Yoga και ισχιαλγία: Οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν

Αντιμετώπισε εναλλακτικά την ισχιαλγία με γιόγκα.

group-of-young-sporty-people-in-uttanasana-pose-close-up-picture-id944619790

Από την Αριάδνη Οικονομίδη, πανελληνιονίκης στίβου και απόφοιτος του Τμήματος Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Θεσσαλίας (ΤΕΦΑΑ), yoga instructor (www.ariadnioikonomidi.com, www.yogaforhappykids.gr).

Η ισχιαλγία είναι ο έντονος πόνος που ξεκινά από την περιοχή του γλουτού (ισχίου) και συνεχίζει με πόνο σε ένα από τα δύο πόδια. Είναι ένας από τους συχνότερους πόνους για τον οποίο ευθύνονται ο σύγχρονος καθιστικός τρόπος ζωής, η έλλειψη άσκησης ή τα περιττά κιλά. Η yoga και πάλι μπορεί να αποδειχτεί θαυματουργή μέσα από τις κατάλληλες ασκήσεις.

Διάβασε επίσης: Οι ασκήσεις γιόγκα για τον αυχένα και την πλάτη που προτείνει η yoga expert

Οι ασκήσεις γιόγκα που θα βοηθήσουν την ισχιαλγία:

Η θέση του περιστεριού - Eka pada rjakapotanasana

Μια απαιτητική θέση που βοηθά στην ανακούφιση από την ένταση της πλάτης, ανοίγει τους καμπτήρες του ισχίου και τεντώνει τους μύες στην περιοχή των γλουτών, με αποτέλεσμα να ανακουφίζει την ισχιαλγία, να εξαλείφει νευρικές διαταραχές και να βελτιώνει την κυκλοφορία του σώματος.

Η θέση της όρθιας τσιμπίδας - Uttanasana

Η όρθια τσιμπίδα είναι βασική θέση του χαιρετισμού στον ήλιο και συμβολίζει την στροφή της προσοχής μας εσωτερικά. Στα βασικά οφέλη είναι το ότι βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος, ξεκουράζει την καρδιά, αναζωογονεί και πετυχαίνει την τέλεια επιμήκυνση των νεύρων της σπονδυλικής στήλης, ανακουφίζοντας από τους πόνους.

Διάβασε επίσης: Οι ασκήσεις γιόγκα για πόνους στη μέση που προτείνει η instructor

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i