Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες; Απαντά η trainer Monika Kwiecien

Και σου δίνει παραδείγματα προπόνησης.

04.08.2019

Γράφει: Monika Kwiecien

εχεις διαβασει

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες; Απαντά η trainer Monika Kwiecien

Από τη Monika Kwiecien, personal trainer (Instagram: @monikaskwiecien).

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες;

Η διαφορά στο σωματότυπο, στις διατροφικές συνήθειες και στον τρόπο ζωής δημιουργούν διαφορετικές απαιτήσεις σε κάθε γυναίκα. Ωστόσο, η απώλεια βάρους και η ενδυνάμωση γλουτών, ποδιών, κοιλιάς και τρικεφάλων αποτελούν κοινό παρανομαστή για τις περισσότερες. Ιδανικά αποτελέσματα προκύπτουν από αερόβιες ασκήσεις, στοχεύοντας την κατανάλωση θερμίδων, συνδυασμένες με ασκήσεις ενδυνάμωσης, αποσκοπώντας στην τόνωση των μυών.

Διάβασε επίσης: Τι αερόβια να κάνω: Να τι να επιλέξεις ανάλογα με το επίπεδο σου

Για παράδειγμα, κάνουμε μισή ώρα σχοινάκι ή τρέξιμο και άλλη μισή ασκήσεις όπως καθίσματα, προβολές, ροκανίσματα και βυθίσεις τρικέφαλων μέρα παρά μέρα.

Εναλλακτική αποτελεί η αερόβια προπόνηση το λιγότερο δύο φορές την εβδομάδα για 45 με 60 λεπτά συνδυασμένη με άλλες δύο ημέρες ασκήσεων ενδυνάμωσης, που εκτελούνται με το βάρος του σώματος ή εξοπλισμό για μεγαλύτερη δυσκολία, όπως βάρη και λάστιχα.

Παρ’ όλα αυτά, η ένταση, η ποικιλία ασκήσεων, ο αριθμός επαναλήψεων και τα σετ εκτελούνται ανάλογα με το επίπεδο που βρισκόμαστε. Ελλείψει χρόνου, μην ξεχνάμε ότι η προπόνηση γίνεται να μοιραστεί σε δύο μικρότερες μέσα στη μέρα.

Διάβασε επίσης: Ο σωματότυπος «δείχνει» ποια γυμναστική χρειάζεσαι (και ποια διατροφή!)

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece