Η διαλειμματική functional προπόνηση που μπορείς να κάνεις σε οποιοδήποτε γυμναστήριο

Αυτή είναι η πιο αποτελεσματική διαλειμματική functional προπόνηση που μπορείς να κάνεις στο γυμναστήριο που ήδη πηγαίνεις.

05.07.2018

εχεις διαβασει

fit woman kettlebell

Έχεις βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια στο γυμναστήριο; Δοκίμασε αυτή την HIIT διαλειμματική προπόνηση και θα διασκεδάσεις, θα ιδρώσεις και θα την απολαύσεις όσο καμιά άλλη. «Κλέψαμε» αυτή την προπόνηση από το HIIT studio F45 Training που είναι dedicated στις δυναμικές και αποτελεσματικές functional ασκήσεις.

Τι σημαίνει functional προπόνηση

Η functional προπόνηση, ή λειτουργική, είναι μια μορφή προπόνησης που αποτελείται από ασκήσεις που αναπαριστούν τις κινήσεις που κάνουμε στην καθημερινότητά μας. Συνήθως ασκούν ταυτόχρονα πολλές μυικές ομάδες και χρησιμοποιούν βασικές κινήσεις όπως άρσεις, άλματα, καθίσματα, στροφές, έλξεις, ωθήσεις, γροθιές και ποδήλατο.

Αυτή η διαλειμματική προπόνηση συνδυάζει ενδυνάμωση και αερόβια και ανεβάζει στα ύψη τους παλμούς σου και χτίζει άλιπους μυς ώστε να καις θερμίδες πολλή ώρα αφού τελειώσει το πρόγραμμά σου.

Βίντεο γυμναστικής: 6λεπτό πρόγραμμα ασκήσεων με μποξ στο σπίτι ή αλλιώς η καλύτερη αερόβια που θα κάνεις ποτέ!

Σέξι κοιλιά με ΑΥΤΗ την άσκηση!

Μετά από αυτό, η διαλειμματική προπόνηση δεν θα είναι ποτέ ξανά βαρετή – ή εύκολη!

Πώς λειτουργεί: Έχεις δύο επιλογές: Η πρώτη είναι να κάνεις ολόκληρη την ακολουθία, εκτελώντας την κάθε άσκηση για 45 δευτερόλεπτα με ξεκούραση 15 δευτερόλεπτα προτού προχωρήσεις στην επόμενη ακολουθία. Επαναλαμβάνεις 5 φορές συνολικά. Η δεύτερη επιλογή σου είναι να κάνεις την πρώση άσκηση για 45 δευτερόλεπτα, να ξεκουραστείς 15 δευτερόλεπτα και να την επαναλάβεις για 5 γύρους. Μετά, προχωράς με τον ίδιο τρόπο στην επόμενη άσκηση.

Συνολικός χρόνος: Έως 45 λεπτά.

Θα χρειαστείς: Μπάρα με βάρη, πάγκο, κώνους, kettlebell, medicine ball, σάκο του μποξ

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

3 πράγματα που δεν χρειάζεται η αθλητική διατροφή σου

O αθλητικός διατροφολόγος Μάνος Δημητρούλης συστήνει τι να αποφεύγεις.

4 λάθη στο τρέξιμο που πρέπει να σταματήσεις σήμερα

Η ειδικός μάς προειδοποιεί για τα σημαντικότερα λάθη που κάνουμε όταν τρέχουμε και δημιουργούμε προβλήματα στα πόδια μας.

Άσκηση σανίδα: Πώς να την κάνεις σωστά για να «χτίσεις» σώμα!

Αυτή η απλή – φαινομενικά – άσκηση μπορεί να έχει τεράστια οφέλη όχι μόνο για τον κορμό, αλλά και για το υπόλοιπο σώμα σου. 

aerial dance
Shape Tested: H editor Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει aerial dance! (Ναι, κάνει γράμμωση σε χρόνο dt!)

Απόκτησε καλλίγραμμο κορμί χορεύοντας σαν αερικό. Γίνεται, με aerial dance!

Αναπνέεις από το διάφραγμα ή το θώρακα; Η σωστή αναπνοή για κάθε άσκηση (και how to) από την pilates expert

Ο τρόπος που εισπνέεις και εκπνέεις μπορεί να σου δώσει ενέργεια, να διώξει το άγχος και να τονώσει τις προπονήσεις σου. 

Προπόνηση… Survivor με την Puma και τον Ηλία Γκότση

Στο άλσος Παπάγου, η Puma και ο training ambassador της, Ηλίας Γκότσης, ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ιδιαίτερο, powerful & inspiring Βootcamp.

#shapegreece