Εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής: Τι προπόνηση να κάνω κάθε μέρα από το σπίτι;

5 μέρες προπόνησης με διαφορετικά video γυμναστικής για να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο την παραμονή στο σπίτι, να ξυπνήσουμε τον μεταβολισμό και να αποκτήσουμε γρήγορη γράμμωση.

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής

Μένουμε σπίτι και εκμεταλλεύομαστε στο έπακρο την παραμονή μας σε αυτό, αλλά και τον πολύ ελεύθερο χρόνο που έχουμε, για να κάνουμε μια ολοκληρωμένη προπόνηση που θα μας χαρίσει τη γράμμωση, ευεξία και δύναμη που θέλουμε. Παρακάτω θα βρεις έναν αναλυτικό οδηγό με εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής για να μην κάνεις ασκήσεις σε τυχαίες ομάδες του σώματος, να βρεις ένα πρόγραμμα και να δεις όντως αποτελέσματα γρήγορα.

Το παρακάτω εβδομαδιαίο πρόγραμμα περιλαμβάνει 3 μέρες ασκήσεις για μεμονομένες μυικές ομάδες και 2 αερόβια προγράμματα, συνδυασμός που θα αυξήσει το μεταβολισμό σου και θα τονώσει όλο το μυικό σύστημα. Το πρόγραμμα δεν χρειάζεται να εκτελείται ακριβώς τις ημέρες που αναφέρονται. Σταθερή όμως θα πρέπει να παραμείνει η σειρά: ασκήσεις – αερόβια – ασκήσεις – αερόβια – ασκήσεις.

Πλάνο μιας μέρας για διατροφή με πρωτεΐνες (και ελάχιστους υδατάνθρακες!)

Πρωτεΐνες για αδυνάτισμα, για ενέργεια, για υγεία: Ποιες είναι οι καλύτερες τροφές για κάθε περίπτωση;

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα γυμναστικής: Τι προπόνηση να κάνω κάθε μέρα όσο είμαι σπίτι;

Ξεκίνα το workout σου κάθε μέρα με μερικές ασκήσεις για ζέσταμα που θα βρεις σε αυτό το βίντεο:

Ένα ενδεικτικό πρόγραμμα 5 ημερών για μυική ανάπτυξη, γράμμωση και δύναμη είναι:

  • Δευτέρα: Στήθος - Δικέφαλοι
  • Τρίτη: Αερόβια
  • Τετάρτη: Πλάτη - Τρικέφαλοι - Ώμοι
  • Πέμπτη: Αερόβια
  • Παρασκευή: Πόδια
  • Σάββατο - Κυριακή: Ξεκούραση

Δευτέρα: Στήθος - Δικέφαλοι

Τρίτη: Αερόβια

Τετάρτη: Πλάτη - Τρικέφαλοι - Ώμοι

Πέμπτη: Αερόβια

Παρασκευή: Πόδια

Μην παραλείπεις, στο τέλος κάθε workout σου, την αποθεραπεία:

Συνδύασε το πρόγραμμα με: Αθλητική δίαιτα για τέλεια γράμμωση στην κοιλιά από τη διατροφολόγο Αναστασία Κόκκαλη

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i