Οι top ασκήσεις για τη χαλάρωση στα μπράτσα που συστήνει η Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic προτείνει «θαυματουργές» συμβουλές και ασκήσεις για να πεις για πάντα αντίο στη χαλάρωση στα μπράτσα!

12.03.2018

εχεις διαβασει

Η χαλάρωση στα μπράτσα, ιδίως στα κάτω μέρος τους, είναι ένα πρόβλημα που απασχολεί πολλές γυναίκες και που μάλιστα εντείνεται ιδιαίτερα με το πέρασμα των χρόνων. Οι αιτίες που το προκαλούν είναι δύο αλλά, ευτυχώς, αντιμετωπίζονται σχετικά εύκολα.

Η πρώτη και η πιο βασική αιτία για τη χαλάρωση στα μπράτσα είναι το περίσσιο σωματικό βάρος. Το σημείο αυτό είναι μία από τις αγαπημένες λιποαποθήκες του σώματος.

Είναι λοιπόν αυτονόητο ότι μια διατροφή κατάλληλη για μείωση του σωματικού λίπους είναι απαραίτητη για να εξαφανίσεις το πρόβλημα. Διάβασε εδώ συμβουλές για να μειώσεις αποτελεσματικά το λίπος!


Η δεύτερη αιτία είναι η έλλειψη γυμναστικής στον τρικέφαλο. Ο μυς αυτός δύσκολα ασκείται με τις καθημερινές κινήσεις και χρειάζεται να τον γυμνάζουμε μία με δύο φορές την εβδομάδα με ειδικές ασκήσεις!

Αυτές είναι οι βασικές ασκήσεις τρικεφάλων που προτείνω:

Εκτάσεις τρικέφαλου καθιστές:

Κάθισε σε μία καρέκλα. Σήκωσε το ένα χέρι πάνω από το κεφάλι, λυγισμένο, με το βαράκι να βρίσκεται στο ύψος περίπου του σβέρκου.  Με το άλλο χέρι πιάσε το εσωτερικό του μπράτσου και ακινητοποίησε το. Τέντωσε το χέρι και φέρε το βαράκι προς τα πάνω. Επίστρεψε αργά στην αρχική θέση, ελέγχοντας την κίνηση. Εκπνοή κατά την προσπάθεια, εισπνοή κατά την επάνοδο στην αρχική θέση. Κάνε 20 επαναλήψεις και άλλαξε χέρι. Συνέχισε για άλλα 2 σετ.

(πηγή φωτό: Medicinenet.com)

Βυθίσεις τρικέφαλων

Ακούμπησε τις παλάμες σε μία καρέκλα ή μια γερή προεξοχή. Στηρίξου στα χέρια και στις φτέρνες. Διατήρησε τον κορμό ίσιο και το κεφάλι ψηλά. Λύγισε ελαφρά τα χέρια βυθίζοντας τον κορμό κάθετα προς τα κάτω.

Πηγή φωτό: Sparkpeople.com

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

Οι καλύτερες τροφές και ροφήματα πριν την άσκηση για σούπερ τόνωση!

Θέλεις να γεμίσεις τη μέρα σου με ευεξία; Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και δες τι να τρως και τι να πίνεις για maximum απόδοση!

burpees

#shapegreece