Η καλύτερη άσκηση: Οι 3 top παραλλαγές της μαγικής σανίδας για να τονώσεις χέρια και κοιλιακούς!

Είσαι έτοιμη να ιδρώσεις;

11.12.2018

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

Έχουμε μνημονεύσει πολλές φορές την άσκηση σανίδα και, μάλιστα, έχουμε αφιερώσει και ένα Shape Challenge ειδικά σε αυτή την άσκηση – «θαύμα» (ναι, είδαμε αποτέλεσμα!).

Αυτή τη φορά, η instructor Kelli James Precourt, πρώην Ολυμπιονίκης (χόκεϊ επί χόρτου) που είναι γνωστή για τα «ξεχωριστά» αλλά και spiritual προγράμματά της, προτείνει τρεις διαφορετικές παραλλαγές της άσκησης σανίδα για uber δυνατό κορμό: πλάγια σανίδα με ανύψωση ποδιού, σανίδα στους πήχεις με γόνατο στον ώμο και βυθίσεις με ανάποδη σανίδα.

The Mamagers Update

Τι δώρο θέλω να κάνετε στα παιδιά μου φέτος τα Χριστούγεννα

20 σοφές φράσεις από τη Μαρία Τερέζα που θα διδάξω στο παιδί μου

Shape Tip: Ένα yoga mat.

Η καλύτερη άσκηση:

Μάθε παρακάτω τι θα γυμνάσεις με την κάθε άσκηση και πώς θα την κάνεις σωστά:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.