Οι πιο περίεργες συμβουλές της Tracy Anderson για την άσκηση σου

Ναι, δεν είναι ό,τι περίμενες!

14.01.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Shape tested: Δοκίμασα τη θεραπεία Liposonix που υπόσχεται 1 νούμερο μικρότερο με μία συνεδρία (και σου έχω μυστικό διαγωνισμό!)

Αν δεν είχες την τύχη να βρεθείς σε ένα από τα studios της Τracy Anderson στη Νέα Υόρκη ή στο Λος Άντζελες, μπορείς ακόμα να μάθεις μερικά πράγματα από εκείνη για το πως να «χτίσεις» μία καλή ρουτίνα άσκησης και, τελικά, το σώμα και που θέλεις.

«Aν θέλεις να είσαι δραστήρια πρέπει να φτιάξεις το lifestyle σου και όχι να ακολουθείς τις τάσεις» εξηγεί η Anderson.

Από καθημερινά sessions με πολύ ιδρώτα μέχρι το know-how των kettlebells, η top trainer των celebrities αποκαλύπτει τις βασικές φιλοσοφίες της αναφορικά με την άσκηση.

1. Αδιαφόρησε για τους μεγάλους μύες

«Δεν μου αρέσουν τα οδοφράγματα και αναλογίζομαι το πότε ένας μεγάλος μυς οδεύει προς εκείνο το σημείο. Το κλειδί είναι να μη χρησιμοποιείς περισσότερα απ’όσα χρειάζεσαι και να ενστερνιστείς τη φιλοσοφία “less is more”. Καλό θα ήταν να μείνεις μακριά από βάρη των 5-10 κιλών, εφόσον επιθυμείς να είσαι σφιχτή αλλά αδύνατη. Όσο πιο δυνατός γίνεται ένα μυς τόσο εμποδίζει τους υπόλοιπους. Όσο μεγαλώνεις και γυμνάζεται ο δικέφαλος τόσο χειρότερο γίνεται το δέρμα κάτω από το χέρι σου, δηλαδή κρεμάει. Στην πραγματικότητα ο δυνατός μυς «λέει» στους μικρότερους να… πάνε για ύπνο».

2. Το μυαλό σου θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην άσκηση σου

«Πρέπει να παραμείνουμε συνδεδεμένοι. Όλο το σώμα μας πρέπει να είναι σε εγρήγορση και το μυαλό μας, το οποίο παραμένει ένα από τα πιο μυστήρια πράγματα στο σύμπαν, πρέπει να συμμετέχει».

3. Ναι, θα έπρεπε να ιδρώνεις κάθε, μα κάθε, ημέρα

«Στ’αλήθεια πιστεύω στην άσκηση κάθε ημέρα της εβδομάδας. Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με αυτό υπήρχε ακόμα η πεποίθηση για άσκηση “30 λεπτά την ημέρα, 3 φορές την εβδομάδα”. Όλα αυτά τα χρόνια έχω μία στρατιά από γιατρούς και επιστήμονες από πίσω μου. Η δουλειά που κάνω δεν καταστρέφει τους μύες, αλλά κάτι που σου κάνει καλό κάθε μέρα. Βουρτσίζεις τας δόντια σου κάθε μέρα και είναι τόσο μικροσκοπικά που χρειάζεσαι 5 λεπτά. Κατά τη γνώμη μου, το υπόλοιπο σώμα σου χρειάζεται 30 λεπτά την ημέρα».

4. Το σώμα μαθαίνει την άσκηση, όπως μαθαίνεις μία ξένη γλώσσα

«Ας πούμε ότι θέλεις να μάθεις μία ξένη γλώσσα: αν τη μία μέρα κάνεις μάθημα Γαλλικών, την επόμενη μάθημα Ισπανικών και μία άλλη μέρα μάθημα Ιαπωνικών, δεν θα μάθεις ποτέ καμία ξένη γλώσσα. Όσο καλύτερος γίνεσαι σε κάτι που έχεις εστιάσει, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις να προκαλέσεις τον εαυτό σου και να “ανέβεις” επίπεδο, να πετύχεις μία σωματική αλλαγή, να νικήσεις τη μάχη με τον χρόνο».

5. Τα fitness trends – και τα kettlebells – μπορούν να είναι επικίνδυνα

Ακολουθώντας τις τάσεις στο fitness μπορείς εύκολα να υποπέσεις σε παγίδες, γιατί το fitness τώρα είναι μία επιχείρηση που δεν έχει σχέση με την υγεία σου. Όσο για τα kettlebells, δεν ξέρεις καν πώς να ορίσεις τη δύναμη σου. Οι περισσότεροι άνθρωποι που έρχονται στα studios μου έχουν τραυματιστεί από kettlebells. Φαίνεται πως όλα έχουν γίνει πολύ ακραία: Παρακολουθούμε προγράμματα απώλειας βάρους, όπου οι άνθρωποι σπρώχνουν αμάξια σε λόφους. Είναι απλά λάθος».

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.