"No pain, no gain?" | H fitness trainer καταρρίπτει τους πιο κλασικούς μύθους για την άσκηση

Εσύ πιστεύεις αυτούς τους κοινούς μύθους σχετικά με τις προπονήσεις;

άσκηση iStock

Με την αυξανόμενη δημοτικότητα των influencers και την κουλτούρα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που ανταμείβει την "τελειότητα", η φυσική κατάσταση, για πολλούς, έχει γίνει πλέον τάση, αντί για κάτι που πρέπει να επιδιώκουμε για να έχουμε μια υγιή ζωή. Όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε τάση, υπάρχουν πάντα μύθοι που τη συνοδεύουν και δεν πρέπει να πιστεύεις τυφλά. Η fitness trainer Γιάννα Κοτταρίδη καταρρίπτει μερικούς τέτοιους κοινούς μύθους. 

Όσο περισσότερο ιδρώνεις, τόσο περισσότερες θερμίδες καις

Η εφίδρωση και η καύση θερμίδων δεν είναι ανάλογες. Θα μπορούσες να ασκηθείς μια ζεστή, ηλιόλουστη μέρα και να ιδρώσεις περισσότερο, αλλά να κάνεις την ίδια προπόνηση σε ένα κλιματιζόμενο δωμάτιο, και πάλι θα κάψεις την ίδια ποσότητα θερμίδων.

Τα ροκανίσματα θα σου δώσουν τους γραμμωμένους κοιλιακούς που ονειρεύεσαι

Θα μπορούσες να κάνεις 100 κοιλιακούς για 100 ημέρες και να μη δεις κανένα κοιλιακό αποτέλεσμα. Αντίθετα, εστίασε σε έναν συνδυασμό προπόνησης ενδυνάμωσης και ασκήσεων αντοχής, ενώ διαχειρίσου τη διατροφή σου σωστά για να δημιουργήσεις κοιλιακούς.

No pain, no gain

Αυτό είναι σίγουρα ένα μάντρα που δε χρειάζεται να ακολουθήσεις. Το να μην νιώθεις καθόλου πόνο έως το να αισθάνεσαι κάτι ήπιο για 24-48 ώρες μετά από μια προπόνηση είναι αποδεκτό, αλλά οτιδήποτε πέρα ​​από αυτό μετά από κάθε προπόνηση μπορεί να είναι σημάδι για κάτι πιο σοβαρό ή ότι τραυματίζεις τους μύες σου.

Μπορείς να ασκηθείς για να χάσεις βάρος σε συγκεκριμένα σημεία του σώματός σου

Η μείωση του τοπικού πάχους δεν είναι κάτι πραγματικό. Η έννοια της απώλειας βάρους είναι απλή: καταναλώνεις λιγότερες θερμίδες από αυτές που καις. Το σώμα αποφασίζει από πού θα κάψει το λίπος. Ωστόσο, η άσκηση ορισμένων μυών του σώματος βοηθά στην τόνωση του μυός, κάνοντάς τον να φαίνεται πιο αδύνατος.

Cardio για να χάσεις βάρος και άρση μεγάλων βαρών για να γίνεις ογκώδης

Για τα βέλτιστα αποτελέσματα στην απώλεια βάρους και την απόκτηση δύναμης, είναι σημαντικό να έχεις έναν καλό συνδυασμό προπόνησης ενδυνάμωσης και cardio. Επίσης, μην παραλείπεις να τρως το σωστό είδος φαγητού και να τηρείς την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων σου. 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

ΥΓΕΙΑ Τετ, 30 Νοε 2022

Ο Όμιλος HHG ιδρύει Κέντρο Γυναικολογικής Ογκολογίας στο ΜΗΤΕΡΑ

Το Κέντρο Γυναικολογικής Ογκολογίας του Ομίλου HHG αποτελεί την πρώτη νοσοκομειακή δομή στο χώρο της ιδιωτικής υγείας με απόλυτη αφοσίωση και εξειδίκευση στην αντιμετώπιση των γυναικολογικών καρκίνων.

ΓΡΑΦΕΙ: ΑΜΑΛΙΑ ΔΟΥΚΑ

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i