Η διαλειμματική functional προπόνηση που μπορείς να κάνεις σε οποιοδήποτε γυμναστήριο

Αυτή είναι η πιο αποτελεσματική διαλειμματική functional προπόνηση που μπορείς να κάνεις στο γυμναστήριο που ήδη πηγαίνεις.

05.07.2018

εχεις διαβασει

fit woman kettlebell

Έχεις βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια στο γυμναστήριο; Δοκίμασε αυτή την HIIT διαλειμματική προπόνηση και θα διασκεδάσεις, θα ιδρώσεις και θα την απολαύσεις όσο καμιά άλλη. «Κλέψαμε» αυτή την προπόνηση από το HIIT studio F45 Training που είναι dedicated στις δυναμικές και αποτελεσματικές functional ασκήσεις.

Τι σημαίνει functional προπόνηση

Η functional προπόνηση, ή λειτουργική, είναι μια μορφή προπόνησης που αποτελείται από ασκήσεις που αναπαριστούν τις κινήσεις που κάνουμε στην καθημερινότητά μας. Συνήθως ασκούν ταυτόχρονα πολλές μυικές ομάδες και χρησιμοποιούν βασικές κινήσεις όπως άρσεις, άλματα, καθίσματα, στροφές, έλξεις, ωθήσεις, γροθιές και ποδήλατο.

Αυτή η διαλειμματική προπόνηση συνδυάζει ενδυνάμωση και αερόβια και ανεβάζει στα ύψη τους παλμούς σου και χτίζει άλιπους μυς ώστε να καις θερμίδες πολλή ώρα αφού τελειώσει το πρόγραμμά σου.

Βίντεο γυμναστικής: 6λεπτό πρόγραμμα ασκήσεων με μποξ στο σπίτι ή αλλιώς η καλύτερη αερόβια που θα κάνεις ποτέ!

Σέξι κοιλιά με ΑΥΤΗ την άσκηση!

Μετά από αυτό, η διαλειμματική προπόνηση δεν θα είναι ποτέ ξανά βαρετή – ή εύκολη!

Πώς λειτουργεί: Έχεις δύο επιλογές: Η πρώτη είναι να κάνεις ολόκληρη την ακολουθία, εκτελώντας την κάθε άσκηση για 45 δευτερόλεπτα με ξεκούραση 15 δευτερόλεπτα προτού προχωρήσεις στην επόμενη ακολουθία. Επαναλαμβάνεις 5 φορές συνολικά. Η δεύτερη επιλογή σου είναι να κάνεις την πρώση άσκηση για 45 δευτερόλεπτα, να ξεκουραστείς 15 δευτερόλεπτα και να την επαναλάβεις για 5 γύρους. Μετά, προχωράς με τον ίδιο τρόπο στην επόμενη άσκηση.

Συνολικός χρόνος: Έως 45 λεπτά.

Θα χρειαστείς: Μπάρα με βάρη, πάγκο, κώνους, kettlebell, medicine ball, σάκο του μποξ

 

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Βαθύ κάθισμα: Κάνουμε squats με τον σωστό τρόπο!

Σκέψου το βαθύ κάθισμα ως το «μικρό μαύρο φόρεμα» της άσκησης: Γυμνάζει τα πάντα και μπορείς να το κάνεις και στη δουλειά.

Ασκήσεις για κάψιμο λίπους στο στομάχι από την Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη δίνει τις 3 κορυφαίες ασκήσεις για γραμμωμένη κοιλιά

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

#shapegreece