Τέσσερις ασκήσεις HIIT που προάγουν την παραγωγή ενδορφινών

Καλύτερη διάθεση και μεγαλύτερη αντοχή σε χρόνο dt.

ενδορφίνες iStock

Ίσως έχεις παρατηρήσει ότι έπειτα από μια συνεδρία στο γυμναστήριο ή μερικά λεπτά περπάτημα στο πάρκο, αισθάνεσαι μια εσωτερική ευεξία, η οποία συνήθως συνοδεύεται από ευχάριστα συναισθήματα. Αυτό συμβαίνει γιατί οι ορμόνες της ευτυχίας, aka ενδορφίνες, συνδέονται άμεσα με την άσκηση, η οποία έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί άψογα ως αντικαταθλιπτικό φάρμακο, ενώ αποτελεί εξαιρετική θεραπεία για το άγχος, το στρες και τα αρνητικά συναισθήματα.

Όπως επισημαίνουν οι ειδικοί, η τακτική άσκηση συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγής ενδορφινών, απελευθερώνοντας τους "χαρούμενους" αυτούς νευροδιαβιβαστές στο σώμα. Οι περισσότερες ασκήσεις βοηθούν την παραπάνω διαδικασία, ωστόσο τα δυναμικά workouts που ενεργοποιούν ταυτόχρονα πολλές μυϊκές ομάδες, αυξάνουν τους παλμούς της καρδιάς και καταναλώνουν περισσότερες θερμίδες σε λιγότερο χρόνο, επιλέγονται συχνότερα για το άμεσο αποτέλεσμα τους. Οι παρακάτω ασκήσεις HIIT, όχι μόνο θα σε κάνουν να ιδρώσεις σε χρόνο dt, αλλά και θα βελτιώσουν την διάθεση σου πιο γρήγορα από όσο φαντάζεσαι.

1. Star Jump

Στάσου με τα πόδια ανοιχτά στο πλάτος των γοφών και τα χέρια στο πλάι. Για να ξεκινήσεις την άσκηση, σήκωσε τα χέρια προς το πλάι και πάνω από το κεφάλι. Ταυτόχρονα κάνε ένα ψηλό πηδηματάκι, ανοίγοντας τα πόδια προς το πλάι. Συγχρόνισε χέρια – πόδια και επανέλαβε για 30 δευτερόλεπτα. Plus tip: Σε ένα κυκλικό πρόγραμμα, κάνε δύο επαναλήψεις των star jumps.

2.  Pop squat

Ξεκίνα σε όρθια θέση. Κάνε ένα πηδηματάκι ανοίγοντας ελαφρώς τα πόδια προς τα έξω και κατέληξε στο έδαφος χαμηλώνοντας σε ένα squat. Τα χέρια μπορείς να τα έχεις μαζεμένα κοντά στο στήθος. Επανέλαβε για περίπου 45 δευτερόλεπτα.

3. V-ups

Ξάπλωσε ανάσκελα στο έδαφος με τα πόδια ενωμένα και τα χέρια τεντωμένα πάνω από το κεφάλι. Σφίξε κορμό, κοιλιακούς και γοφούς και σήκωσε τα τέσσερα άκρα σου προς τα επάνω, σαν να επρόκειτο να ενωθούν όλα μαζί. Συνέχισε για 45 δευτερόλεπτα.

4. Elevated Burpee

Τοποθέτησε μια καρέκλα μπροστά στο σώμα σου. Ακουμπώντας τις παλάμες σου πάνω στην επιφάνεια της, κάνε ένα πηδηματάκι ταυτόχρονα ώστε τα πόδια σου να βρεθούν τεντωμένα προς τα πίσω. Με ένα μικρό πηδηματάκι επέστρεψε στην αρχική θέση, όρθια μπροστά στην καρέκλα. Επανέλαβε για 30 δευτερόλεπτα.

Διάβασε επίσης: Το 3λεπτο workout που μπορείς να κάνεις πριν τον ύπνο σμιλεύει και αδυνατίζει τα πόδια σε 3 μήνες

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

FITNESS Τετ, 23 Νοε 2022

Κουρασμένα μάτια από τον υπολογιστή; Δοκίμασε τις παρακάτω πρακτικές yoga

Η yoga για τα μάτια κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος στην καθημερινή πρακτική αφού εκτός από την ξεκούραση των οφθαλμών προσφέρει ανακούφιση στον πόνο του αυχένα καθώς και των πονοκεφάλων στο μεσόφρυο.

ΓΡΑΦΕΙ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΥΡΚΟΥ

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i