Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο (pms): Αυτές είναι οι 5 τροφές που ηρεμούν τα συμπτώματα για να μην πονάς!

Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο (pms): Πώς μπορεί η σωστή διατροφή να το κάνει να περάσει χωρίς να πονάς όσο πριν.

diatrofi-proeminoroiko-sindromo

Το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο (pms) μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία, αλλά είναι πιο σύνηθες στη δεκαετία των 30 και των 40. Η πρόοδος στη διάγνωση και η θεραπεία του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου παρακωλύεται από το γεγονός ότι δεν έχει υπάρξει αξιόπιστος ορισμός για την πάθηση.

diatrofi-proeminoroiko-sindromo

Στο προεμμηνορροϊκό σύνδρομο βλέπεις γενικά μια αύξηση των συναισθηματικών συμπτωμάτων στη μέση του κύκλου (γύρω στη 14η μέρα). Την εβδομάδα πριν από την περίοδό σου τα συναισθηματικά συμπτώματα αυξάνονται και ίσως ξεκινούν τα σωματικά συμπτώματα.

Τις τελευταίες ημέρες τα συναισθηματικά συμπτώματα θα κορυφωθούν και θα εξαφανιστούν ραγδαία μόλις ξεκινήσει η περίοδός σου. Υπάρχουν παραλλαγές σε αυτό το μοτίβο, αλλά το βασικό είναι ότι τα συμπτώματα αυξάνονται ΠΡΙΝ και χάνονται ΜΕΤΑ την περίοδό σου.

Για να κάνεις το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο να περάσει χωρίς να σου κοστίσει, βάλε στη διατροφή σου τις εξής τροφές:

Κρασί

Τη βδομάδα που προηγείται της περιόδου σου, καλύτερα να παραγγείλεις ένα ποτήρι κρασί με το δείπνο σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Προεμμηνορροϊκό Σύνδρομο: πώς να μην πονάω κάθε μήνα; 3 ειδικοί του Shape απαντούν!

Μπορεί να μην το πιστεύεις αλλά το κρασί μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα του ΠΜΣ. Μία πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι μία μέτρια κατανάλωση αλκοόλ(ένα ποτό περίπου την ημέρα) μπορεί να μειώσει τις αλλαγές στη διάθεσή σου και τους πονοκεφάλους πριν την

Γλυκοπατάτες

«Οι εναλλαγές της διάθεσης πριν την περίοδο και οι απίστευτες λιγούρες οφείλονται στην έλλειψη σεροτονίνης στον εγκέφαλο», αναφέρει η Judith Wurtman, Ph.D., συγγραφέας του βιβλίου The Serotonin Power Diet. «Το μοναδικό πράγμα που βοηθάει και μάλιστα άμεσα είναι η κατανάλωση υδατανθράκων, καθώς με αυτό τον τρόπο το μυαλό σου παράγει νέα σεροτονίνη».

Γλυκοπατάτες

Μπορείς να δοκιμάσεις και αυτή τη συνταγή για έναν λαχταριστό πουρέ:

  • Σε ένα μέτριο τηγάνι τοποθέτησε κομμάτια από γλυκοπατάτες και αρκετό κρύο νερό να τις σκεπάζει.
  • Σκέπασε την κατσαρόλα και άφησε να πάρει μία βράση σε δυνατή φωτιά. Μείωσε σε μέτρια με χαμηλή τη φωτιά και σιγόβρασε για 12 με 15 λεπτά ή μέχρι οι πατάτες να πατιούνται με το πιρούνι.
  • Στράγγιξε τις πατάτες σε ένα σουρωτήρι και τοποθέτησε τες πάλι στην κατσαρόλα.
  • Πρόσθεσε λίγο μέλι και λίγη κανέλα και πιπέρι και λιώσε μέχρι να γίνει ένα λείο μείγμα.

Για τις υπόλοιπες τροφές που βοηθούν στη μέιωση των συμπτωμάτων του pms, κάνε κλικ στη gallery.

The Mamagers Update

Αφρικανική σκόνη – γιατί είναι επικίνδυνη για την υγεία

Η ιδιωτική ζωή του παιδιού σου είναι το ίδιο άξια σεβασμού με τη δική σου

Σπανάκι

Σπανάκι

Το μαγνήσιο ηρεμεί κάποια από τα συμπτώματα που εμφανίζονται εκείνες τις ημέρες του μήνα. Αρχικά, μπορεί να βοηθήσει στη μείωση των επιπέδων του στρες. Ακόμα, εάν δεν λαμβάνεις αρκετό μαγνήσιο μπορεί να υποφέρεις από πονοκεφάλους και να νιώθεις κουρασμένη(Και σχεδόν επτά στους 10 από εμάς δεν παίρνουν αρκετή ποσότητα. Ίσως για αυτό το λόγο νιώθουμε συνέχεια δύστροπες).Το σπανάκι σου προσφέρει μία μεγάλη ποσότητα μαγνησίου. Μία μόνο κούπα γεμάτη με φύλλα από σπανάκι σου προσφέρει το 40% της καθημερινής ανάγκης σου- οπότε καλύτερα να σκεφτείς να αντικαταστήσεις το μαρούλι με σπανάκι στις σαλάτες ή στα σάντουιτς που επιλέγεις. Ή μπορείς να το προσθέσεις στα πιάτα σου ως συνοδευτικό:Ζέστανε ένα κουταλάκι του γλυκού ελαιόλαδο, λιώσε μία σκελίδα σκόρδο και πρόσθεσε λίγο μαύρο πιπέρι σε ένα αντικολλητικό τηγάνι σε μέτρια φωτιά, στη συνέχεια, πέταξε τέσσερις χούφτες σπανάκι και γύρισέ τες συχνά για ένα με δύο λεπτά.

Milk, cheese and curd

Milk, cheese and curd

Μήπως θέλεις ένα ολόκληρο διατροφικό πλάνο για τις δύσκολες εκείνες ημέρες; Δοκίμασε τα γεύματα που ακολουθούν για μία βδομάδα και θα δεις τις κράμπες σου να εξαφανίζονται και τα συμπτώματα φουσκώματος να μειώνονται:ΠρωινόΤυρί cottage, μούρα και χυμός πορτοκάλιΉΒρώμη, γάλα με χαμηλά λιπαρά και τοστ με ψωμί ολικής άλεσηςΜεσημεριανόΣαλάτα με σπανάκι και σολομό μαζί με ένα ποτήρι γάλα χαμηλών λιπαρώνΉΤόνος, μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά, ψωμί ολικής άλεσης και πεπόνιΣνακΠοπ κορν χωρίς βούτυρο με σως σοκολάτας χωρίς λιπαράΉΜάφιν με αλεύρι ολικής άλεσης και γιαούρτι χωρίς λιπαρά με μέλιΉΚράκερ ολικής άλεσης και τυρί με λίγα λιπαράΒραδινόΖυμαρικό ολικής άλεσης, σκόρδο, μανιτάρια, κρεμμύδι και χυμό ντομάταςΉΨητό σολομό με καστανό ρύζι, μπρόκολο στον ατμό και μύρτιλο

Άπαχο γάλα

Άπαχο γάλα

Η επιστήμη φαίνεται να υποστηρίζει το ζεστό γάλα ως γιατρικό για τις αϋπνίες και τις ανησυχίες. Όπως φαίνεται, το ασβέστιο μπορεί να μειώσει τους μυϊκούς σπασμούς, σύμφωνα με την Mary Dallman, Ph.D., καθηγήτρια Φυσιολογίας στο Πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια, στο Σαν Φρανσίσκο.Ένα ποτήρι γάλα (καλύτερα αποβουτυρωμένο ή ημιαποβουτυρωμένο) μπορεί ακόμα να μειώσει τα συμπτώματα του ΠΜΣ, όπως οι εναλλαγές της διάθεσης, το άγχος και η ευερεθιστότητα.Σύμφωνα με μια μελέτη του 2005 στο περιοδικό Archives of Internal Medicine, οι γυναίκες που έπιναν τέσσερις ή περισσότερες μερίδες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά ή άπαχο γάλα την ημέρα, είχαν 46 τοις εκατό χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης μελαγχολίας πριν την περίοδο σε σχέση με τις γυναίκες που δεν κατανάλωναν περισσότερες από μία μερίδα ανά εβδομάδα.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Fitness

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i