Αυτό είναι το πλάνο για περπάτημα σε ανηφόρα ή σκάλα με στόχο την απώλεια βάρους

Και 5 καλοί λόγοι για να ξεκινήσεις περπάτημα σήμερα.

08.05.2019

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/group trainer.

Το περπάτημα σε ανηφόρα ή σε σκάλες, προσθέτει αρκετή αντίσταση σε μια κατά τα άλλα ήπιας έντασης άσκηση για να κάψεις επιπλέον θερμίδες. Προκαλείς, επίσης, τους μυς της πίσω πλευράς του σώματος, όπως οι γλουτοί, οι γάμπες και οι οπίσθιοι μηριαίοι. Δοκίμασε αυτό το πρόγραμμα για περπάτημα σε ανηφόρα ή σκάλα της Ελευθερίας Ζαπαντιώτη, personal/group trainer (Θα χρειαστεί να βρεις μια σκάλα με πολλά σκαλοπάτια).

Το πλάνο για περπάτημα σε ανηφόρα ή σκάλα

περπάτημα σε ανηφόρα ή σκάλα

Διάβασε επίσης: 6 τρόποι για να το πετύχεις κάψιμο λίπους με περπάτημα

Μάθε και 5 καλούς λόγους να ξεκινήσεις περπάτημα σήμερα

Προσφέρει ενέργεια

Είτε θέλεις να ξαναβρείς τη νεανική σου αίσθηση ενέργειας είτε θέλεις ένα άμεσο boost ενέργειας, η άσκηση είναι η καλύτερη φυσική πρόταση.

Φτιάχνει τη διάθεσή σου

Κάθε φορά που περπατάς το σώμα σου απελευθερώνει ορμόνες που σε κάνουν να νιώθεις καλά και μειώνουν το άγχος.

Μπορεί να αποτρέψει τις λιγούρες

Το περπάτημα αυξάνει την ενέργειά σου και αυτό μπορεί να σε εμποδίσει να πιάσεις το γλυκο σνακ για να καταπολεμήσεις εκείνες τις πτώσεις ενέργειας κατά το μεσημέρι. Όπως και άλλες μορφές άσκησης, μπορεί επίσης να αυξήσει τα επίπεδα των ενδορφινών, των ορμονών που σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά. Αυτή η επίδραση μπορεί επίσης να εξουδετερώσει την επιθυμία σου για γλυκές απολαύσεις.

Βοηθά να κοιμάσαι καλύτερα

Για καλύτερα αποτελέσματα κάνε την προπόνησή σου το πρωί. Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Sleep διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που ασκούνταν το πρωί αποκοιμήθηκαν πιο γρήγορα τη νύχτα και κοιμήθηκαν πιο βαθιά.

Χτίζει μυς

Σφίγγει τους μυς του κάτω μέρους του σώματος, τα πόδια και ιδιαίτερα τις γάμπες και τους τετρακεφάλους μηριαίους, ενώ, αν περπατάς με σωστή στάση με ίσιο τον κορμό και σφιχτή την κοιλιά, τονώνονται και οι κοιλιακοί μύες.

Διάβασε επίσης: Το πλάνο από την ειδικό για περπάτημα μετά το φαγητό

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece