Γιατί η σκανδιναβική μέθοδος ύπνου μπορεί να σώσει τον γάμο σου;

Η σκανδιναβική μέθοδος ύπνου είναι το μυστικό για έναν μακροχρόνια ευτυχισμένο γάμο;

sleep istock

Εάν μοιράζεσαι ένα κρεβάτι με τον σύντροφό σου, μπορεί να σε ενδιαφέρει να δοκιμάσεις τη Σκανδιναβική μέθοδο ύπνου. Η μέθοδος πήρε το όνομά της από αυτό το δημοφιλές στυλ ύπνου που ακολουθούν στις σκανδιναβικές χώρες, Σουηδία,  Νορβηγία και Δανία. Υπάρχουν πολλές χαλαρωτικές πρακτικές πριν τον ύπνο που μπορείς να δοκιμάσεις για να βελτιώσεις την ποιότητα του ύπνου σου, αλλά η "Σκανδιναβική μέθοδος ύπνου" θα σε βοηθήσει να έχεις τον καλύτερο ύπνο που είχες ποτέ.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ζευγαριών κοιμούνται μαζί στο ίδιο κρεβάτι. Το να μοιράζεσαι ένα κρεβάτι μπορεί να μην είναι ιδανικό, αν τσακώνεστε για τις κουβέρτες. Εάν αναζητάς εναλλακτικές λύσεις για ένα πλήρες "διαζύγιο ύπνου", δες τα οφέλη της σκανδιναβικής μεθόδου ύπνου.

Πρακτικές συμβουλές για όσους ξυπνάμε το βράδυ στον ύπνο μας

Τι είναι η Σκανδιναβική μέθοδος ύπνου;

Η Σκανδιναβική μέθοδος ύπνου είναι αρκετά απλή. Αναφέρεται στην πρακτική ενός ζευγαριού που μοιράζεται το ίδιο κρεβάτι αλλά χρησιμοποιεί διαφορετικά καλύμματα. Για παράδειγμα, μπορεί να μοιράζονται ένα king στρώμα, αλλά ο καθένας χρησιμοποιεί ένα δικό του πάπλωμα, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.

Ποια είναι τα οφέλη της σκανδιναβικής μεθόδου ύπνου;

Αυτή η μέθοδος ύπνου διατηρεί τα οφέλη του ύπνου με τον σύντροφό σου, όπως η βελτιωμένη ψυχική υγεία, ο περισσότερος χρόνος που αφιερώνεις στον ύπνο REM και το να νιώθεις ότι η σχέση σου δεν... κινδυνεύει από τους καυγάδες για το πάπλωμα. Επιτρέπει επίσης σε κάθε άτομο να επιλέξει το βάρος και το στυλ του παπλώματος που προτιμά για να μεγιστοποιήσει την άνεσή του κατά τη διάρκεια του ύπνου (η θερμορύθμιση είναι ένας κρίσιμος παράγοντας για την ποιότητα του ύπνου).

Επιπλέον, δεδομένου ότι κάθε άτομο που κοιμάται έχει το δικό του πάπλωμα, αυτό αφαιρεί από την εξίσωση οποιεσδήποτε πιθανές διαταραχές ύπνου που προκαλούνται π.χ. από έναν σύντροφο που πηγαίνει για ύπνο αργότερα ή σηκώνεται νωρίτερα.

Πώς να φτιάξεις το κρεβάτι σου σε σκανδιναβικό στιλ

  • Βρες δύο παπλώματα: Κάθε πάπλωμα πρέπει να καλύπτει περίπου το μισό του κρεβατιού. Τα περισσότερα ζευγάρια επιλέγουν δύο διπλά παπλώματα ή δύο διπλά παπλώματα XL. Κάθε πάπλωμα μπορεί να είναι σύμφωνα με τις προτιμήσεις του καθενός. Για παράδειγμα, ένα άτομο μπορεί να θέλει ένα βαρύ πάπλωμα ενώ το άλλο να προτιμά μια ελαφριά κουβέρτα.
  • Στρώσε σωστά το κρεβάτι: Άπλωσε και τα δύο παπλώματα οριζόντια, για να μην κρέμονται από τις άκρες και να δείχνουν ενιαία
  • Ολοκλήρωσε με ένα διακοσμητικό ριχτάρι: Πρόσθεσε ένα διακοσμητικό ριχτάρι ή ένα διπλό πάπλωμα από πάνω.

Ο λίγος ύπνος παχαίνει! Πώς να τα χάσεις - χωρίς να χάσεις τον ύπνο σου

 

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i