Κυρτοί ώμοι: Ίσιωσε την πλάτη με αυτές τις ασκήσεις από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Χωρίς εξοπλισμό αφού το μόνο που θα χρειαστείς είναι μπουκαλάκια νερού.

Κυρτοί ώμοι: Istock

Από τη Χριστίνα Μαυρίδου - Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Personal Trainer, Αρθρογράφος.

Έχεις πόνους στην πλάτη ή στον αυχένα; Η απλά έχεις κυρτούς ώμους και μια ελαφριά κύφωση στην πλάτη και θέλεις να την ισιώσεις; Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής και personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σου παρουσιάζει μια σειρά από ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν. 

Δες στο παρακάτω βίντεο απλές και εύκολες ασκήσεις που μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σπίτι με μπουκαλάκια με νερό ή χωρίς για να έχεις τέλεια πλάτη χωρίς πόνους. 

  • Κάνε 10-15 επαναλήψεις από την κάθε άσκηση.
  • Μην ξεχνάς πάντα στο τέλος τις διατάσεις. 
  • Μην ξεχνάς πριν και μετά την άσκηση να ενυδατώνεσαι πίνοντας νερό.

 

Πιάσιμο στον αυχένα: 3 ασκήσεις για να διώξεις την ένταση και να χαλαρώσεις την περιοχή

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i