Το ιδανικό πρωινό για ενέργεια όλη μέρα!

Ο ειδικός προτείνει το πρωινό που χρειάζεσαι.

03.11.2018

Γράφει: Αμαλία Δούκα

Ένας άτυπος ορισμός για το «δικό μας» ιδανικό πρωινό θα ήταν εκείνο που σε κρατά ευδιάθετη και γεμάτη ενέργεια όλη μέρα. Δηλαδή, θέτει ισχυρά «θεμέλια» για να βγάλεις εις πέρας μία μέρα γεμάτη ανάγκες, ευθύνες και υποχρεώσεις.

idaniko-proino

Διάβασε επίσης: «5 συστατικά για υγιεινό πρωινό, όταν βιάζεσαι»

Έτσι κι αλλιώς, όμως, το πρωινό αποτελεί το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, καθώς μετά από πολύωρη νηστεία 8-10 ωρών ύπνου ο οργανισμός και ο εγκέφαλος χρειάζονται τα απαραίτητα «καύσιμα». Η παράλειψή του κατά πάσα πιθανότητα ευθύνεται για την αίσθηση ατονίας, υπνηλίας και χαμηλής εγρήγορσης. «Ένα καλό πρωινό θα σου προσφέρει πιο αποτελεσματική συγκέντρωση στην εργασία, σταθερά επίπεδα γλυκόζης στο αίμα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας (με αποτέλεσμα να μην καταφεύγεις σε άτοπο τσιμπολόγημα με κενές θερμίδες συντελώντας στη διατήρηση υγιούς βάρους), ενώ θα εφοδιάσει τον οργανισμό σου με την απαιτούμενη ενέργεια», εξηγεί ο Γιώργος Γιουλ – Ρωμηός, personal trainer, διαιτολόγος-διατροφολόγος

Διάβασε επίσης: «Ξέρεις τι πρέπει να περιέχει το τέλειο πρωινό;»

Ιδού τις επιλογές πρωινού που προτείνει για super ενέργεια όλη μέρα: «Νιφάδες βρόμης με άπαχο γάλα και ένα φρούτο εποχής, π.χ. μήλο, ή 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με άπαχη γαλοπούλα, τυρί και ένα αβγό βραστό ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με δημητριακά και μέλι ή μία μπάρα δημητριακών με ένα-δύο μικρά φρούτα.

Δες ακόμα περισσότερες ιδέες για σούπερ πρωινά ανάλογα με τις δραστηριότητές σου:

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Καλή ζωή

Best of network

#shapegreece