δες και όσα πρέπει να ξέρεις για τις σανίδες SUP!

Πόνος στο γόνατο; Οι πιθανότερες αιτίες και τι πρέπει να κάνεις

Είτε γυμνάζεσαι είτε όχι, είναι πολύ πιθανό ένας πόνος στο γόνατος να σε απασχολήσει. Ποιες είναι οι πιθανότερες αιτίες εμφάνισής του και τι πρέπει να κάνεις; 

6 λόγοι που δεν έχεις φλατ κοιλιά (μήπως στριφογυρίζεις στον ύπνο;)

Υπάρχουν έξι ένοχοι που ευθύνονται για τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Εξουδετέρωσε τους και φόρεσε με αυτοπεποίθηση τα crop tops του καλοκαιριού. 

#shapegreece