Τι να φάω πριν την προπόνηση (και τι όχι)

Ετοιμάζεσαι για το καθιερωμένο τρέξιμο; Προετοίμασε κατάλληλα το σώμα σου, επιλέγοντας τις ιδανικές τροφές πριν την άσκηση.

12.02.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

fit woman running τρέξιμο

Είτε αγαπάς το τρέξιμο και το κάνεις για να χαλαρώσεις είτε προπονείσαι για τον επόμενο μαραθώνιο, είναι σημαντικό να δώσεις στον εαυτό σου τα απαραίτητα «καύσιμα» για να κυλήσει ομαλά η άσκηση. Ενώ το να αθλείσαι με άδειο στομάχι είναι τεράστιο λάθος, το να επιλέγεις λάθος τροφές πριν ξεκινήσεις το τρέξιμο θεωρείται εξίσου σημαντικό, αφού μπορεί να προκαλέσει κράμπες στο στομάχι, ζαλάδα και πονοκέφαλο.

Τι να φάω πριν την προπόνηση; Εμείς συγκεντρώσαμε μερικές καλές διατροφικές επιλογές για να διαλέξεις αυτή που σου ταιριάζει:

2 ώρες πριν:
Προτίμησε ένα γεύμα 300-400 θερμίδων που περιλαμβάνει υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και υγιεινά λιπαρά.

The Mamagers Update

Νονοί – Σημασία δεν έχουν τα δώρα, αλλά η επικοινωνία

5 σκίτσα δείχνουν πόσο διαφορετικά αντιμετωπίζονται οι μαμάδες από τους μπαμπάδες

Ενδεικτικές Επιλογές:

  • Ζυμαρικά ολικής άλεσης με τυρί και λαχανικά.
  • Γιαούρτι με φρούτα, ξηρούς καρπούς και δημητριακά.
  • Μαγειρεμένο κινόα με ψητό κοτόπουλο.
  • Ομελέτα με τυρί και λαχανικά.

Τι να αποφύγεις:

  • Μπρόκολο, κρεμμύδια, φασόλια.
  • Μπέργκερ, τηγανητά και παγωτό.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece