6 tips από τον νευρολόγο για να σου περάσει ο πονοκέφαλος γρήγορα!

Μια «φορτωμένη» καθημερινότητα συχνά έχει συνέπειες στην υγεία σου! Δες εδώ τις συμβουλές του ειδικού για να σου περάσει ο πονοκέφαλος.

16.05.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

πονοκέφαλος ημικρανία

Συνεργάστηκε ο Δρ. Μιχάλης Βικελής, νευρολόγος, MSc in Headache Medicine, PhD
(headaches.gr)

Μπορεί να συμβεί σε όλους: Μια φορτωμένη καθημερινότητα, ένταση στη δουλειά, μια υπέροχη οικογένεια στο σπίτι που όμως απαιτεί από τη μαμά… τα πάντα! Το αποτέλεσμα; Πίεση και πονοκέφαλος. Αν όλα τα παραπάνω σου θυμίζουν τον εαυτό σου, διάβασε εδώ τις συμβουλές του ειδικού για να περάσει ο πονοκέφαλος γρήγορα.

Μια καθημερινότητα που προκαλεί… πονοκέφαλο

Στις περισσότερες γυναίκες η καθημερινότητα είναι αρκετά δύσκολη, με πολλή κούραση, άγχος, τρέξιμο, πολλές εντάσεις και με έλλειψη ύπνου. Όλα αυτά μαζί ή το καθένα ξεχωριστά πυροδοτούν πολύ συχνά ή ακόμα και καθημερινά πονοκεφάλους, που σαν αποτέλεσμα μας δυσκολεύουν να ανταπεξέλθουμε στην καθημερινότητά μας.

6 tips για να περάσει ο πονοκέφαλος γρήγορα

Κάνε διάλειμμα

Ένα ολιγόλεπτο διάλειμμα, θα σε βοηθήσει να ανασυγκροτηθείς. Διάλεξε ένα ήσυχο μέρος, κάθισε άνετα και πάρε μερικές βαθιές αναπνοές. Η χαλάρωση αυτή θα βοηθήσει να περάσει ο πονοκέφαλος.

Μείνε ενυδατωμένη και μην παραλείπεις γεύματα

Η αφυδάτωση είναι μια κοινή αιτία των πονοκεφάλων. Φρόντισε να πίνεις έξι έως οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα για να παραμένει ο οργανισμός σου ενυδατωμένος. Επίσης, φρόντισε να διατηρείς τη διατροφή σου όσο το δυνατόν πιο ισορροπημένη, ώστε να παίρνεις όλες τις βιταμίνες και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα σου για να λειτουργήσει σωστά.

Διάβασε επίσης: Οι απαραίτητες βιταμίνες μετά τα 50: Ποιες και γιατί τις χρειάζεται κάθε γυναίκα μετά τα 50;

Διάβασε επίσης: Πιθανές αιτίες πονοκεφάλου: Κάνε το τεστ και δες τι σου προκαλεί πονοκέφαλο

Κοιμήσου

Η έλλειψη ανάπαυσης ή η κακή ποιότητα του ύπνου θα μπορούσε επίσης να αποτελέσει αιτία πονοκεφάλων. Στόχος είναι οι επτά έως εννέα ώρες συνεχούς ύπνου τη νύχτα. Σημαντικό είναι να προσπαθήσεις να πηγαίνεις για ύπνο και να ξυπνάς περίπου την ίδια ώρα κάθε μέρα.

Διαχειρίσου το στρες

Το πολύ άγχος δεν είναι ποτέ καλή ιδέα, γι ‘αυτό αναζήτησε τρόπους να χαλαρώνεις όταν νιώθεις πως το άγχος σου χτυπάει κόκκινο. Κάνε γιόγκα ή τρέξε ή διάβασε ένα βιβλίο ή μαγείρεψε – οτιδήποτε σε ευχαριστεί και μπορεί να σε βγάλει από μια στρεσογόνο κατάσταση.

Κατανόησε τις ορμόνες σου

Η περίοδος, η ωορρηξία ή το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους. Δεν υπάρχει τίποτα που να μπορείς να κάνεις για να ελέγξεις τις ορμόνες σου. Αυτό όμως που μπορείς να κάνεις είναι να παρακολουθείς τον κύκλο σου και να προσπαθείς εκείνες τις μέρες να αποφύγεις άλλους επιβαρυντικούς παράγοντες όπως π.χ. παράληψη γεύματος, έλλειψη ύπνου.

Μην καθυστερείς το αναλγητικό

Έρευνες αποδεικνύουν ότι για να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην αντιμετώπιση του πόνου, τα αναλγητικά πρέπει να λαμβάνονται με τα πρώτα συμπτώματα και στη χαμηλότερη αλλά αποτελεσματική δόση.

Εάν τα παραπάνω δεν σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις το πρόβλημα των πονοκεφάλων τότε θα πρέπει να απευθυνθείς στο γιατρό σου ώστε να σε συμβουλέψει και να σου δώσει πιο εξειδικευμένες λύσεις για το πρόβλημά σου.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece