7 τροφές που επιλέγουν οι fitness experts μετά τη γυμναστική (τυρί cottage, σολομό, σοκολάτα και…)

Πεθαίνεις της πείνας και δε ξέρεις τι να φας; Δες τι τρώνε οι fitness experts και πώς θα τα έχεις πάντα στο ψυγείο σου

24.07.2019

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Οξείδωση, ορμόνες, υπερβολική άσκηση κι άλλοι 3 λόγοι που δε χάνεις βάρος

Μόλις τελείωσες μια φοβερή προπόνηση στο γυμναστήριο. Τώρα όμως πεθαίνεις της πείνας. Και έρχεται το λογικό ερώτημα: Τι να φας μετά την προπόνηση; Ποια είναι η πιο σωστή τροφή για να προσφέρεις στο σώμα σου ώστε να το βοηθήσεις να επωφεληθεί όσο το δυνατό περισσότερο από την άσκηση;

Για να σε βοηθήσουμε, μάθαμε τι τρώνε μετά την προπόνηση οι αγαπημένοι μας fitness influencers και προπονητές και ανακαλύψαμε τις επτά τροφές που απολαμβάνουν μετά την άσκηση. Και όχι μονό αυτό, αλλά μάθαμε και την απάντηση στο “γιατί σου κάνουν καλό” και σίγουρα κάποιες από τις παρακάτω πληροφορίες θα σε εκπλήξουν.

Οι καλύτερες πηγές ενέργειας μετά την προπόνηση

Σοκολάτα

Διάβασε επίσης: Δοκιμάσαμε σπιτικές μπάρες πρωτεΐνης με σοκολάτα και βρώμη έτοιμες σε 5 λεπτά!

Ας ξεκινήσουμε από το πιο σημαντικό. Όλοι μας θέλουμε ένα γλυκό που και που – και να φας το γλυκό σου μετά από μια σκληρή προπόνηση είναι πολύ καλή ιδέα. Ο διατροφολόγος δρ Mike Roussell λέει πως αν σκοπεύεις να ξεφύγεις διατροφικά, κρατήσου για να το κάνεις μετά την προπόνηση. Η ιδανική «κατάχρηση» είναι η μαύρη σοκολάτα. Επιπλέον, θεωρείται πως η μαύρη σοκολάτα συμβάλει στις καλύτερες αθλητικές επιδόσεις, οπότε μπορείς να φας ένα δυο κομματάκια ανάμεσα σε δύο δυναμικά σετ.

Τυρί cottage

Διάβασε επίσης: Κότατζ, γιαούρτι ή ανθότυρο για τη δίαιτα; Κάνουμε crash test!

Μπορεί το cottage να μην σου φαίνεται τόσο ελκυστικό, είναι όμως ιδανική επιλογή εάν θέλεις κάτι νόστιμο με λίγες θερμίδες. Αν δεν έχεις διάθεση για αβγό, που θα σου δώσει πολλή πρωτεΐνη, η επόμενη επιλογή σου είναι αυτό το τυρί που περιέχει πολλές πρωτεΐνες και θα σε χορτάσει. «Η πρόσληψη πρωτεϊνών συμβάλει τη διατήρηση της μυικής σου μάζας και το cottage είναι ιδανική επιλογή αν κάνεις δίαιτα με στόχο την απώλεια λίπους» επισημαίνει η διαιτολόγος Jill Corleone.

Γλυκοπατάτα

Γιατί αυτή η υπέροχη τροφή είναι ιδανική επιλογή μετά από μια σκληρή προπόνηση; Η απάντηση είναι απλή: Όταν γυμνάζεσαι, πέφτουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα σου. Η γλυκοπατάτα τα βοηθάει να επανέλθουν στο φυσιολογικό επίπεδο, «προσφέρει αντιοξειδωτικά και είναι μια πολύ καλή επιλογή υδατάνθρακα» συμβουλεύει η διαιτολόγος Stephanie Greunke.

Αρακάς

Ο καταψυγμένος αρακάς είναι εξαιρετική ιδέα για ένα γρήγορο φαγητό αν δεν έχεις φρέσκα λαχανικά στο σπίτι, περιέχει όμως και υψηλά επίπεδα βιταμίνης C και πρωτεΐνης, σε σύγκριση με άλλα λαχανικά, που σημαίνει πως θα σε χορτάσει για περισσότερη ώρα.

Σολομός

Ο σολομός είναι μία ακόμη εξαιρετική τροφή, γεμάτη πρωτεΐνη που θα σε κρατήσει χορτάτη για πολλή ώρα. Δεν σου προσφέρει όμως μόνο αυτό: Ο σολομός περιέχει επίσης υψηλές ποσότητες ω3 λιπαρών οξέων, τα οποία συμβάλουν στη μείωση της φλεγμονής μετά την άσκηση.

Αβγά

Διάβασε επίσης: 3 ιδέες για πρωινό με αβγό που θα βοηθήσουν το αδυνάτισμα

Εντάξει, μπορεί να μην είναι μυστικό, αλλά μήπως δεν έχεις δώσει στα αβγά το ρόλο που τους αρμόζει; Τα αβγά είναι ένα πανεύκολο στη μεταφορά σνακ, με πολλή πρωτεΐνη και πλούσιο σε αντιοξειδωτικά καθώς και σε πολλές άλλες βιταμίνες που ενισχύουν τις λειτουργίες του οργανισμού σου όπως βιταμίνη A, B12, B2 και B5.

Κουνουπίδι

Διάβασε επίσης: Πόσο κουνουπίδι τρως; Τα οφέλη και πώς να το φτιάξεις. Ναι τρώγεται και ωμό στις σαλάτες!

Παρότι το μπρόκολο είναι εξαιρετική επιλογή, το κουνουπίδι βοηθάει πολύ στην καύση του λίπους.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.