7 ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού που μπορείς να κάνεις κάθε μέρα

Κάνε αυτές τις ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού και "δούλεψε" τους κοιλιακούς σου από κάθε πιθανή γωνία.

τρικ iStock

Δες αυτές τις ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού σαν ένα mini-workout που μπορεί να γίνει μόνο του ή να αποτελέσει μέρος ενός μεγαλύτερου workout για όλο το σώμα. Η Katie Dunlop του Love Sweat Fitness έφτιαξε αυτό το πρόγραμμα με ασκήσεις ενδυνάμωσης κορμού, με στόχο να "δουλέψεις" κάθε μυ στον κορμό σου, αφήνοντας παράλληλα "χώρο" για να το κάνεις μέρος της καθημερινής ρουτίνας άσκησης σου. Συμπέρασμα: Δεν υπάρχει, επίσημα, καμία δικαιολογία να παραλείψεις την ενδυνάμωση του κορμού σου. Πώς δουλεύει το συγκεκριμένο πρόγραμμα: Θα εκτελείς κάθε άσκηση στη σειρά, στις επαναλήψεις που λέει στο βίντεο και έπειτα θα επαναλάβεις το ίδιο πρόγραμμα δεύτερη ή και τρίτη φορά, ανάλογα με το πόσο χρόνο έχεις στη διάθεση σου. Συνολικός χρόνος: Μέχρι 30 λεπτά Εξοπλισμός που θα χρειαστείς: Καθόλου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i