Πώς θα προετοιμαστώ για μαραθώνιο; Χρειάζεσαι ΑΥΤΟ το πρόγραμμα στο διάδρομο!

Σκέφτεσαι να πάρεις μέρος σε αγώνα τρεξίματος; Ξεκίνα σήμερα με αυτό το πλάνο προετοιμασίας στο διάδρομο!

diadromos-programma-marathonios

Συνεργάστηκε ο Γιώργος Γιούλ Ρωμηός, personal trainer, διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Αν θέλεις να προετοιμαστείς για τον επόμενο αγώνα σου...

Πιθανότατα ξέρεις πως, αν θέλεις να τρέχεις γρήγορα, πρέπει να εξασκηθείς σε αυτό. Είναι πιο ωφέλιμο να επικεντρωθείς στην ταχύτητα, εκτός κι αν προπονείσαι για έναν αγώνα με έντονες ανηφόρες. Σε πρόσφατη μελέτη διαπιστώθηκε ότι η προπόνηση σε επίπεδο δρόμο έχει περισσότερα οφέλη για τους δρομείς συγκριτικά με την προπόνηση με κλίση.

Shape tip

Η συχνότητα και η ένταση των διαλειμμάτων εξαρτώνται από τη φύση του αγώνα, γενικά όμως, δοκίμασε ένα σύντομο διάλειμμα ή ένα μεγαλύτερο σε λίγο πιο γρήγορο ρυθμό από τον συνηθισμένο σου.

Πώς θα προετοιμαστώ για μαραθώνιο;

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i