Ασκήσεις Kegel – γιατί πρέπει να τις κάνεις είτε έχεις γεννήσει είτε όχι

Αν έχεις συνδυάσει τις ασκήσεις kegel με την εγκυμοσύνη, ήρθε η ώρα να αλλάξεις γνώμη. (Spoiler: Οι ασκήσεις αυτές είναι απαραίτητες για να απολαμβάνεις για πάντα το σεξ, εσύ και ο σύντροφός σου.)

04.09.2018

εχεις διαβασει

Ναι, οι ασκήσεις kegel (κέγκελ) είναι απαραίτητες σε όλες τις γυναίκες που έχουν γεννήσει. Είναι όμως απαραίτητες σε όλες τις γυναίκες έτσι κι αλλιώς, αφού προλαμβάνουν την ακράτεια ούρων και σε βοηθούν να έχεις για πάντα πιο ικανοποιητική ερωτική ζωή.

INFO: Οι ασκήσεις kegel

Πρόκειται για έμπνευση του Αμερικανού καθηγητή γυναικολογίας δρ Arnold Kegel, ο οποίος προσπαθούσε να βρει τρόπο διαχείρισης της ακράτειας ούρων. Αυτό που «βρήκε», τελικά, είναι μια άσκηση που μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Τι κερδίζεις; Σε προστατεύει από την ακράτεια, βοηθά τα τοιχώμα της πυέλου να επανέλθουν μετά τον τοκετό και αυξάνει τη σεξουαλική ευχαρίστηση του ζευγαριού.

Τοκετός: 6 φόβοι που έχεις και η αλήθεια γι΄αυτούς

Οι 6 εβδομάδες μετά τον τοκετό και όσα ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ να ρωτήσεις (το στήθος, οι κολπικές εκκρίσεις, η κοιλιά, η δυσκοιλιότητα)

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις κέγκελ

Ο τρόπος είναι απλός. Ξεκίνα εντοπίζοντας τους μυς που πρέπει να γυμνάσεις: προσπάθησε να διακόψεις τη ροή των ούρων σου. Στη συνέχεια άρχισε να σφίγγεις προοδευτικά αυτούς ακριβώς τους μυς. Σκέψου ότι υπάρχει εκεί ένα ασανσέρ που κάνει στάσεις και ανεβοκατεβαίνει πατώματα. Ξεκίνα με 1 ή 2 «στάσεις», προς τα πάνω (σφίγγοντας) και προς τα κάτω (χαλαρώνοντας) τους μυς της πυέλου και φτάσε τις 4 ή 5.

Προσπάθησε να κάνεις τις ασκήσεις kegel κάθε μέρα, στο γραφείο, την ώρα που οδηγείς, όταν πλένεις τα πιάτα, και βάλε τες στην καθημερινότητά σου για πάντα.

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

γιόγκα yoga διαλογισμός
Η ήπια άσκηση είναι το μυστικό για δυνατό ανοσοποιητικό

Θέλεις δυνατό ανοσοποιητικό; Διάβασε τους εναλλακτικούς τρόπους για να μην πέσεις στο κρεβάτι αυτόν τον χειμώνα!

ταξίδι αυτοκίνητο καλοκαίρι άνοιξη διακοπές
15 πράγματα που πρέπει να έχεις στο αυτοκίνητο (τα ήξερες; Εγώ τα έμαθα ερευνώντας)

Τι πρέπει να έχεις στο αυτοκίνητο; Εκτός από το δίπλωμα και την ασφάλεια υπάρχουν κι άλλα must have για να είναι το αυτοκίνητό σου οργανωμένο και να είσαι σε ετοιμότητα. 

υγεία ίωση συνάχι γρίπη πρόληψη ανοσοποιητικό
Χειμωνιάτικες ιώσεις: Πώς κολλάνε και 8 κινήσεις για να τις κρατήσεις μακριά σου

Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου και πρόλαβε τις χειμωνιάτικες ιώσεις με αυτά τα απλά tips. Bonus: Θα έχεις αυξημένη ενεργητικότητα και διάθεση παρά το κρύο!

εγκέφαλος νευρώνες υγεία
Νευρώνες του εγκεφάλου: Όσα δεν γνωρίζεις γι’ αυτούς και για το ρόλο τους

Τι είναι οι νευρώνες στον εγκέφαλό σου, πώς λειτουργούν και πώς θα τους κρατήσεις για πάντα νέους.

βότανα ροφήματα κρυολόγημα αφεψήματα υγεία γιατροσόφια
Γιατροσόφια – ροφήματα για το κρυολόγημα απ’ όλο τον κόσμο

Έχεις κρυολόγημα και η κοτόσουπα δε βοηθά; Δοκίμασε αυτά τα (όχι πάντα) γευστικά γιατροσόφια από όλο τον κόσμο και μπορεί να ανακουφιστείς. 

κόμπος πιάσιμο νεύρα ψύξη υγεία
Έπαθες ψύξη; Τι φταίει, πώς την παθαίνουμε και πώς περνάει

Πέντε ερωτήσεις και απαντήσεις και η επιστημονική προσέγγιση. Ξέρεις πως ο όρος «ψύξη»  είναι ελληνική επινόηση και δεν υπάρχει στη διεθνή ιατρική ορολογία;

#shapegreece