5 σούπερ ασκήσεις κοιλιακών για γρήγορα αποτελέσματα!

Η fitness expert μας δείχνει τις top ασκήσεις στο σπίτι αν θέλεις να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά γρήγορα!

shutterstock_543945031 By VladimirSemenov

Ευχαριστούμε για τις ασκήσεις την Τασοπούλου Ευαγγελία, πτυχιούχο καθηγήτρια χορού, pilates expert.

Tips

  • Μη ξεχνάς. Η αναπνοή είναι από τα πιο βασικά σημεία της άσκησης. Κάνε την εκπνοή στο δυσκολότερο σημείο της άσκησης.
  • Πριν από κάθε προπόνηση πρέπει απαραίτητα να κάνεις ζέσταμα και στο τέλος ασκήσεις χαλάρωσης.
  • Οι προπονήσεις πρέπει να γίνονται με συχνότητα 3-5 φορές την εβδομάδα, 3 σετ από 12-15 επαναλήψεις.
  • Η αποτελεσματική εκτέλεση των ασκήσεων προϋποθέτει συγκέντρωση.
1.

1.

Ξάπλωσε ανάσκελα με λυγισμένα γόνατα. Τα πέλματα ακουμπούν στο πάτωμα. Τα χέρια ακουμπούν τους μηρούς. Μέση και λεκάνη ακουμπούν στο πάτωμα.Σήκωσε αργά το κεφάλι και τον κορμό σου κάνοντας εκπνοή. Με τα χέρια προσπαθούμε να φτάσουμε τα γόνατα. Επανέρχεσαι στην αρχική θέση.

2.

2.

Ξεκινώντας από την αρχική θέση (βλ.εικόνα Α), σηκώνεις τον κορμό και ακουμπάς με το χέρι σου τον αστράγαλο. Δεξιά και αριστερά εναλλάξ.

3.

3.

Από την αρχική θέση τοποθετείς το ένα χέρι πίσω από το κεφάλι και με το άλλο ακουμπάς την κοιλιά σου. Σηκώνεις τον κορμό σου, προσπαθώντας να φέρεις τον αριστερό αγκώνα στο δεξί γόνατο και εναλλάξ.

4.

4.

Ξεκινάς από θέση πους απ. Κρατάς τα χέρια κάθετα προς το σώμα, σχηματίζοντας μια ευθεία γραμμή από τους ώμους έως τους αστραγάλους.Σηκώνεις το ένα πόδι, φέρνοντας το γόνατο σου στο πλάι.Έπειτα επανατοποθετείςτο πόδι στο έδαφος. Επαναλαμβάνεις το ίδιο με το άλλο πόδι.

5.

5.

Ξεκινάς από την θέση πους απ με τα χέρια σε μια ευθεία με τους ώμους και τους αστραγάλους σου. Ακουμπάς την δεξιά παλάμη στο πάτωμα, έπειτα την αριστερή (βλ. εικόνα 3).Στη συνέχεια ακουμπάς τον δεξί αγκώνα σου στο έδαφος και μετά τον αριστερό.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

FITNESS Δευ, 13 Σεπ 2021

Πώς θα στοχεύσω το κοιλιακό και σπλαχνικό λίπος; Η trainer εξηγεί πώς θα διώξουμε πιο γρήγορα το λίπος στην κοιλιά

Μια απλή αλλαγή θα μπορούσε να σε βοηθήσει να χάσεις έως και 10% περισσότερο κοιλιακό λίπος. Υιοθέτησε τους καινούριους κανόνες άσκησης και απόκτησε επίπεδη κοιλιά.

ΓΡΑΦΕΙ: ΒΙΚΥ ΠΑΣΧΑΛΗ

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i