Τι αερόβια να κάνω: Να τι να επιλέξεις ανάλογα με το επίπεδο σου

Αναρωτιέσαι ποιο είδος αερόβιας άσκησης σου ταιριάζει;

26.01.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Πώς θα χάσω γρήγορα λίπος; Κάψε 3 φορές περισσότερο! (το πρόγραμμα)

«Τι αερόβια να κάνω;». Μήπως αυτό είναι ένα fitness ερώτημα που σε βασανίζει και ψάχνεις απάντηση; Ιδού τι να διαλέξεις ανάλογα με το επίπεδο σου ως ασκούμενη.

Τι αερόβια να κάνω;

Αν είσαι αρχάρια: Έντονο περπάτημα, ποδηλασία και κολύμβηση για 30 λεπτά σε μέτριο ρυθμό.

H Shape Team προτείνει: Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Αν γυμνάζεσαι περιστασιακά: Xαλαρό τζόγκινγκ, ποδηλασία, στεπ, αερόμπικ, κολύμβηση και διαλειμματική.

Η Shape Team προτείνει: 2 διαφορετικά προγράμματα διαλειμματικής προπόνησης (ιδρώνεις όσο δε φαντάζεσαι!)

Για τακτικές: Tζόγκινγκ, στεπ, κωπηλασία, κολύμβηση, ορειβασία και ομαδικά αθλήματα.

Η Shape Team προτείνει: Αερόβιο Πρόγραμμα: Kάψε 300 θερμίδες με 30′ τρέξιμο (τέλειο!)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.