Τριγλυκερίδια, χοληστερίνη, διαβήτης; Ρίξε τα επίπεδα με 2 φυσικούς τρόπους

Αντιμετώπισε τα ανεβασμένα επίπεδα με φυσικό τρόπο

26.11.2018

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Πώς να ρίξω τη χοληστερίνη

Πώς να ρίξω τη χοληστερίνη και να αντιμετωπίσω τα τριγλυκερίδια και τον διαβήτη;   Οι τελευταίες μετρήσεις που αναφέρονται στα άτομα με υψηλά επίπεδα τριγλυκεριδίων, «κακής» (LDL) χοληστερίνης και σακχαρώδους διαβήτη είναι μάλλον απογοητευτικές, αλλά η λύση έρχεται από εκεί που δεν το περιμένεις!

Πώς να ρίξω τη χοληστερίνη, τα τριγλυκερίδια, τον διαβήτη; Ρίξε τα επίπεδα με 2 φυσικούς τρόπους:

Η υψηλή εμφάνιση των παραπάνω ουσιών μπορεί να μειωθεί με δύο απόλυτα φυσικούς τρόπους: την κατανάλωση μαστίχας, που έχει διαλυθεί σε νερό, και τη συστηματική σωματική άσκηση -όχι απαραιτήτως σε κάποιο γυμναστήριο-, κυρίως περπάτημα και κολύμβηση.

Η μαστίχα

Η μαστίχα, μάλιστα, όπως έδειξαν τα πειράματα σε ανθρώπους που διενήργησαν η καθηγήτρια  Βιοχημείας του Πανεπιστημίου Αθηνών Αγγελική Τριανταφύλλου-Πιτίδη και οι συνεργάτες της, μειώνει τη χοληστερίνη και ασκεί ηπατοπροστατευτική δράση, διατηρώντας χαμηλές τις τιμές των τριγλυκεριδίων, του ουρικού οξέος, του σακχάρου και των τρανσαμινασών.

Από την άλλη, ενώ έξι στους δέκα ενηλίκους στην Ελλάδα πάσχουν από υψηλή χοληστερίνη, δηλαδή εμφανίζουν τιμή πάνω από 190, οι επτά στους δέκα δεν το γνωρίζουν. Αυτό επιτείνεται από το γεγονός ότι το 60% των Ελλήνων, όπως επισημαίνεται στην πανεπιστημιακή καρδιολογική μελέτη Άττικα, δεν ασκείται καθόλου.

Η σωματική άσκηση

Η μεγαλύτερη ποσοτικά ωφέλεια της άσκησης, πάντως, εντοπίζεται στα τριγλυκερίδια, τα οποία μειώνονται με τη σωματική δραστηριότητα από 4 έως 37%. Εάν δε θέλεις να κάνεις συνέχεια εξετάσεις, μπορείς να μετράς μόνη σου τα επίπεδα της χοληστερίνης, των τριγλυκεριδίων ή του σακχάρου με τις ειδικές συσκευές που διατίθενται για οικιακή χρήση. Θα τις βρεις στα φαρμακεία.

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece