5 κινήσεις που κάνουν οι επιτυχημένες γυναίκες πριν τον ύπνο

Ποιες βραδινές συνήθειες είναι αποδεδειγμένα καλές για εσένα;

05.06.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

γυναίκα, διάβασμα, καλοκαίρι

Αν για σένα βραδινή ρουτίνα σημαίνει να τρως μπροστά στην τηλεόραση ή να χαζεύεις στο Facebook τον πρώην σου, ήρθε ώρα να αλλάξεις συνήθειες!

Nα τι θα έπρεπε να κάνεις τις 3 πρώτες ώρες της ημέρας σου!

Άκου τα νέα: Οι επιτυχημένες γυναίκες ΔΕΝ ασχολούνται με όλα αυτά για να χαλαρώσουν το βράδυ. Και, ναι είμαστε ρεαλίστριες, δεν θα σου προτείνουμε να αλλάξεις 100% συνήθειες, μπορείς όμως να υιοθετήσεις μία ή περισσότερες από τις βραδινές συνήθειες των επιτυχημένων γυναικών πριν τον ύπνο.

Αποσυνδέσου

5 βραδινές συνήθειες που καταστρέφουν το δέρμα σου

Βραδινό τρέξιμο; Τι χρειάζεσαι για να το κάνεις σωστά (η ώρα, οι τροφές, η διαδρομή)

Για να είσαι λειτουργική και σε αποτελεσματική τη μέρα, θα πρέπει να είσαι online. Αυτή η εμμονή, ωστόσο, με τις συσκευές μας μπορεί να οδηγήσει σε χωρίς λόγο ξενύχτια και προβλήματα ύπνου. Θα το γνωρίζεις ήδη πως το γαλάζιο φως που εκπέμπουν οι οθόνες αυξάνει την κορτιζόλη και εμποδίζει την παραγωγή μελατονίνης. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζεις είναι πως και η νυχτερινή λειτουργία του τηλεφώνου σου, αν έχει η συσκευή σου αυτή τη δυνατότητα που σβήνει το γαλάζιο φως τη νύχτα, και πάλι δεν είναι ό,τι καλύτερο για τον ύπνο σου, αφού όσα διαβάζεις μπορεί να σε «ξυπνάνε» αντί να σε χαλαρώνουν. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι ξέρουν πότε να αποσυνδεθούν και να αφήσουν στην άκρη το τηλέφωνο και το τάμπλετ τους – τουλάχιστον μία ώρα πριν ξαπλώσουν στο κρεβάτι.

Διάβασε

Οι συνήθειες ομορφιάς που έχουν οι πετυχημένες γυναίκες (και τι δεν κάνουν), λέει η έρευνα

Ο Warren Buffet αφιερώνει το 80% της ημέρας του στο διάβασμα, αν αυτό σου λέει κάτι για το πόσο σημαντική είναι η σχέση ανάμεσα στην επιτυχία και το διάβασμα. Δεν έχουμε βέβαια όλοι την πολυτέλεια να διαβάζουμε τα αγαπημένα μας βιβλία σχεδόν όλη τη μέρα, αλλά είναι μια καλή συνήθεια που μπορείς να υιοθετήσεις όταν πέφτεις στο κρεβάτι. Αν όμως πρόκειται να διαβάσεις στο τάμπλετ βεβαιώσου ότι έχει την επιλογή της νυχτερινής λειτουργίας. Μελέτη από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ βρήκε πως οι άνθρωποι που διάβαζαν e-books είχαν 90 λεπτά καθυστέρηση για να αρχίσει να εκκρίνεται μελατονίνης, ενώ η ποσότητά της που απελευθερώθηκε ήταν η μισή συγκριτικά με ανθρώπους που διάβαζαν βιβλία ενώ είχαν περιορισμένο ύπνο REM.

Αναλογίσου

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε τόσο φορτωμένη και απαιτητική καθημερινότητα που μπορεί να είναι δύσκολο να βρεις χρόνο να επεξεργάζεσαι τα γεγονότα της ημέρας. Το βράδυ, όμως, είναι μια εξαιρετική στιγμή για αυτή τη διαδικασία, αρκεί να το κάνεις πριν ξαπλώσεις. Οι επιτυχημένοι άνθρωποι τείνουν να αφιερώνουν συγκεκριμένο χρόνο κάθε βράδυ για να σκέφτονται τη μέρα τους, να αναλογίζονται τις καλές στιγμές της ημέρας και να φτιάχνουν νοερά μια λίστα με τις υποχρεώσεις της επόμενης ημέρας. Αυτή η πρακτική μπορεί να καθαρίσει το «διανοητικό θόρυβο» στο μυαλό σου τη στιγμή που θα ξαπλώσεις και σε βοηθά να κοιμηθείς καλύτερα.

Κάνε διαλογισμό

Πώς να κάνω διαλογισμό στο σπίτι; Ξεκίνα βήμα βήμα με αυτό τον οδηγό για αρχάριες

Διαλογισμός για το άγχος: Καθοδηγούμενος διαλογισμός στα ελληνικά από την life coach Κατερίνα Ευστρατιάδου!

Έχει αποδειχτεί πως ορισμένα είδη διαλογισμού βελτιώνουν τον ύπνο REM ενώ κάθε μορφής διαλογισμός βοηθά στη μείωση των επιπέδων της κορτιζόλης (δηλαδή στρες). Αν δεν μπορείς να βρεις χρόνο να δουλέψεις στο μυαλό σου τα γεγονότα της ημέρας πριν πέσεις στο κρεβάτι, δοκίμασε 10 λεπτά διαλογισμού για να αδειάσεις το μυαλό σου.

Περισσότερα από Καλή ζωή

#shapegreece