Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες; Απαντά η trainer Monika Kwiecien

Και σου δίνει παραδείγματα προπόνησης.

08.08.2018

εχεις διαβασει

καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες


Ευχαριστούμε τη Monika Kwiecien, personal trainer.

Ποιες είναι οι καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες;

Η διαφορά στο σωματότυπο, στις διατροφικές συνήθειες και στον τρόπο ζωής δημιουργούν διαφορετικές απαιτήσεις σε κάθε γυναίκα. Ωστόσο, η απώλεια βάρους και η ενδυνάμωση γλουτών, ποδιών, κοιλιάς και τρικεφάλων αποτελούν κοινό παρανομαστή για τις περισσότερες. Ιδανικά αποτελέσματα προκύπτουν από αερόβιες ασκήσεις, στοχεύοντας την κατανάλωση θερμίδων, συνδυασμένες με ασκήσεις ενδυνάμωσης, αποσκοπώντας στην τόνωση των μυών.

Τι αερόβια να κάνω: Να τι να επιλέξεις ανάλογα με το επίπεδο σου

Για παράδειγμα, κάνουμε μισή ώρα σχοινάκι ή τρέξιμο και άλλη μισή ασκήσεις όπως καθίσματα, προβολές, ροκανίσματα και βυθίσεις τρικέφαλων μέρα παρά μέρα.

Εναλλακτική αποτελεί η αερόβια προπόνηση το λιγότερο δύο φορές την εβδομάδα για 45 με 60 λεπτά συνδυασμένη με άλλες δύο ημέρες ασκήσεων ενδυνάμωσης, που εκτελούνται με το βάρος του σώματος ή εξοπλισμό για μεγαλύτερη δυσκολία, όπως βάρη και λάστιχα.

Παρ’ όλα αυτά, η ένταση, η ποικιλία ασκήσεων, ο αριθμός επαναλήψεων και τα σετ εκτελούνται ανάλογα με το επίπεδο που βρισκόμαστε. Ελλείψει χρόνου, μην ξεχνάμε ότι η προπόνηση γίνεται να μοιραστεί σε δύο μικρότερες μέσα στη μέρα.

Ο σωματότυπος «δείχνει» ποια γυμναστική χρειάζεσαι (και ποια διατροφή!)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

3 πράγματα που δεν χρειάζεται η αθλητική διατροφή σου

O αθλητικός διατροφολόγος Μάνος Δημητρούλης συστήνει τι να αποφεύγεις.

4 λάθη στο τρέξιμο που πρέπει να σταματήσεις σήμερα

Η ειδικός μάς προειδοποιεί για τα σημαντικότερα λάθη που κάνουμε όταν τρέχουμε και δημιουργούμε προβλήματα στα πόδια μας.

Άσκηση σανίδα: Πώς να την κάνεις σωστά για να «χτίσεις» σώμα!

Αυτή η απλή – φαινομενικά – άσκηση μπορεί να έχει τεράστια οφέλη όχι μόνο για τον κορμό, αλλά και για το υπόλοιπο σώμα σου. 

aerial dance
Shape Tested: H editor Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει aerial dance! (Ναι, κάνει γράμμωση σε χρόνο dt!)

Απόκτησε καλλίγραμμο κορμί χορεύοντας σαν αερικό. Γίνεται, με aerial dance!

Αναπνέεις από το διάφραγμα ή το θώρακα; Η σωστή αναπνοή για κάθε άσκηση (και how to) από την pilates expert

Ο τρόπος που εισπνέεις και εκπνέεις μπορεί να σου δώσει ενέργεια, να διώξει το άγχος και να τονώσει τις προπονήσεις σου. 

Προπόνηση… Survivor με την Puma και τον Ηλία Γκότση

Στο άλσος Παπάγου, η Puma και ο training ambassador της, Ηλίας Γκότσης, ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ιδιαίτερο, powerful & inspiring Βootcamp.

#shapegreece