Λίπος στην κοιλιά; 7 facts για το σπλαχνικό λίπος (τι να τρως, πόσες φυτικές ίνες, πόσα εκατοστά να είναι η μέση σου)

Μικρές αλλαγές στη μέρα σου αθροίζονται και μετατρέπονται σε μεγάλες αλλαγές στην περίμετρο της μέσης σου!

27.04.2018

εχεις διαβασει

αδύνατη κοιλιά

Σε τι αναλογία να τρως πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λιπαρά

  • Υδατάνθρακες: 50%
  • Πρωτεΐνη: 30%
  • Λιπαρά: 20%

Τα ποσοστά των υδατανθρακών, της πρωτεΐνης και των λιπαρών σε σχέση με τις συνολικές σου θερμίδες κάθε μέρα. Αν το τηρείς, διαχειρίζεσαι καλύτερα το αίσθημα πείνας και κορεσμού και διατηρείς υπό έλεγχο το κοιλιακό λίπος και το βάρος σου.

Για παράδειγμα, αν ο βασικός σου μεταβολισμός (θερμίδες που καίει το σώμα σου καθημερινά σε φάση ξεκούρασης) και η ημερήσια δραστηριότητά σου επιτρέπουν να τρως 1.800 θερμίδες τη μέρα, αυτό μοιράζεται σε 900 θερμίδες (περίπου 225 γρ.) από υγιεινούς υδατάνθρακες, όπως λαχανικά, φρούτα, όσπρια και πλήρη σιτηρά, 540 θερμίδες (135 γρ.) από πρωτεΐνη, όπως ξηροί καρποί και άπαχο κρέας και 360 θερμίδες (40 γρ.) από λιπαρά, όπως ελαιόλαδο, έλαιο σόγιας, σολομός και καρύδια.

Λίπος στην κοιλιά: H ημερήσια διατροφή της Emily Skye! Το fitness μοντέλο δείχνει πώς κάνεις σέξι γράμμωση

Πόσο σπλαχνικό λίπος απομακρύνει η λιποαναρρόφηση; ΜΗΔΕΝ

Η λιποαναρρόφηση απομακρύνει το υποδόριο λίπος. Μόνο η δίαιτα και η άσκηση μπορούν να σε βοηθήσουν να περιορίσεις την ποσότητα του λίπους που περιβάλλει τα εσωτερικά σου όργανα.

Ο χρυσός δεκάλογος για τέλεια κοιλιά! Κάνε αυτά και φτιάξε κοιλιακούς ΤΩΡΑ!

Βίντεο: Κάνε αυτές τις ασκήσεις κοιλιακών σε καρέκλα

Αν αγχώνεσαι, το λίπος πάει στην κοιλιά!

4 φορές περισσότερους υποδοχείς κορτιζόλης (ουσιαστικά μικροσκοπικούς μαγνήτες της ορμόνης της άγχους) περιέχει το σπλαχνικό λίπος συγκριτικά με το υποδόριο (το λίπος που βρίσκεται ακριβώς κάτω από το δέρμα μας), διαπιστώθηκε σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Psychosomatic Medicine.

Αν λοιπόν αγχώνεσαι πολύ, το λίπος φτάνει πιο γρήγορα στην κοιλιά σου από οπουδήποτε αλλού στο σώμα σου.

Τhe Mamagers Update

Για τις μαμάδες που μεγαλώνουν “μόνες” ένα παιδί μέσα στο γάμο

Tι σημαίνει να είσαι μαμά σήμερα; Το ποστ μιας μητέρας που έγινε viral λέει αλήθειες

Πού είσαι στην κλίμακα πείνας να σου πω τι ΠΡΕΠΕΙ να φας

Όταν φτάσεις στο 2 ή 3 στην κλίμακα πείνας (όπου το 1 σημαίνει ότι πεινάς πολύ και το 10 ότι έχεις φάει πάρα πολύ), φρόντισε να φας μέσα στα επόμενα 10 λεπτά, αλλιώς κινδυνεύεις να καταβροχθίσεις αργότερα μια τεράστια μερίδα νάτσος.

Σταμάτησε να τρως όταν είσαι στο 7, για να αποφύγεις να πάρεις βάρος. Είναι το σημείο όπου θα πεινάσεις ξανά σε 3-4 ώρες. Όταν παίρνεις 400-500 θερμίδες σε κάθε γεύμα, θα είσαι χορτάτη και δε θα υπερβάλλεις στο επόμενο. Μετά από τέσσερις μπουκιές θα έχεις φτάσει στο 8.

Εάν σταματήσεις να τρως στο 8 (αντί στο 7) δύο ή περισσότερες φορές την εβδομάδα, θα καταναλώσεις περισσότερες θερμίδες απ’ όσες χρειάζεσαι για να διατηρηθείς στο ιδανικό σου βάρος.

Flat Belly Diet: Επίπεδη κοιλιά με αποτοξίνωση 4 ημερών και πλάνο διατροφής!

2 top ασκήσεις εδάφους για γράμμωση στην κοιλιά

Άσκηση σανίδα: 3 παραλλαγές για προχωρημένες (σφίξε κοιλιά, πόδια και γλουτούς με 1 κίνηση)

25 λεπτά τη μέρα (κατά μέσο όρο) προπόνηση με βάρη αρκούν για να «πέσει» η κοιλιά.

Μελέτη σε πάνω από 10.000 ανθρώπους που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Obesity έδειξε πως εκείνοι που είχαν προσθέσει αυτόv το χρόνο και το είδος άσκησης στις προπονήσεις τους για μια περίοδο 12 ετών πήραν λιγότερους πόντους στη μέση τους από εκείνους που πρόσθεσαν τον αντίστοιχο χρόνο αεροβικής.

10 περισσότερα γραμμάρια φυτικές ίνες τη μέρα στη διατροφή σου σχετίζονται με μειωμένο σπλαχνικό λίπος.

Σε μελέτη στην επιθεώρηση Obesity διαπιστώθηκε πως για κάθε αύξηση 10 γρ. στην καθημερινή κατανάλωση διαλυτών φυτικών ινών μειώθηκε στη διάρκεια 5 ετών κατά 4% το ποσοστό του εν τω βάθει κοιλιακού λίπους. Με τι ισοδυναμούν: 1/2 αβοκάντο, 3/4 φλ. μαύρα φασόλια, 3/4 φλ. νιφάδες βρόμης και 1 κόκκινο μήλο.

89 εκατοστά ή λιγότερα θα πρέπει να είναι το μέγεθος της μέσης σου για να αποφύγεις την κοιλιακή παχυσαρκία.

Μέτρησε την περίμετρο της μέσης σου ακριβώς εκεί που τελειώνουν τα κόκαλα της λεκάνης. Η κοιλιακή παχυσαρκία επηρεάζει το 65% των γυναικών, σύμφωνα με στοιχεία του αμερικανικού οργανισμού National Health and Nutrition Examination Survey.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

Δοκίμασα τη νέα συλλογή των adidas Women και ιδού η εμπειρία μου

Σε ένα exclusive event στο κατάστημα Cosmos Sport στην Αγία Παρασκευή, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την ολοκαίνουρια συλλογή «Statement» των adidas Women.

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

#shapegreece