Τι μπορεί να συμβεί στο σώμα μας αν ξυπνάμε την ίδια ώρα κάθε μέρα

Ο τρόπος με τον οποίο σκέφτονται οι CEO και οι εργαζόμενοι υψηλών επιδόσεων.

woman wake up snooze iStock

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι οι σταθερές νύχτες ύπνου και οι πρωινές ρουτίνες συμβάλλουν σε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Αυτός φαίνεται επίσης να είναι ο τρόπος με τον οποίο σκέφτονται οι CEO και οι εργαζόμενοι υψηλών επιδόσεων.

Εμείς, πιστεύουμε ότι υγιεινή ζωή είναι να έχεις καλές συνήθειες. Και αυτή τη φορά, θα θέλαμε να δείξουμε γιατί η ρουτίνα αφύπνισης μπορεί να μας αλλάξει τη ζωή. 

1. Θα νιώσουμε πιο προνοητικοί και επίμονοι

Αρκετοί επιτυχημένοι άνθρωποι, συμπεριλαμβανομένων CEOs, έχουν αγκαλιάσει το "5 AM club", μια ιδέα που δημιουργήθηκε από τον Robin Sharma στο βιβλίο του που φέρει το όνομά του. Το βιβλίο δηλώνει ότι "η επιτυχία ξεκινά από το ξεκίνημα" και ότι οι πρώτες ώρες της ημέρας είναι εξαιρετικά πολύτιμες. Ο Sharma δηλώνει ότι αν κερδίσεις τα πρωινά σου, θα κυριαρχήσεις στη ζωή σου.

Σύμφωνα με μια γερμανική μελέτη, οι άνθρωποι που έχουν τη συνήθεια να ξυπνούν νωρίς και είναι πιστοί στην ώρα που ξυπνούν τείνουν να έχουν περισσότερη επιμονή, συνεργασία και μια παρόρμηση για νέες εμπειρίες.

2. Θα είμαστε πιο προσεκτικοί και λιγότερο ανήσυχοι

Το να είναι κανείς λιγότερο ανήσυχος έχει να κάνει με τις συνήθειες του ύπνου του όπως διαπίστωσε σχετική μελέτη. Αυτό που είναι ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι η ώρα του ξυπνήματος. Για άλλη μια φορά, το να ξυπνάμε νωρίς έχει τα πλεονεκτήματά του στο να είμαστε πιο προσεκτικοί και να προάγουμε καλύτερη υγεία για το σώμα και το μυαλό μας.

Μια άλλη μελέτη ανέφερε ότι οι άνθρωποι που ξυπνούν νωρίς είναι πιο πιθανό να έχουν επιτυχία στον εργασιακό χώρο και να ολοκληρώνουν pio γρήγορα τα project τους.

3. Θα είμαστε λιγότερο αναβλητικοί

Όλοι μπαίνουμε στον πειρασμό να πατήσουμε το κουμπί αναβολής όταν χτυπάει το ξυπνητήρι το πρωί. Το πιθανότερο είναι ότι θα έχουμε λιγότερες πιθανότητες να το κάνουμε αυτό αν ξυπνάμε νωρίς και γίνουμε πρωινοί τύποι. Η επιστήμη λέει ότι θα έχουμε λιγότερες αναβλητικές συνήθειες έχοντας καλύτερες πρωινές συνήθειες. Και αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για να σηκωθούμε εγκαίρως για να δούμε την ανατολή του ηλίου.

4. Θα είναι λιγότερο πιθανό να έχουμε αρνητικές σκέψεις

Η έλλειψη χρόνου ύπνου σχετίζεται με την αρνητική σκέψη, όπως λένε και πολλές μελέτες. Οι διαταραχές ύπνου επηρεάζουν επίσης αρνητικά τη ψυχική υγεία, καθώς οι άνθρωποι μπορεί να έχουν μεγαλύτερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη. Καθορίζοντας τις περιόδους ύπνου και αφύπνισης, μπορούμε να βελτιώσουμε τις πιθανότητές μας να έχουμε πιο υγιές μυαλό και θετικά συναισθήματα.

Διαβάστε Επίσης

5. Θα είμαστε πιο ικανοποιημένοι με τη ζωή μας

Η αυστηρή ώρα ύπνου και αφύπνισης κάνει τους ανθρώπους πιο ικανοποιημένους. Αυτό ανέφερε μια έρευνα με 1.033 άτομα. Η τακτική ρουτίνα αφύπνισης οδήγησε σε 13% περισσότερη ικανοποίηση από την προσωπική ζωή των ανθρώπων, 18% αύξηση της οικονομικής τους κατάστασης και 21% μεγαλύτερη ικανοποίηση από την ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

6. Θα έχουμε περισσότερη ενέργεια 

Όσοι προσπάθησαν να ξυπνήσουν την ίδια ώρα κάθε μέρα θα συμφωνήσουν πως τα αποτελέσματα είχαν αρκετό ενδιαφέρον καθώς είχαν περισσότερη ενέργεια και η ποιότητα της ημέρας τους ήταν καλύτερη. Όσοι παίρνουν με ησυχία το πρωινό τους, κάνουν ένα γρήγορο τρέξιμο και φτιάχνουν με ησυχία το φαγητό για τη δουλειά τους, έχουν δει την ενέργειά τους να εκτοξεύεται. 

7. Η πέψη μας θα είναι καλύτερη

Έχουμε έναν κιρκάδιο κύκλο, γνωστό και ως φυσική, εσωτερική διαδικασία που ρυθμίζει τον κύκλο ύπνου-αφύπνισης. Σε σχέση με αυτό, έχουμε ένα εντερικό ρολόι που λειτουργεί ανάλογα. Ακολουθώντας αυτή τη διαδικασία με το να ξυπνάμε και το να πηγαίνουμε για ύπνο την ίδια ώρα καθώς και το να τρώτε τακτικά γεύματα, το πεπτικό μας σύστημα λειτουργεί καλύτερα ενώ διατηρεί σε τάξη το έντερο, το στομάχι και τον μεταβολισμό μας.

Διαβάστε Επίσης

8. Το ανοσοποιητικό μας θα είναι πιο δυνατό

Ο ύπνος παίζει σημαντικό ρόλο στην ανοσία. Είναι απαραίτητος για τον εγκέφαλο και τη συνολική υγεία, και επίσης εξαρτάται από τον κιρκάδιο κύκλο, όπως ακριβώς και πέψη. Το ανοσοποιητικό μας σύστημα μπορεί να μας κοιμίζει το ίδιο καλά όσο και να μας ξυπνάει. Το να έχουμε μια τακτική ώρα αφύπνισης μπορεί να βοηθήσει την υγεία μας, ενώ θα κρατήσει επίσης τον μεταβολισμό μας σε ισορροπία.

Μπόνους: Ποιες είναι οι πρωινές ρουτίνες διάσημων CEO

Αφού σου δείξαμε όλα αυτά τα οφέλη, μπορεί να είσαι περίεργη για το πώς χειρίζονται τα πρωινά τους διάσημοι και επιτυχημένοι CEO και ιδρυτές.

Τσέκαρέ το παρακάτω: 

  • Oprah Winfrey: Ξυπνάει στις 6 το πρωί, βουρτσίζει τα δόντια της και βγάζει τα σκυλιά της βόλτα.
  • Jack Dorsey: Ο ιδρυτής του Twitter σηκώνεται στις 5 το πρωί και έχει μια ρουτίνα διαλογισμού.
  • Warren Buffett: Ο δισεκατομμυριούχος και επενδυτής ξυπνά στις 6:45 π.μ.

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i