Πώς να χάσω λίπος στα μπράτσα; Κάνε κι εσύ τις 3 ασκήσεις για δυνατά και σφιχτά μπράτσα

Αλλά και το έξυπνο τρικ για να δεις πόσο λίπος έχεις στα μπράτσα σου.

14.02.2019

Συνεργάστηκε η Ζίνα Τασούλα, master trainer fitness professional tae box, Pilates και personal trainer.

Aναμφίβολα τα χέρια είναι το απόλυτο βαρόμετρο του πόσο fit ή αγύμναστη είσαι. Μάλιστα, σε αντίθεση με τους κοιλιακούς σου, που κερδίζουν στο κρυφτό τους χειμερινούς μήνες, τα χέρια σου πρέπει να είναι έτοιμα να τα αποκαλύψεις όλο το χρόνο – ειδικά τις γιορτές! Δες τις αποδεδειγμένες στρατηγικές και ασκήσεις για να χάσεις λίπος από τα μπράτσα και να αποκτήσεις καλλίγραμμα, σέξι χέρια.

Διάβασε επίσης: Οι 3 top παραλλαγές της μαγικής σανίδας για να τονώσεις χέρια και κοιλιακούς

Έχει αποδειχθεί πως τα μπράτσα είναι μια βασική λιπαποθήκη μας. «Οι γυναίκες τείνουν να αποθηκεύουν λίπος γύρω από τα ισχία, τους μηρούς και το επάνω μέρος των χεριών τους» εξηγεί η Ζίνα Τασούλα, master trainer fitness professional tae box, Pilates και personal trainer. Τα καλά νέα είναι πως οι περιοχές όπου τείνει να αποθηκεύει περισσότερο λίπος το σώμα είναι σημεία από όπου –με τις κατάλληλες ασκήσεις– μπορεί να φύγει και πιο γρήγορα το λίπος.

3435

  • Για να διαπιστώσεις πόσο λίπος έχεις στα μπράτσα σου, δοκίμασε αυτό: Μπες σε θέση πλήρους push-up και μετά πιάσε με το αριστερό σου χέρι το πίσω μέρος του δεξιού μπράτσου, στο σημείο ανάμεσα στην κορυφή του ώμου και του αγκώνα. Αν μπορείς να πιάσεις πάνω από 2,5 εκατοστά σάρκας, είναι ώρα να αρχίσει να λιώνει το λίπος!
  • Και πόσο χαλαρά είναι; Μη δοκιμάσεις την κίνηση που κάνουμε όταν χαιρετάμε από μακριά. Η χαλάρωση σε αυτή την κίνηση είναι φυσιολογική, καθώς ένας χαλαρός μυς είναι από τη φύση του μαλακός. Αν όμως είσαι στη θέση «σανίδα» (σκίτσο) και δεν παρατηρείς ούτε ίχνος καμπύλης στο πίσω μέρος των χεριών σου ή δεν μπορείς να σηκώσεις το βάρος του σώματός σου προς τα πάνω, έχεις μερικές επαναλήψεις (ή αεροβική!) να κάνεις.

Διάβασε επίσης: 10 συμβουλές για να μεγιστοποιήσεις τα αποτελέσματα της άσκησης

Μάθε τους τρικεφάλους

Πρόκειται για το μυ στο πίσω μέρος του μπράτσου που βρίσκεται κάτω από το λίπος που προσπαθείς να ξεφορτωθείς. Βάλε το αριστερό σου χέρι στο πίσω μέρος του δεξιού μπράτσου. Αυτός είναι ο τρικέφαλος. Το «τρι-» αντιστοιχεί στις τρεις κεφαλές του, τη μακρά που εκφύεται από την ωμοπλάτη, την έξω και την έσω που εκφύονται από το βραχιόνιο οστό. Οι τρεις κεφαλές λειτουργούν μαζί για να εκτείνουν τον πήχη, να δώσουν δηλαδή δύναμη στο χέρι και να δημιουργούν ορμή κάθε φορά που σπρώχνεις κάτι. Τώρα, χάρη σε έρευνα από το American Council on Exercise, γνωρίζουμε τις ασκήσεις που τονώνουν την περιοχή.

Για τη σέξι γράμμωση φρόντισε να πιάνεις με διαφορετικούς τρόπους τα βαράκια –με τις παλάμες προς τα πάνω, με τις παλάμες αντικριστά, με τις παλάμες προς τα κάτω–, για να δουλεύεις τους μυς από διαφορετικές γωνίες.

Πώς θα χάσω λίπος στα μπράτσα; Δες τις super ασκήσεις για τρικέφαλους:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece