7 απλές ασκήσεις για ωραίο σώμα: Τις έχεις δοκιμάσει;

Αναζητάς αποτελεσματικούς τρόπους να μεταμορφώσεις το σώμα σου; Υπάρχουν μερικές εξαιρετικές ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να πιάσεις τον τελικό σου στόχο.

13.04.2018

εχεις διαβασει

Αυτές οι ασκήσεις είναι εύκολες αλλά αποτελεσματικές για την ενδυνάμωση του σώματός σου και ταυτόχρονα καίνε τις ανεπιθύμητες θερμίδες. Ωστόσο, δεν αρκεί να κολλήσεις σε αυτές τις ασκήσεις για ωραίο σώμα, θα πρέπει επίσης να τρως υγιεινά και να κοιμάσαι αρκετά. Μη χάνεις τον πολύτιμο χρόνο σου κάνοντας άλλες προπονήσεις, εδώ θα βρεις τις 7 ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να μεταμορφώσεις το σώμα σου σε χρόνο μηδέν.

Πήδα σκοινάκι

σχοινάκι-ασκήσεις-κάψιμο-λίπους
Πότε ήταν η τελευταία φορά που έκανες σκοινάκι; Ίσως όταν ήσουν κοριτσάκι. Το σκοινάκι είναι μια φτηνή και εύκολα “φορητή” άσκηση που μπορείς να κάνεις σχεδόν παντού. Με αυτή την προπόνηση καις περισσότερες θερμίδες το λεπτό απ’ ότι με οποιαδήποτε άλλη. Άρχισε να πηδάς για μια τέλεια άσκηση και άφθονη διασκέδαση. Ένα από τα καλύτερα θέματα με το σκοινάκι είναι πως μπορείς να το γυμναστείς μαζί με τα παιδιά σου. Επιπλέον, το σκοινάκι είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να βρεις τη φόρμα σου κάνοντας μια πολύ αποτελεσματική αεροβική άσκηση ακόμη κι όταν δεν είσαι στο χώρο σου. Απλά βάλε το σκοινάκι στην τσάντα σου και δεν χρειάζεται να ψάχνεις το κοντινότερο γυμναστήριο.

Κάψε λίπος παντού με ένα σχοινάκι

Βαθιά Καθίσματα

3. Κάθισμα πλιέ με βάρος

Τα καθίσματα είναι μια σύνθετη άσκηση για όλο το σώμα που ασκεί περισσότερες από μία μυϊκές ομάδες. Αυτή η δυνατή άσκηση βοηθά στην τόνωση των γλουτών σου, δυναμώνει το σώμα και καίει πολλές θερμίδες. Για να αυξήσεις την καύση θερμίδων και να ανεβάσεις τους καρδιακούς σου παλμούς, μπορείς να δοκιμάσεις να κάνεις καθίσματα με αναπήδηση. Ή μείνε σε θέση καθίσματος με βαράκια τα χέρια για να αυξήσεις την ένταση και για να νιώσεις το κάψιμο.

Το να κάνεις τακτικά καθίσματα είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους να μεταμορφώσεις το σώμα σου αλλά και να βελτιώσεις τη σωματική σου υγεία. Αν κάνεις καθιστική ζωή στη δουλειά ή στο σπίτι, έχεις υψηλότερο κίνδυνο για σοβαρές ασθένειες. Γιατί να μην κάνεις μερικά καθίσματα όσο περιμένεις να τελειώσει το μαγείρεμα του φαγητού, να βράσει το νερό στο μπρίκι ή να ανοίξει ο υπολογιστής σου; Μερικές φορές η πολυπραγμοσύνη είναι εξαιρετικό πράγμα!

Κάνε sumo καθίσματα

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Σταμάτησες να ασκείσαι; Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου;

Άφησες το μεγαλύτερο μέρος του χειμώνα να περάσει χωρίς να γυμνάζεσαι και τώρα αναρωτιέσαι σε πόσο καιρό θα επανέλθεις στη φυσική σου κατάσταση. Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) θα είναι; 

10 fitness κανόνες για να αποκτήσεις τέλειο σώμα!

Δοκίμασε αυτές τις 10 επιστημονικά κατοχυρωμένες συμβουλές και θα μεταμορφώσεις το σώμα σου σε σέξι και σφιχτό σε χρόνο μηδέν!

#SHAPEchallenge: Οι επιστήμονες συνιστούν να σηκώνεσαι κάθε 30 λεπτά από την καρέκλα και θα το κάνουμε για 1 εβδομάδα!

Μόνο όταν το καθισιό διακόπτεται ανά τουλάχιστον μισή ώρα, μειώνεται ο αυξημένος κίνδυνος πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

#shapegreece