4 κόλπα για να φτάσεις πιο γρήγορα σε οργασμό

Δυσκολεύεσαι να φτάσεις σε οργασμό ή δεν τον έχεις νιώσει ποτε; Μην άγχεσαι γιατί σου έχουμε τη λύση.

σεξ και οργασμός iStock

Aμέτρητες ταινίες, τηλεοπτικές εκπομπές, πορνό και θεατρικά έργα απεικονίζουν γυναίκες να φτάνουν σε οργασμό μόνο από τη συνουσία.

Στην πραγματικότητα, έως και το 80% των γυναικών δεν έχουν οργασμό από το διεισδυτικό σεξ, και το 9% δεν είχαν ποτέ οργασμό κατά τη διάρκεια της σεξουαλικής επαφής. Και αν αυτό είναι κάτι που σου ακούγεται πολύ οικείο, δε χρειάζεται να άγχεσαι.

4 κόλπα για να φτάσεις σε οργασμό

  1. Εστίασε στην επαφή
  2. Φάε "πικάντικα" σνακ
  3. Κάνε εξάσκηση στο σεξ
  4. Τεχνικές αναπνοής

Sexy list: 6 πράγματα που χρειάζεται η σεξουαλική σου ζωή

1. Εστίασε στην επαφή

Ίσως ήρθε η ώρα να επανεξετάσεις ποιο μέρος της σεξουαλικής πράξης είναι το πιο σημαντικό. Αντί να θεωρείς το πιο σημαντικό πράγμα τη συνουσία, προσπάθησε να εστιάσεις στα προκαταρκτικά.

Κάτι τέτοιο μπορεί να σημαίνει και πιο γλυκές κινήσεις, όπως οι αγκαλιές. Με την αύξηση της διάρκειας της οικειότητας και των προκαταρκτικών, και τα δύο άτομα αναπτύσσουν αισθήματα εμπιστοσύνης, γι΄αυτό πρέπει να αφιερώσεις περισσότερο χρόνο για αγγίγματα και χάδια προκειμένου να προκληθεί διέγερση πριν από τη συνουσία.

2. Φάε "πικάντικα" σνακ

Όταν σκέφτεσαι "πικάντικα" σνακ, πιθανόν σου έρχονται στο μυαλό τα τυπικά αφροδισιακά όπως τα στρείδια και οι φράουλες.

Αλλά οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3, όπως τα ψάρια, είναι αυτό που πρέπει να τρως για να ενισχύσεις τον οργασμό σου. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα βοηθούν στην αύξηση της ντοπαμίνης - της ίδιας ορμόνης που απελευθερώνεται όταν βιώνεις έναν οργασμό.

Σε μια μελέτη του 2005 οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι τα ωμέγα-3 μπορούν να βελτιώσουν τη ροή του αίματος στην πύελο και στα αναπαραγωγικά όργανα, κάνοντας το σεξ πιο αποτελεσματικό. Τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε ωμέγα-3 είναι τα ψάρια, οι ξηροί καρποί, οι σπόροι και τα φυτικά έλαια.

3. (Σ)ΕΞ-ασκήσου 

Ο μυς του πυελικού εδάφους, που υποστηρίζει τα όργανά σου από την ουροδόχο κύστη μέχρι τον πρωκτό, μπορεί επίσης να έχει μεγάλο αντίκτυπο στη σεξουαλική σου ζωή. Όσο ισχυρότερο είναι το πυελικό σου έδαφος, τόσο καλύτερη θα είναι η σεξουαλική σου ζωή.

Η κολπική αίσθηση γίνεται αισθητή με την πίεση και το βαθύ άγγιγμα. Η σεξουαλική ευχαρίστηση προέρχεται από την κίνηση και τη συσσώρευση τριβής στα τοιχώματα του κόλπου. Τα κολπικά τοιχώματα είναι στρωμένα με τους μυς του πυελικού εδάφους. Οι μύες του πυελικού εδάφους τονώνουν και ενισχύουν την περιοχή, βελτιώνοντας την παροχή αίματος και τη δραστηριότητα των νεύρων, οδηγώντας σε μεγαλύτερη ευχαρίστηση.

Πολλές γυναίκες αναφέρουν ότι μπορούν να φτάσουν στον οργασμό πιο εύκολα και ότι ο οργασμός τους είναι πιο ισχυρός αφού εστιάσουν στις ασκήσεις των μυών του πυελικού εδάφους (Kegel).

Για να ενισχύσεις το πυελικό σου έδαφος, το NHS συνιστά να πιέζεις τους μυς έως και δέκα φορές ενώ στέκεσαι, κάθεσαι ή ξαπλώνεις. Θα νιώσες τους μυς του πυελικού εδάφους αν φανταστείς ότι σταματάς πως ουρείς. Μην κρατάς την αναπνοή σου και μην σφίγγεις τους μυς του στομάχου, ταυτόχρονα.

4. Κάνε τεχνικές αναπνοής

Η έξαψη του σεξ μπορεί να κάνει περίεργα πράγματα στο σώμα και τον εγκέφαλό σου καθώς κάθε λογική φαίνεται να διαλύεται και το σώμα σου βρίσκεται σε υπερδιέγερση.

Με όλη αυτή την αισθητηριακή υπερφόρτωση μπορεί να έρθει η ξαφνική ανάγκη να κρατήσεις την αναπνοή σου. Κάνε ό,τι μπορείς για να αντισταθείς στον πειρασμό κα να αναπνέεις πιο πολύ. Όταν κρατάς την αναπνοή σου, μειώνεται η ροή οξυγόνου στους μυς σου, με αποτέλεσμα να κουράζεσαι πιο γρήγορα. Αντ' αυτού, πάρε ρηχές, γρήγορες αναπνοές μέχρι και τη στιγμή της κορύφωσης.

Σεξ | Γίνεται χειρότερη καθώς μεγαλώνεις; Τι λέει ο ειδικός

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Life

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i