Το πρόγραμμα τρεξίματος των 4 λεπτών για μυϊκή ενδυνάμωση (ναι, 4 μόλις λεπτά!)

Τα δίνεις όλα για 4′ και «χτίζεις» μυς. Δες το πρόγραμμα της personal trainer.

15.02.2019

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

μαραθώνιοι στο εξωτερικό

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια φυσικής αγωγής, personal trainer.

Τρέξιμο για μυϊκή ενδυνάμωση: Αν σου αρέσει το τρέξιμο και ο στόχος σου είναι η μυική ενδυνάμωση, μπορείς να τα συνδυάσεις με το παρακάτω πρόγραμμα της trainer που περιλαμβάνει μόνο τρέξιμο. Δοκίμασέ το 3 φορές την εβδομάδα.

Τι θα κάνεις

Δώσ’ τα όλα για 4’

Kαλό για

Μυϊκή ενδυνάμωση

1η εβδομάδα

  • Κάνε βαθύ κάθισμα για 20’’ και μετά βάδην επί τόπου για 10’.
  • Κάθισε ακίνητη κρατώντας βαράκια των 2 κιλών και μετά κίνησε τα χέρια σου μπρος και πίσω όσο πιο γρήγορα μπορείς (σαν να έκανες σπριντ) για 20’’.
  • Κάνε βάδην επί τόπου για 10’.
  • Επανάλαβε 4 φορές.

2η εβδομάδα

Επανάλαβε το ίδιο με το παραπάνω. Εάν θέλεις να πιέσεις τον εαυτό σου, όταν εκτελείς το κάθισμα, κράτησε τη θέση και κάνε μικρές πιέσεις για 3 χρόνους, μετά αναπήδησε επί τόπου και επανάλαβε για 20’’. Αύξησε τα βάρη αν θέλεις να δυσκολέψεις τον εαυτό σου.

3η εβδομάδα

Επανάλαβε το ίδιο με το παραπάνω.

4η εβδομάδα

Επανάλαβε το ίδιο με το παραπάνω.

Διάβασε επίσης: 10 τρόποι να κάψεις θερμίδες και λίπος με σωστά σνακ

Διάβασε επίσης: 8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας! Έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.