Πέντε ασκήσεις που ενδυναμώνουν τον κορμό (και σχηματίζουν άψογους κοιλιακούς)

Η ενίσχυση και ενδυνάμωση του κορμού αποτελούν τον no1 fitness στόχο για υγιές σώμα στο πέρασμα του χρόνου.

δυνατος κορμος iStock

Υπάρχουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι να γυμνάσεις το σώμα σου, για τους οποίους οι ειδικοί έχουν συχνά αντικρουόμενες απόψεις. Για παράδειγμα, παρόλο που συμφωνούν πως τα ροκανίσματα είναι μια καλή άσκηση για τους κοιλιακούς, υπάρχουν τόσες εναλλακτικές να προτείνουν. Σε ένα θέμα, ωστόσο, που συμφωνούν απόλυτα και κάθετα μεταξύ τους είναι η σημασία της ενδυνάμωσης του κορμού (πυρήνα) για υγιές σώμα στο πέρασμα του χρόνου.

Απαραίτητοι είναι σαφώς οι δυνατοί δικέφαλοι και τετρακέφαλοι, οι σμιλευμένοι μύες των γλουτών, οι ισχυρές αρθρώσεις και οι σύνδεσμοι, όμως ο κεντρικός κορμός του σώματος μας συμβάλει σε όλες σχεδόν τις κινήσεις που εκτελούμε καθημερινά. Όταν ας πούμε σκύβεις να πιάσεις κάτι από το έδαφος ή σηκώνεσαι από την καρέκλα, ακόμα και όταν περπατάς ο κορμός ενεργοποιείται και σε βοηθάει να πραγματοποιήσεις οποιαδήποτε κίνηση. Για αυτό και όταν ο πυρήνας είναι καλά "εκπαιδευμένος" αποφεύγονται τραυματισμοί, πόνοι και δυσκολίες αναφορικά με την κινητικότητα μας.

Διάβασε επίσης: Πέντε τρόποι για να κάνεις ακόμα πιο αποτελεσματικές τις ασκήσεις για κοιλιακούς

Όταν γίνεται λόγος για την εξάσκηση αυτού είναι σημαντικό να μην συγχέεται ο σχηματισμός και η σμίλευσης των κοιλιακών. Ναι μεν υπάρχουν πολλές ασκήσεις που λειτουργούν ωφέλημα για τους κοιλιακούς, όμως συχνά αυτές περιορίζονται στην οικοδόμηση του "επιφανειακού" μυ (όρθρος μυς), χωρίς να βελτιώνουν σε βάθος την στήριξη που προσφέρει ο πυρήνας. Για να ενεργοποιήσεις τους μύες αυτούς και να χτίσεις έναν δυνατό και σταθερό κορμό, αρκεί να προσθέσεις στην fitness ρουτίνα σου τις παρακάτω ασκήσεις:

1. Bear Hold 

2. Χαμηλή Σανίδα 

3. Stir The Pot

4. Σανίδα στο πλάι 

5. Dumbbell Carry

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i