Κατακράτηση υγρών πριν την περίοδο: Τι μπορείς να κάνεις για να το αποφύγεις;

Διαμόρφωσε τη διατροφή σου έτσι ώστε να αποβάλλεις το φούσκωμα που σου προκαλεί η κατακράτηση υγρών πριν την περίοδό σου, με τις συμβουλές του Shape.

04.12.2018

εχεις διαβασει

Κατακράτηση υγρών πριν την περίοδο

Γυμνάζεσαι τακτικά και το σώμα σου διατηρείται σε καλή φόρμα, αλλά την εβδομάδα πριν από την περίοδό σου νιώθεις… φουσκωμένη. Αιτία είναι οι ορμόνες σου, οι οποίες προκαλούν κατακράτηση υγρών: μην απογοητεύεσαι, με τη σωστή διατροφή μπορείς να τη νικήσεις. «Για να αποβάλλεις το φούσκωμα, πίνε πολλά υγρά ώστε να αυξηθεί η διούρηση. Αυτή θα συμβάλλει στην αποβολή των υγρών της κατακράτησης» εξηγεί η διαιτολόγος κ. Βιβή Αλαμάνου.

Τι τρώει η διαιτολόγος όταν κάνει δίαιτα: Όλα τα γεύματα της εβδομάδας από την Κλειώ Δημητριάδου

Κατακράτηση υγρών πριν την περίοδο: Τι μπορείς να κάνεις;

  • Πριν από την περίοδο, ελάττωσε στο ελάχιστο το αλάτι (εκτός κι αν έχεις υπόταση).
  • Πίνε κάθε μέρα γύρω στα 2 λίτρα νερό.
  • Κατανάλωνε πολλά φρούτα και λαχανικά (όποια σου αρέσουν περισσότερο, αφού όλα τους θεωρούνται διουρητικά).
  • Απόφυγε τη ζάχαρη, τα αναψυκτικά, τα γλυκά και τα τηγανητά και ό,τι περιέχει πολλά λιπαρά, τα οποία σου προκαλούν φούσκωμα.
  • Συνέχισε κανονικά το πρόγραμμα άσκησης που ακολουθείς.
  • Για να αντιμετωπίσεις την πείνα που σε καταλαμβάνει τις ημέρες πριν από την περίοδο, αύξησε τις πρωτεΐνες που καταναλώνεις (κατά προτίμηση τρώγοντας κοτόπουλο και ψάρι).

Editor's Picks

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece