Πρωινή προπόνηση: Οι ασκήσεις και το πρωινό σου είναι ΑΥΤΑ!

Αν μόλις ξεκίνησες πρωινή γυμναστική και χρειάζεσαι μερικές συμβουλές, ιδού!

shutterstock_461216785

Αν πείστηκες για πρωινή προπόνηση, έμαθες να ξυπνάς νωρίς το πρωί χωρίς να γκρινιάζεις και ψάχνεις επιπλέον tips που θα σε διευκολύνουν, τότε  ιδού το νέο σου πρόγραμμα:

Φάε δύο πρωινά

«Κόψε το συνηθισμένο σου γεύμα στα δύο και όταν ξυπνήσεις φάε τα τρόφιμα με τους περισσότερους υδατάνθρακες, ας πούμε μία αραβική πίτα ή μία μπανάνα, ώστε να βάλεις στο σώμα σου κάποια εύπεπτα καύσιμα» προτείνει ο Adam Collins, PhD,

διευθυντής προγράμματος διατροφής στο Πανεπιστήμιο Surrey στην Αγγλία. Μετά την προπόνησή σου φάε το άλλο μισό γεύμα σου, αυτό με την πρωτεΐνη, που θα σε βοηθήσει να αναπληρώσεις και να ξαναχτίσεις τους μυς σου. Σ’ αυτή τη φάση κράτησε απόσταση από τροφές με πολλούς υδατάνθρακες, γιατί δυναμιτίζεις τη δυνατότητα του σώματος να κάψει λίπος.

Κάνε ασκήσεις που πιάνουν πολλούς μυς

Οι συνδυαστικές ασκήσεις, όπως τα καθίσματα, τα push-ups και τα burpees, δουλεύουν πολλούς μυς ταυτόχρονα.

Η διαλειμματική προπόνηση κερδίζει!

Ο περιορισμένος χρόνος δεν αποτελεί εμπόδιο: 20 με 30 λεπτά είναι αρκετά για να έχεις τεράστιο όφελος όταν επιλέγεις τον σωστό συνδυασμό και ένταση. «Μπορείς να κάψεις περισσότερες θερμίδες κατά τη διάρκεια και μετά την άσκησή σου, καθώς και να εστιάσεις βαθύτερα στους μυς σου όταν γυμνάζεσαι πιο σκληρά» λέει η Charlotte Jelleyman, φυσιολόγος άσκησης στο Πανεπιστήμιο Leicester στην Αγγλία. Ξεκίνα με ένα συγκεκριμένο πλάνο ώστε να μη χάσεις ούτε λεπτό. Και κράτα τα πράγματα απλά. «Δε χρειάζεται να κάνεις μια εντελώς διαφορετική ρουτίνα σε κάθε προπόνηση» σχολιάζει η προπονήτρια Ariel Iasevoli. Αντίθετα, εκτέλεσε τις ίδιες ασκήσεις κάθε εβδομάδα, ώστε να τις μάθεις καλά, αυξάνοντας τις αντιστάσεις ή τις επαναλήψεις και τα σετ κάθε 3 με 6 εβδομάδες. Μετά άλλαξε ασκησιολόγιο.

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i