Τρεις αποτελεσματικές ασκήσεις ενδυνάμωσης από την fitness ρουτίνα της Khloé Kardashian

Η Αμερικανίδα επιχειρηματίας και τηλεοπτική περσόνα φροντίζει την καλλίγραμμη σιλουέτα της με τις παρακάτω δυναμικές ασκήσεις.

Khloé Kardashian Instagram / @KhloéKardashian

Η εντυπωσιακή αλλαγή στην εμφάνιση της Khloé Kardashian πριν από μερικά χρόνια άφησε τους fans της με το στόμα ανοιχτό. Η Αμερικανίδα επιχειρηματίας και τηλεοπτική περσόνα, όπως αποδεικνύεται μέσω των συνεντεύξεων που παραχωρεί κατά καιρούς αλλά και των δημοσιεύσεων στους λογαριασμούς της στα social media, αφιερώνει χρόνο στην διατήρηση της καλλίγραμμης σιλουέτας της, ενώ συχνά μοιράζεται μυστικά και tips σχετική με την φυσική της κατάσταση.

Όπως έχει αποκαλύψει και η ίδια, τα τελευταία χρόνια συνεργάζεται με έναν από τους κορυφαίους personal trainers των A-list stars, Gunnar Peterson, με τον οποίο δημιουργούν προγράμματα γυμναστικής ανάλογα κάθε φορά με τις ανάγκες του σώματος της. Η σωματική δραστηριότητα αποτελεί μέρος της καθημερινότητας της και επιλέγει να ακολουθεί διάφορες προπονήσεις και συνεδρίες αθλημάτων για την ενδυνάμωση της. Ανάμεσα σε αυτές βρίσκονται τρεις – βασικές – ασκήσεις που γυμνάζουν ταυτόχρονα πολλές μυικές ομάδες, αποφέροντας άμεσα αποτελέσματα σε ώμους, δικέφαλους, κοιλιακούς, γλουτούς, μηρούς και γάμπες.

Οι τρεις αγαπημένες ασκήσεις ενδυνάμωσης της Khloé Kardashian

Deadlift

Στάσου πίσω από την μπάρα (υπολόγισε τα κιλά που θα τοποθετήσεις σε αυτή, ανάλογα με τις ανάγκες του σώματος σου – μην το παρακάνεις με το βάρος εάν είσαι αρχάρια) και τοποθέτησε τα χέρια ευθεία προς τα κάτω περίπου στο άνοιγμα των ώμων. Σκύψε και πιάσε την μπάρα διατηρώντας την απόσταση (άνοιγμα των ώμων) μεταξύ τους. Λύγισε τα γόνατα, μέχρι οι κνήμες να ακουμπήσουν την μπάρα. Από την θέση αυτή, σήκωσε το στήθος προς τα εμπρός και προς τα πάνω και ενεργοποίησε τον κορμό, ώστε η μέση να βρίσκεται στην ίδια ευθεία με τους γλουτούς και τον αυχένα. Πατώντας σταθερά στο έδαφος και εκτίνοντας ταυτόχρονα τα ισχύει έλα σε όρθια θέση. Επέστρεψε στην αρχική θέση (χαμηλά) αργά και σταθερά. Plus tip: Κατά την εκτέλεση της άσκησης η μέση θα πρέπει να παραμείνει σφιχτή χωρίς να υπάρχει καμία κλίση στην οσφυική μοίρα της σπονδυλικής στήλης.

Boxing

Για την εν λόγω άσκηση θα χρειαστεί να ακολουθήσεις τις εξής βασικές κίνησης πυγμαχίας:

Ντιρέκτ

Είναι το χτύπημα που μεταφέρεται από τον έναν αθλητή στον άλλο άμεσα με ευθεία κίνηση. Το ντιρέκτ θεωρείται από τα σπουδαιότερα χτυπήματα και από τα πιο επικίνδυνα και δυνατά για κάθε αθλητή που το δέχεται.

Κρος

Δεξί ευθύ χτύπημα που ξεκινάει από το πιγούνι και καταλήγει στον αντίπαλο. Το πόδι στρίβει προσθέτοντας βάρος στο χτύπημα. Θεωρείται ισχυρό γιατί γίνεται με το κυρίαρχο χέρι, αλλά θέλει προσοχή γιατί μας αφήνει ακάλυπτες.

Άπερκατ

Εκτελείται είτε με το αριστερό χέρι είτε με το δεξί. Θεωρούμε άπερκατ το χτύπημα που εκτελείται είτε προς κεφάλι-πιγούνι είτε προς κάποιο άλλο σημείο του σώματος του αντιπάλου. Το χτύπημα αυτό θεωρείται δυνατό αλλά και τεχνικό.

Χουκ

Εκτελείται με το αριστερό ή με το δεξί χέρι γυρίζοντας μαζί τόσο τον κορμό όσο και το πόδι. Σκοπός είναι να δοθεί ένα ισχυρό γυριστό χτύπημα είτε από τα αριστερά είτε από τα δεξιά. Μοιάζει με πλαϊνό άπερκατ και εκτελείται από απόσταση ή από κοντά.

Διάβασε επίσης: Ένα δυνατό 30λεπτο πρόγραμμα μποξ για να κάψεις λίπος

Bulgarian Split Squats

Στάσου σε όρθια θέση με τα πόδια να βρίσκονται στο άνοιγμα των γοφών. Κάνε ένα βήμα προς τα πίσω, χωρίς η φτέρνα του πέλματος αυτού να ακουμπά στο έδαφος. Μετατόπισε το βάρος του σώματος σου στο μπροστινό πόδι. Διατηρώντας τον κορμό σε όρθια θέση – ενεργοποιώντας κοιλιακούς, κορμό – άρχισε να χαμηλώνεις το επάνω μέρος του σώματος σου μέχρι τα πόδια σου να σχηματίσουν γωνία 90 μοιρών και το πίσω γόνατο να βρίσκεται λίγο πάνω από το έδαφος. Σφίξε τους γλουτούς, ώστε να επιστρέψεις στην αρχική σου θέση.

 

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i