Καλή υγεία με αυτές τις 5 μικρές αλλαγές: στα 20, στα 30, στα 40, στα 50

Υπάρχουν 5 αλλαγές που μπορείς να εφαμόσεις στη ζωή σου και να έχεις καλή υγεία και καλύτερη ποιότητα ζωής στα 20, τα 30 και μετά.

γυναίκα καλή υγεία ευεξία istock

Μερικές φορές σου φαίνεται ότι για να έχεις καλή υγεία θα πρέπει κάθε μέρα να τσεκάρεις μία λίστα από πράγματα που δεν πρέπει να κάνεις; Δεν πρέπει να τρως αυτό, δεν πρέπει να πίνεις εκείνο, δεν μπορείς να κάνεις αυτό ή εκείνο. Αυτά τα "όχι" μπορούν εύκολα να αφαιρέσουν τη χαρά από την καθημερινότητά σου. Μήπως ήρθε η ώρα να πούμε σε όλα ναι; Ναι σε μία πιο υγιεινή ζωή! Ναι σε καλύτερες επιλογές! Ναι στη φροντίδα του σώματος και της ψυχής μας! Ναι, τελικά, στην καλή υγεία! Ενώ θα χρειαστεί κάνεις διαφορετικές αλλαγές στη ζωή σου ανάλογα με την ηλικία σου, όλες οι γυναίκες μπορούν να κάνουν μικρές αλλαγές για την καλή υγεία τους. Ορίστε, λοιπόν, μερικοί τρόποι να πεις Ναι σε μία πιο υγιή εκδοχή του εαυτού σου:

1. Να τρως πραγματικά υγιεινά

Το έχεις σίγουρα ακούσει πολλές φορές και από διαφορετικές μεριές. Τι περιμένεις λοιπόν; Υπάρχουν χιλιάδες συνταγές για να διαλέξεις. Μπορείς ακόμα να συμπεριλάβεις και τα παιδιά σου σε αυτή την προσπάθεια για μία πιο υγιεινή διατροφή. Αν είσαι στα 20 σου, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή να αποκτήσεις τη συνήθεια της υγιεινής διατροφής, ώστε να την έχεις και στην υπόλοιπη ζωή σου. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

2. Να είσαι δραστήρια, όπου και αν βρίσκεσαι 

Γνωρίζεις ότι πρέπει να γυμνάζεσαι, αλλά όχι απαραίτητα στο γυμναστήριο. Μπορείς να ξοδεύεις λίγο περισσότερο χρόνο κάνοντας πράγματα που σου αρέσουν. Για παράδειγμα, πήγαινε μία βόλτα το σκύλο σου σε πιο γρήγορο και έντονο ρυθμό ή αν σου αρέσει ο χορός, ξεκίνησε κάποιο μάθημα. Αν είσαι πιο κοινωνικός τύπος, μπορείς να γραφτείς σε μία ομάδα βόλεϊ ή να ξεκινήσεις μία ομάδα τρεξίματος ή ποδηλασίας με τους φίλους ή τους συναδέλφους σου. Αν είσαι στα 30 σου, ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσεις να γυμνάζεσαι. Απλώς πρέπει να προσπαθήσεις να εντάξεις τη γυμναστική στην καθημερινή ρουτίνα σου. Να ανεβαίνεις και να κατεβαίνεις πάντα με τη σκάλα ή να περπατάς μέχρι τη δουλειά.

3. Να προσέχεις την ψυχική σου υγεία 

Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο, ειδικά για τις γυναίκες που συνδυάζουν τη δουλειά με την οικογένεια. Άλλωστε, αν ήταν τόσο εύκολο να μειώσουμε το άγχος, δε θα το κάναμε όλοι; Όταν νιώθεις πιεσμένη, να προσπαθείς να τεντώνεις το σώμα σου, να παίρνεις βαθιές ανάσες και να προσπαθείς να το κουβεντιάσεις με τη φίλη ή τον άντρα σου. Αν βρίσκεσαι στην ηλικία των 40, η περιεμμηνόπαυση μπορεί να επηρεάσει τη διάθεση, τον ύπνο και τη σεξουαλική σου ζωή. Μίλησε με τη γυναικολόγο σου για να δεις πώς μπορείς να αντιμετωπίσεις καλύτερα τα συμπτώματα.

4. Να κάνεις τις απαραίτητες εξετάσεις

Ένας από τους αποτελεσματικότερους τρόπους να προλάβεις τις ιώσεις και άλλες ασθένειες είναι η πρόληψη. Αν βρίσκεσαι στα 50 σου, καλύτερα να ρωτήσεις το γιατρό σου ποιες εξετάσεις ή ακτινογραφίες, όπως η μαστογραφία, πρέπει να κάνεις και πόσο συχνά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

5. Να έχεις σωστή κρίση

Κάθε φορά που μιλάς στο κινητό ενώ οδηγείς ή ανεβαίνεις σε μία μηχανή χωρίς κράνος, κάνεις μία επικίνδυνη επιλογή που μπορεί να έχει μεγάλη επίδραση στην υπόλοιπη ζωή σου. Διάλεξε πιο υγιεινές επιλογές καλύτερα! Πάρε το χρόνο που χρειάζεσαι για να απολαύσεις την οδήγηση και σταμάτησε αργότερα για να μιλήσεις στο τηλέφωνο, αφού θα έχεις φτάσει με ασφάλεια στον προορισμό σου. Οι επιλογές σου καθορίζουν την ποιότητα της ζωής σου. Άσχετα από την ηλικία στην οποία βρίσκεσαι, σταμάτησε το κάπνισμα, ή τουλάχιστον προσπάθησε πάλι για την υγεία σου!

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i