Αναπνοές για επίπεδη κοιλιά: Η άσκηση που ενεργοποιεί και δυναμώνει τους κοιλιακούς μύες

Ο ευκολότερος τρόπος να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά είναι η μέθοδος της ηλεκτρικής σκούπας.

Αναπνοές για επίπεδη κοιλιά

Τα κλασικά ροκανίσματα για να αποκτήσεις την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεσαι είναι τόσο... ξεπερασμένα, ειδικά τώρα που όλοι κάνουν μία πιο απλή (και ασφαλέστερη) άσκηση για να «χτυπήσουν» τον πολυπόθητο στόχο, δηλαδή καλλίγραμμους κοιλιακούς.  Ο λόγος για το "Stomach Vacuuming", δηλαδή τη μέθοδο της ηλεκτρικής σκούπας - δεν είναι αυτό που φαντάζεσαι.

Απόκτησε επίπεδη κοιλιά σε 1 μήνα! (ναι, μπορείς λέει ο expert κάνοντας ΑΥΤΑ!)

Στην πραγματικότητα πρόκειται για μία άσκηση αναπνοών, ναι σωστά διάβασες, η οποία ενεργοποιεί και δυναμώνει τους εγκάρσιους κοιλιακούς μυς που βρίσκονται βαθιά στην κοιλιακή χώρα. Πώς; «Κάνοντας τους να συστέλλονται» εξηγεί ο Rich Sturla, ιδιοκτήτης και director του γυμναστηρίου Results Health & Performance, στην Αγγλία.

Δες και εδώ τις τροφές που εξασφαλίζουν επίπεδη κοιλιά!

Δες και εδώ ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγεις για να αποκτήσεις επίπεδη κοιλιά!

Εκτός των άλλων, «η συγκεκριμένη άσκηση θα σε βοηθήσει να σταθεροποιείς τη σπονδυλική σου στήλη, το οποίο θα μειώσει τον πόνο, χαμηλά, στην πλάτη και θα βελτιώσει την στάση του σώματος σου» προσθέτει.

5 συνήθειες που σου προσθέτουν πάχος στην κοιλιά

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i