Shape Tested: Nα γιατί θα ξεκινήσω Gravity! (το δοκίμασα πριν γίνει trend!)

Αυτή ήταν η πρώτη φράση που είπε η Ευμορφία όταν δοκίμασε τον πρωτοποριακό τρόπο άσκησης Gravity πριν γίνει μόδα στην Ελλάδα. Και θα γίνει, πίστεψέ μας. 

11.10.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Πανταζοπούλου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Gravity certified trainer, υπεύθυνη εκπαίδευσης Pilates StudioΟne (www.studioone.gr), ιδιοκτήτρια του ibody pilates wellness studio. Φωτογράφηση: Δανάη Ίσαρη.

Το Gravity είναι μια μέθοδος προπόνησης που γίνεται αποκλειστικά πάνω στο GTS® (total-gym.gr), ένα πολυβραβευμένο μηχάνημα που χρησιμοποιείται για personal training, ομαδικά προγράμματα, Pilates κ.ά. Ναι, σωστά διάβασες. Μπορείς να ακολουθήσεις ένα total-body workout που συνδυάζει περισσότερες από 250 ασκήσεις, πάνω στο ίδιο μηχάνημα, χρησιμοποιώντας αποκλειστικά το σωματικό βάρος σου ως αντίσταση κατά της βαρύτητας.

Γιατί ξεχωρίζει

Tο GTS® διαθέτει μια ελεύθερη τροχήλατη επικλινή πλατφόρμα, που επιτρέπει την κίνηση σε 22 διαφορετικές κλίσεις. Αυτό σημαίνει πως ο πάγκος που θα σταθείς ή θα ξαπλώσεις δε θα είναι πάντα παράλληλος με το έδαφος. «Αλλάζοντας την κλίση, αλλάζει και η επιβάρυνση. Σε κάποιες ασκήσεις η κλίση δυσκολεύει, ενώ σε κάποιες άλλες διευκολύνει την άσκηση» εξηγεί η Χριστίνα Πανταζοπούλου, Gravity certified trainer, ιδιοκτήτρια του ibody pilates and wellness studio.

Η fitness editor ενθουσιάστηκε

Σκέψου πως έχω ήδη κλείσει το επόμενο μάθημά μου στο LA Fitness. Το Gravity με κέρδισε 100%, γιατί σε 1 μόλις ώρα μπορείς να συνδυάσεις διαφορετικά είδη άσκησης, από yoga και Pilates μέχρι fitness και stretching, και να γυμνάσεις ολόκληρο το σώμα σου.

Πράγματι, το μάθημα δεν άφησε παραπονεμένο κάποιο σημείο του σώματός μου. Ξεκινήσαμε με προθέρμανση πάνω στον πάγκο, συνεχίσαμε με ασκήσεις Pilates, «σανίδες», stretching κ.ά. και ολοκληρώσαμε με διατάσεις αποθεραπείας.

Το μάθημα, φυσικά, μπορεί να γίνει «περισσότερο» Pilates, ή fitness, ή yoga ή ακόμα και πιο χορευτικό, ανάλογα με το γούστο και το στόχο σου. Η Χριστίνα κι εγώ συμφωνήσαμε πως ο συνδυασμός διαφορετικών ειδών άσκησης θα το κάνει πιο ενδιαφέρον, γι’ αυτό, άλλωστε, δε βαρέθηκα ούτε στιγμή – αυτό είναι πολύ σημαντικό αν σκεφτείς πως έχω στο… ενεργητικό μου πολλά Shape tested.

Το καλύτερο; Έφυγα ιδρωμένη έχοντας ήδη θέσει νέους στόχους (δεν μπορούσα να βγάλω εις πέρας κάθε άσκηση).  Hint: Κάνοντας τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα, από 1 ώρα, θα δεις διαφορά στο σώμα σου μέσα σε 12 εβδομάδες.

«Μπορώ κι εγώ;»

To Gravity είναι για όλους –ακόμα και για παιδιά–, αφού δουλεύει με το βάρος του σώματος και το επίπεδο προσαρμόζεται ανάλογα με τον ασκούμενο. Ακόμα κι αν έχεις κάποιο τραυματισμό, δεν είναι απαγορευτικό, καθώς «μπορείς να επιλέξεις το εύρος κίνησης στην εκάστοτε άρθρωση και τις ανάλογες ασκήσεις» εξηγεί η Gravity expert. Από προσωπική εμπειρία μπορώ να σου πω πως ο τραυματισμός στον ώμο μου δε με ενόχλησε καθόλου. Η Χριστίνα, βέβαια, το γνώριζε εξαρχής, οπότε ήξερε τι δεν πρέπει να κάνω.

Συμπέρασμα; Πριν ξεκινήσεις προπόνηση, μίλησε στον trainer για τις ανάγκες, τους στόχους σου και τυχόν τραυματισμούς.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Καλή φυσική κατάσταση: Όσα πρέπει να κάνεις ΕΞΩ από το γυμναστήριο για να παραμείνεις fit

Για να είσαι σε καλή φυσική κατάσταση, πρέπει να κάνεις τα σωστά πράγματα και έξω από το γυμναστήριο. Να πώς θα μεγιστοποιήσεις τα οφέλη τις μέρες που δε γυμνάζεσαι!

Γιατί δεν αδυνατίζω; Τα λάθη που κάνεις στη γυμναστική και ΔΕΝ το ξέρεις

Μόλις ξεκίνησες γυμναστήριο; Συγχαρητήρια! Τώρα ξεκινά η πραγματική δουλειά και ιδού τα 3 πιο συνηθισμένα λάθη κάνεις. Είσαι σίγουρη πως τα γνωρίζεις;

9 πράγματα που κάνεις λάθος στο τρέξιμο (και η λύση)

Φοράς σωστά παπούτσια; Τρως σωστά σνακ; Δες γιατί το τρέξιμο σου δημιουργεί προβλήματα και πώς θα τα διορθώσεις

Spetses mini Marathon
Spetses mini Marathon 2018: Ήμασταν εκεί και περάσαμε τέλεια

A weekend to remember: Το 8ο Spetses mini Marathon ξεπέρασε κάθε προσδοκία και το Shape ήταν εκεί!

Ballet Beautiful: Δες τις προβολές ποδιών που κάνουν οι μπαλαρίνες

Το βίντεο για να κάνεις προβολές, όπως μια μπαλαρίνα σαν τη Mary Helen Bowers.

yoga για κοιλιακούς
Fitness video: Κάνε yοga για κοιλιακούς πέτρα σε 9 μόλις λεπτά!

Bαρέθηκες τις κλασικές ασκήσεις για καλλίγραμμη κοιλιά; Το «μενού» έχει και yoga!

#shapegreece