Πώς θα προετοιμαστώ για μαραθώνιο; Χρειάζεσαι ΑΥΤΟ το πρόγραμμα στο διάδρομο!

Σκέφτεσαι να πάρεις μέρος σε αγώνα τρεξίματος; Ξεκίνα σήμερα με αυτό το πλάνο προετοιμασίας στο διάδρομο!

01.11.2016

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

πώς θα προετοιμαστώ για μαραθώνιο

Συνεργάστηκε ο Γιώργος Γιούλ Ρωμηός, personal trainer, διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Αν θέλεις να προετοιμαστείς για τον επόμενο αγώνα σου…

Πιθανότατα ξέρεις πως, αν θέλεις να τρέχεις γρήγορα, πρέπει να εξασκηθείς σε αυτό. Είναι πιο ωφέλιμο να επικεντρωθείς στην ταχύτητα, εκτός κι αν προπονείσαι για έναν αγώνα με έντονες ανηφόρες. Σε πρόσφατη μελέτη διαπιστώθηκε ότι η προπόνηση σε επίπεδο δρόμο έχει περισσότερα οφέλη για τους δρομείς συγκριτικά με την προπόνηση με κλίση.

Shape tip

Η συχνότητα και η ένταση των διαλειμμάτων εξαρτώνται από τη φύση του αγώνα, γενικά όμως, δοκίμασε ένα σύντομο διάλειμμα ή ένα μεγαλύτερο σε λίγο πιο γρήγορο ρυθμό από τον συνηθισμένο σου.

Πώς θα προετοιμαστώ για μαραθώνιο;

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.