Πρωινή άσκηση; Κάν’ το εύκολο!

Πώς θα μάθεις να ασκείσαι το πρωί χωρίς δυσκολία; Έχουμε τα tricks της trainer!

25.09.2017

εχεις διαβασει

πρωινή άσκηση

Συνεργάστηκε η Ζίνα Τασούλα, master trainer fitness professional tae box, Pilates και personal trainer.

Το είχες σκοπό να τρέξεις 5 χιλιόµετρα σήµερα, αλλά µε την οικογένεια, τη δουλειά και τις κοινωνικές υποχρεώσεις, απλά δεν τα κατάφερες. Ή ίσως διαπίστωσες πως η βραδινή άσκηση επηρεάζει αρνητικά την πέψη ή τον ύπνο σου. Η λύση; Πρωινή άσκηση! Μετάθεσε την άσκηση πρώτη πρώτη στην ατζέντα σου.

«Οι άνθρωποι που ξεκινούν τη µέρα τους µε γυµναστική αισθάνονται καλύτερα, καθώς νιώθουν ότι έχουν κάνει τόσα πράγµατα ενώ οι υπόλοιποι δεν έχουν καν ξυπνήσει, για να µην αναφέρουµε την έξτρα ενεργητικότητα που παίρνουν από την πρωινή έκλυση ενδορφινών» σηµειώνει η personal trainer Ζίνα Τασούλα.

treksimo-body

Αλλά πώς θα κάνεις την πρωινή άσκηση μέρος της καθημερινότητας σου;

  • Ξεκίνα χαλαρά

Βάλε ως στόχο να ασκείσαι µία ή δύο φορές την εβδοµάδα. «Όταν γνωρίζεις πως έχεις τα άλλα πέντε πρωινά για να χουζουρέψεις, θα σου είναι λίγο πιο εύκολο να ξυπνήσεις νωρίτερα. Και βεβαιώσου ότι, όταν έχεις πρωινή προπόνηση, το προηγούµενο βράδυ θα κοιµηθείς σχετικά νωρίς» προτείνει η Ζίνα Τασούλα.

 

  • Οργανώσου
    Βγάλε τα ρούχα, τα παπούτσια και (αν παίρνεις µαζί σου) το µπουκάλι µε το νερό σου από το βράδυ ώστε να ελαχιστοποιήσεις τις δικαιολογίες και να βεβαιωθείς πως θα είσαι πολύ γρήγορα έτοιµη. Και άφησε το ξυπνητήρι σου στην άλλη πλευρά του δωµατίου, έτσι που να πρέπει να τιναχτείς από το κρεβάτι για να το κλείσεις. Θα είναι πιο δύσκολο να ξανακοιµηθείς.

« Όταν ξυπνάω το πρωί…» Σταμάτα να κάνεις ΑΥΤΑ τα 5 λάθη όταν ξυπνάς!

  • Κλείσε ραντεβού
    Όταν ξέρεις πως κάποιος σε περιµένει έξω, δεν είναι εύκολο να χωθείς ξανά στο µαλακό κρεβάτι σου. «Η καλή συζήτηση µε µια φίλη που κάνετε τζόγκινγκ µαζί σχεδόν σε κάνει να ξεχνάς ότι τρέχεις αξηµέρωτα ένα παγωµένο πρωινό» λέει η expert.

 

  • Δώσε του χρόνο
    Καθώς χρειάζεται να ρυθµίσεις από την αρχή το βιολογικό σου ρολόι, θα χρειαστούν 3-4 εβδοµάδες µέχρι να νιώθεις φυσιολογικό το πρωινό τρέξιµο. Το τέλος της άνοιξης ή η αρχή του φθινοπώρου είναι η ιδανική περίοδος για να ξεκινήσεις, καθώς ο καιρός και το περισσότερο φως θα σταθούν σύµµαχοί σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

Θες να ξεκινήσεις SUP; Μάθε τα οφέλη του και τι σανίδα να επιλέξεις

Έχεις πολλούς λόγους για να κάνεις Stand up Paddling, δες και όσα πρέπει να ξέρεις για τις σανίδες SUP!

Πόνος στο γόνατο; Οι πιθανότερες αιτίες και τι πρέπει να κάνεις

Είτε γυμνάζεσαι είτε όχι, είναι πολύ πιθανό ένας πόνος στο γόνατος να σε απασχολήσει. Ποιες είναι οι πιθανότερες αιτίες εμφάνισής του και τι πρέπει να κάνεις; 

6 λόγοι που δεν έχεις φλατ κοιλιά (μήπως στριφογυρίζεις στον ύπνο;)

Υπάρχουν έξι ένοχοι που ευθύνονται για τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Εξουδετέρωσε τους και φόρεσε με αυτοπεποίθηση τα crop tops του καλοκαιριού. 

#shapegreece