Οι πιο περίεργες συμβουλές της Tracy Anderson για την άσκηση σου

Ναι, δεν είναι ό,τι περίμενες!

14.01.2019

εχεις διαβασει

Αν δεν είχες την τύχη να βρεθείς σε ένα από τα studios της Τracy Anderson στη Νέα Υόρκη ή στο Λος Άντζελες, μπορείς ακόμα να μάθεις μερικά πράγματα από εκείνη για το πως να «χτίσεις» μία καλή ρουτίνα άσκησης και, τελικά, το σώμα και που θέλεις.

«Aν θέλεις να είσαι δραστήρια πρέπει να φτιάξεις το lifestyle σου και όχι να ακολουθείς τις τάσεις» εξηγεί η Anderson.

Από καθημερινά sessions με πολύ ιδρώτα μέχρι το know-how των kettlebells, η top trainer των celebrities αποκαλύπτει τις βασικές φιλοσοφίες της αναφορικά με την άσκηση.

1. Αδιαφόρησε για τους μεγάλους μύες

«Δεν μου αρέσουν τα οδοφράγματα και αναλογίζομαι το πότε ένας μεγάλος μυς οδεύει προς εκείνο το σημείο. Το κλειδί είναι να μη χρησιμοποιείς περισσότερα απ’όσα χρειάζεσαι και να ενστερνιστείς τη φιλοσοφία “less is more”. Καλό θα ήταν να μείνεις μακριά από βάρη των 5-10 κιλών, εφόσον επιθυμείς να είσαι σφιχτή αλλά αδύνατη. Όσο πιο δυνατός γίνεται ένα μυς τόσο εμποδίζει τους υπόλοιπους. Όσο μεγαλώνεις και γυμνάζεται ο δικέφαλος τόσο χειρότερο γίνεται το δέρμα κάτω από το χέρι σου, δηλαδή κρεμάει. Στην πραγματικότητα ο δυνατός μυς «λέει» στους μικρότερους να… πάνε για ύπνο».

2. Το μυαλό σου θα πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στην άσκηση σου

«Πρέπει να παραμείνουμε συνδεδεμένοι. Όλο το σώμα μας πρέπει να είναι σε εγρήγορση και το μυαλό μας, το οποίο παραμένει ένα από τα πιο μυστήρια πράγματα στο σύμπαν, πρέπει να συμμετέχει».

3. Ναι, θα έπρεπε να ιδρώνεις κάθε, μα κάθε, ημέρα

«Στ’αλήθεια πιστεύω στην άσκηση κάθε ημέρα της εβδομάδας. Όταν ξεκίνησα να ασχολούμαι με αυτό υπήρχε ακόμα η πεποίθηση για άσκηση “30 λεπτά την ημέρα, 3 φορές την εβδομάδα”. Όλα αυτά τα χρόνια έχω μία στρατιά από γιατρούς και επιστήμονες από πίσω μου. Η δουλειά που κάνω δεν καταστρέφει τους μύες, αλλά κάτι που σου κάνει καλό κάθε μέρα. Βουρτσίζεις τας δόντια σου κάθε μέρα και είναι τόσο μικροσκοπικά που χρειάζεσαι 5 λεπτά. Κατά τη γνώμη μου, το υπόλοιπο σώμα σου χρειάζεται 30 λεπτά την ημέρα».

4. Το σώμα μαθαίνει την άσκηση, όπως μαθαίνεις μία ξένη γλώσσα

«Ας πούμε ότι θέλεις να μάθεις μία ξένη γλώσσα: αν τη μία μέρα κάνεις μάθημα Γαλλικών, την επόμενη μάθημα Ισπανικών και μία άλλη μέρα μάθημα Ιαπωνικών, δεν θα μάθεις ποτέ καμία ξένη γλώσσα. Όσο καλύτερος γίνεσαι σε κάτι που έχεις εστιάσει, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις να προκαλέσεις τον εαυτό σου και να “ανέβεις” επίπεδο, να πετύχεις μία σωματική αλλαγή, να νικήσεις τη μάχη με τον χρόνο».

5. Τα fitness trends – και τα kettlebells – μπορούν να είναι επικίνδυνα

Ακολουθώντας τις τάσεις στο fitness μπορείς εύκολα να υποπέσεις σε παγίδες, γιατί το fitness τώρα είναι μία επιχείρηση που δεν έχει σχέση με την υγεία σου. Όσο για τα kettlebells, δεν ξέρεις καν πώς να ορίσεις τη δύναμη σου. Οι περισσότεροι άνθρωποι που έρχονται στα studios μου έχουν τραυματιστεί από kettlebells. Φαίνεται πως όλα έχουν γίνει πολύ ακραία: Παρακολουθούμε προγράμματα απώλειας βάρους, όπου οι άνθρωποι σπρώχνουν αμάξια σε λόφους. Είναι απλά λάθος».

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

Γιατί δεν αδυνατίζω
Γιατί δεν αδυνατίζω; 7 λόγοι που δε χάνεις άλλο βάρος

Έκανες δίαιτα και έχανες βάρος εύκολα, αλλά τώρα σταμάτησες να αδυνατίζεις; Η δρ Μαρία Ψωμά εξηγεί τι συμβαίνει και πώς θα το αντιμετωπίσεις.

Βαρβάρα Φασόη: Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ποδηλασίας απαντά στο Q&A του Shape

Εκτός από πρωταθλήτρια ποδηλασίας είναι διαιτολόγος και spinning instructor. «Τρυπώσαμε» στην καθημερινότητα της και τα μάθαμε όλα!

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς από ΤΩΡΑ

Κι όμως, μπορείς να αποκτήσεις τέλεια κοιλιά με μόλις λίγα λεπτά γυμναστική την ημέρα! Δες τους 10 τρόπους που συστήνει ο personal trainer!

#shapegreece