Οι 10 τροφές που αυξάνουν τη γονιμότητα

Πρόσθεσε στη διατροφή σου αυτές τις τροφές για να αυξήσεις τη γονιμότητά σου

Οι 10 τροφές που αυξάνουν τη γονιμότητα

Μπανάνα Η βιταμίνη Β6 που περιέχει συμβάλλει στη ρύθμιση του κύκλου στις γυναίκες, αλλά και στην παραγωγή ποιοτικών ωαρίων. Στους άντρες βελτιώνει την ποιότητα του σπέρματος.  

Αβοκάντο Είναι πολύτιμο για τα καλά λιπαρά οξέα που περιέχει και επιπλέον αυξάνει τη γονιμότητα. Το αβοκάντο βελτιώνει τη λειτουργία του αναπαραγωγικού συστήματος σε άντρες και γυναίκες, και αυξάνει την παραγωγή ωαρίων.  

Ξηροί καρποί Βοηθούν πολύ στην περίπτωση που υπάρχει πρόβλημα χαμηλής κινητικότητα του σπέρματος στους άντρες. Η τακτική κατανάλωσή τους βελτιώνει τη δύναμη και τη ζωτικότητα των σπερματοζωαρίων μετά από ένα διάστημα περίπου 12 εβδομάδων.  

Φύτρο σταριού Είναι πολύ πλούσιο σε βιταμίνη Ε που είναι απαραίτητη για τη διατήρηση της γονιμότητας. Πρόσθεσε ένα κουταλάκι φύτρο σταριού στο χυμό που πίνεις κάθε πρωί για να αυξήσεις τις πιθανότητες να συλλάβεις. Μπορείς επίσης να χρησιμοποιήσεις λάδι από φύτρο σταριού που επιπλέον βοηθάει στην ενυδάτωση της επιδερμίδας, την εξαφάνιση της κυτταρίτιδας και την πρόληψη των ραγάδων.  

Ελαιόλαδο Όταν περιλαμβάνεται στην καθημερινή διατροφή, μπορεί έως και να τριπλασιάσει τις πιθανότητες σύλληψης, ιδιαίτερα όταν καταναλώνεται ωμό. Αυξάνει τη γονιμότητα όχι μόνο στις γυναίκες αλλά και στους άντρες.  

Μαγιά μπύρας Περιέχει πολύτιμες βιταμίνες και μέταλλα, ανάμεσα στα οποία απαραίτητα αμινοξέα και πρωτεΐνη, αλλά και ψευδάργυρο, χρώμιο, σίδηρο κ.ά. Επίσης, περιέχει φυλλικό οκύ (που είναι πολύ σημαντικό για μια γυναίκα πριν μείνει έγκυος αλλά και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης).  

Ηλιέλαιο Επειδή περιέχει άφθονη βιταμίνη Ε θεωρείται ότι συμβάλλει στην αύξηση της γονιμότητας και στα δύο φύλα.  

Γύρη Αυξάνει όχι μόνο τη γονιμότητα αλλά και τη λίμπιντο, τόσο στις γυναίκες όσο και στους άντρες. Περιέχει πάρα πολλά θρεπτικά συστατικά, όπως ψευδάργυρο, ο οποίος συμβάλλει στη ρύθμιση της έκκρισης των ορμονών.  

Λινέλαιο Είναι πλούσιο σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που είναι απαραίτητα για τη γονιμότητα. Μπορείς να καταναλώνεις ένα κουταλάκι την ημέρα, σκέτο ή μέσα σε κάποιο φαγητό.  

Τζίντζερ Είναι γνωστό όχι μόνο για την αφροδισιακή του δράση, αλλά και για την ικανότητά του να αυξάνει την κινητικότητα του σπέρματος και την περιεκτικότητά του σε σπερματοζωάρια. Καλό είναι να καταναλώνεται και από τις γυναίκες όταν προσπαθούν να συλλάβουν.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i