Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο (pms): Αυτές είναι οι 5 τροφές που ηρεμούν τα συμπτώματα για να μην πονάς!

Προεμμηνορροϊκό σύνδρομο (pms): Πώς μπορεί η σωστή διατροφή να το κάνει να περάσει χωρίς να πονάς όσο πριν.

26.03.2018

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

Το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο (pms) μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία, αλλά είναι πιο σύνηθες στη δεκαετία των 30 και των 40. Η πρόοδος στη διάγνωση και η θεραπεία του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου παρακωλύεται από το γεγονός ότι δεν έχει υπάρξει αξιόπιστος ορισμός για την πάθηση.

diatrofi-proeminoroiko-sindromo

Στο προεμμηνορροϊκό σύνδρομο βλέπεις γενικά μια αύξηση των συναισθηματικών συμπτωμάτων στη μέση του κύκλου (γύρω στη 14η μέρα). Την εβδομάδα πριν από την περίοδό σου τα συναισθηματικά συμπτώματα αυξάνονται και ίσως ξεκινούν τα σωματικά συμπτώματα.

Τις τελευταίες ημέρες τα συναισθηματικά συμπτώματα θα κορυφωθούν και θα εξαφανιστούν ραγδαία μόλις ξεκινήσει η περίοδός σου. Υπάρχουν παραλλαγές σε αυτό το μοτίβο, αλλά το βασικό είναι ότι τα συμπτώματα αυξάνονται ΠΡΙΝ και χάνονται ΜΕΤΑ την περίοδό σου.

Για να κάνεις το προεμμηνορροϊκό σύνδρομο να περάσει χωρίς να σου κοστίσει, βάλε στη διατροφή σου τις εξής τροφές:

Κρασί

Τη βδομάδα που προηγείται της περιόδου σου, καλύτερα να παραγγείλεις ένα ποτήρι κρασί με το δείπνο σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Προεμμηνορροϊκό Σύνδρομο: πώς να μην πονάω κάθε μήνα; 3 ειδικοί του Shape απαντούν!

 

Μπορεί να μην το πιστεύεις αλλά το κρασί μπορεί να μειώσει τα συμπτώματα του ΠΜΣ. Μία πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε ότι μία μέτρια κατανάλωση αλκοόλ(ένα ποτό περίπου την ημέρα) μπορεί να μειώσει τις αλλαγές στη διάθεσή σου και τους πονοκεφάλους πριν την

Γλυκοπατάτες

«Οι εναλλαγές της διάθεσης πριν την περίοδο και οι απίστευτες λιγούρες οφείλονται στην έλλειψη σεροτονίνης στον εγκέφαλο», αναφέρει η Judith Wurtman, Ph.D., συγγραφέας του βιβλίου The Serotonin Power Diet. «Το μοναδικό πράγμα που βοηθάει και μάλιστα άμεσα είναι η κατανάλωση υδατανθράκων, καθώς με αυτό τον τρόπο το μυαλό σου παράγει νέα σεροτονίνη».

Γλυκοπατάτες
Μπορείς να δοκιμάσεις και αυτή τη συνταγή για έναν λαχταριστό πουρέ:

  • Σε ένα μέτριο τηγάνι τοποθέτησε κομμάτια από γλυκοπατάτες και αρκετό κρύο νερό να τις σκεπάζει.
  • Σκέπασε την κατσαρόλα και άφησε να πάρει μία βράση σε δυνατή φωτιά. Μείωσε σε μέτρια με χαμηλή τη φωτιά και σιγόβρασε για 12 με 15 λεπτά ή μέχρι οι πατάτες να πατιούνται με το πιρούνι.
  • Στράγγιξε τις πατάτες σε ένα σουρωτήρι και τοποθέτησε τες πάλι στην κατσαρόλα.
  • Πρόσθεσε λίγο μέλι και λίγη κανέλα και πιπέρι και λιώσε μέχρι να γίνει ένα λείο μείγμα.

Για τις υπόλοιπες τροφές που βοηθούν στη μέιωση των συμπτωμάτων του pms, κάνε κλικ στη gallery.

The Mamagers Update

Αφρικανική σκόνη – γιατί είναι επικίνδυνη για την υγεία

Η ιδιωτική ζωή του παιδιού σου είναι το ίδιο άξια σεβασμού με τη δική σου

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece