Πρόγραμμα HIIT προπόνησης χωρίς άλματα για να μην καταπονήσεις τα γόνατά σου

Αν αντιμετωπίζεις πρόβλημα με τα γόνατα, αυτές οι ασκήσεις είναι ιδανικές για κάψιμο λίπους χωρίς να καταπονηθείς.

Πρόγραμμα HIIT προπόνησης istock

Από τη personal trainer, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής (@christy_mavridou). 

Έχεις κουραστεί που είναι ακόμα κλειστά τα γυμναστήρια και θέλεις να χάσεις κιλά; Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σου δείχνει 5 ασκήσεις τις οποίες μπορείς να τις κάνεις για 40-60” με διάλειμμα ενδιάμεσα από τις ασκήσεις 10”.

Χριστίνα Μαυρίδου
Χριστίνα Μαυρίδου

Το πλεονέκτημα των ασκήσεων είναι ότι δεν χρειάζεται να κάνεις αλματάκια και να καταπονείς τα γόνατα και τις αρθώσεις σου γενικά. Οπότε αν έχεις κάποιο πρόβλημα στα γόνατα μπορείς να τις κάνεις και εσύ αυτές τις ασκήσεις και να κάψες λίπος. 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

 

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i