Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες; Απαντά η trainer Monika Kwiecien

Και σου δίνει παραδείγματα προπόνησης.

08.08.2018

εχεις διαβασει

καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες


Ευχαριστούμε τη Monika Kwiecien, personal trainer.

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες;

Η διαφορά στο σωματότυπο, στις διατροφικές συνήθειες και στον τρόπο ζωής δημιουργούν διαφορετικές απαιτήσεις σε κάθε γυναίκα. Ωστόσο, η απώλεια βάρους και η ενδυνάμωση γλουτών, ποδιών, κοιλιάς και τρικεφάλων αποτελούν κοινό παρανομαστή για τις περισσότερες. Ιδανικά αποτελέσματα προκύπτουν από αερόβιες ασκήσεις, στοχεύοντας την κατανάλωση θερμίδων, συνδυασμένες με ασκήσεις ενδυνάμωσης, αποσκοπώντας στην τόνωση των μυών.

Τι αερόβια να κάνω: Να τι να επιλέξεις ανάλογα με το επίπεδο σου

Για παράδειγμα, κάνουμε μισή ώρα σχοινάκι ή τρέξιμο και άλλη μισή ασκήσεις όπως καθίσματα, προβολές, ροκανίσματα και βυθίσεις τρικέφαλων μέρα παρά μέρα.

Εναλλακτική αποτελεί η αερόβια προπόνηση το λιγότερο δύο φορές την εβδομάδα για 45 με 60 λεπτά συνδυασμένη με άλλες δύο ημέρες ασκήσεων ενδυνάμωσης, που εκτελούνται με το βάρος του σώματος ή εξοπλισμό για μεγαλύτερη δυσκολία, όπως βάρη και λάστιχα.

Παρ’ όλα αυτά, η ένταση, η ποικιλία ασκήσεων, ο αριθμός επαναλήψεων και τα σετ εκτελούνται ανάλογα με το επίπεδο που βρισκόμαστε. Ελλείψει χρόνου, μην ξεχνάμε ότι η προπόνηση γίνεται να μοιραστεί σε δύο μικρότερες μέσα στη μέρα.

Ο σωματότυπος «δείχνει» ποια γυμναστική χρειάζεσαι (και ποια διατροφή!)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Έτοιμη για spinning! Mάθε τα πάντα πριν ξεκινήσεις

Tο spinning είναι ίσως το πιο… τρομακτικό από τα ομαδικά προγράμματα που θα βρεις στο γυμναστήριό σου. Εμείς θα σου πούμε όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις.

Αυτά που θέλουν οι μυς του σώματός σου (τα ξέρεις; τα κάνεις;)

Ειδικά αν γυμνάζεσαι, πρέπει να ξέρεις αυτά τα facts για να αποφύγεις κάθε τραυματισμό.

Δε θέλω να γυμναστώ, τι να κάνω;

Καμία δικαιολογία δεν μπορεί να αντισταθεί σε αυτές τις στρατηγικές που πρεσβεύει η ψυχολογία της άσκησης.

Βίντεο: Οι καλύτερες ασκήσεις για χέρια χωρίς βάρη! (ευτυχώς, χωρίς push-ups)

Aπόκτησε καλλίγραμμα χέρια χωρίς εξοπλισμό με αυτό το πρόγραμμα που μπορείς να κάνεις εύκολα στο σπίτι.

Είναι η κολύμβηση το ιδανικό άθλημα για όλους; Ο Δημήτρης Κουλούρης απαντά

Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις κολύμπι; Ναι, μπορείς να κάνεις και το χειμώνα και θα έχεις πολλά οφέλη. Να τι λέει ο πρωταθλητής μας

#shapegreece