Φρόντισε την υγεία σου με 10 απλά και καθημερινά tips!

Φρόντισε την υγεία σου! Υιοθέτησε απλά αυτές τις 10 καλές συνήθειες που θα σου αλλάξουν τη ζωή προς το καλύτερο.

04.12.2014

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

υγεία καλή υγεία

Φρόντισε την υγεία σου με αυτές τις 10 καθημερινές συνήθειες. Είναι τόσο απλές, που γρήγορα μπορούν να σου γίνουν δεύτερη φύση!

Ξεκίνα σήμερα! Φρόντισε την υγεία σου για πάντα!

Κάνε ένα διάλειμμα

Η ψυχική υγεία είναι εξίσου σημαντική με τη σωματική, όμως συχνά την παραμελούμε. Το στρες επηρεάζει τον οργανισμό μας με πολλούς τρόπους, αυξάνοντας την αρτηριακή πίεση, χαλώντας την ποιότητα του ύπνου και προκαλώντας πρόωρη γήρανση! Αφιέρωσε τα επόμενα πέντε λεπτά στον εαυτό σου, κάνοντας κάτι που σε χαλαρώνει και σε κάνει να νιώθεις καλά!

Πάρε 20 βαθιές αναπνοές

Καθιέρωσε τη συνήθεια να αναπνέεις αργά και βαθιά για 20 φορές το πρωί και άλλες τόσες το βράδυ. Θα βοηθήσει το σώμα σου να εφοδιαστεί με οξυγόνο, να αποβάλλει τοξίνες και ανακουφιστεί από την ένταση.

Πώς θα ξέρεις αν τα γυαλιά ηλίου σου έχουν (καλή) προστασία από τον ήλιο;

Ιλαρά στους ενήλικες: Αν έχεις γεννηθεί μετά το 1970 ρώτησε το γιατρό σου για το εμβόλιο

Κάνε τρέχοντας -ή περπατώντας γρήγορα- τον γύρο του τετραγώνου

Έρευνα που έγινε με τη συμμετοχή περισσότερων από 55 χιλιάδων ενηλίκων έδειξε ότι όσοι έτρεχαν έστω για 5 λεπτά κάθε μέρα έζησαν κατά μέσο όρο 3 τρία χρόνια περισσότερο από τους υπόλοιπους.

Πλύνε τα χέρια σου

Είναι ο πιο παλιός και γνωστός κανόνας υγιεινής αλλά παραμένει πάντα αποτελεσματικός. Πλένοντας τακτικά τα χέρια μας με σαπούνι και χλιαρό νερό κάνουμε ό,τι καλύτερο γίνεται για να προφυλάξουμε τον εαυτό μας αλλά και τους γύρω μας από ιούς και μικρόβια.

Βάλε αντηλιακό

Ο καρκίνος του δέρματος είναι από μία από τις πιο διαδεδομένες μορφές καρκίνου. Η καλύτερη πρόληψη είναι πολύ απλή! Βάζοντας κάθε μέρα αντηλιακό προστατεύεσαι από τις ακτίνες UV και την ίδια στιγμή αποφεύγεις τις συνέπειες της φωτογήρανσης. Μην ξεχνάς να το φοράς και το χειμώνα!

Σήκω όρθια

Εάν το αντικείμενο της δουλειάς σου σε αναγκάζει να περνάς πολλές ώρες καθισμένη σε μια καρέκλα, μην ξεχνάς να σηκώνεσαι τουλάχιστον μια φορά την ώρα. Κάνε μια βόλτα ή πήγαινε μέχρι το γραφείο ενός συναδέλφου, αλλά κάνε ένα διάλειμμα από τη στάση που παίρνει το σώμα σου όταν κοιτάζεις την οθόνη του υπολογιστή, γιατί διαφορετικά θα αποκτήσεις προβλήματα στον αυχένα και τη μέση σου.

Καθάρισε το πληκτρολόγιο του υπολογιστή σου

Σε πολλές έρευνες έχει διαπιστωθεί ότι αντικείμενα που χρησιμοποιούμε καθημερινά, όπως το πληκτρολόγιο ή το ακουστικό του τηλεφώνου έχουν στην επιφάνειά τους περισσότερα μικρόβια από τη λεκάνη της τουαλέτας! Καλύτερα να τα καθαρίζεις καλά με πανί και αντισηπτικό υγρό πριν ξεκινήσεις να εργάζεσαι.

Διάβασε προσεκτικά τις ετικέτες των τροφίμων που έβαλες στο καλάθι σου

Εάν κάτι είναι αποδεδειγμένα βλαβερό για την υγεία σου, καλύτερα άφησέ το πίσω στο ράφι του σούπερ μάρκετ. Αναζήτησε τις λέξεις «τρανς λιπαρά», «κορεσμένα λιπαρά», «ζάχαρη», «σουκρόζη», «γλυκόζη», «φρουκτόζη». Όσο πιο μπροστά βρίσκονται στη λίστα με τα συστατικά τόσο το χειρότερο (σημαίνει ότι υπάρχουν σε μεγάλη ποσότητα)!

Κάνε μια βόλτα

Το βάδισμα είναι ευεργετικό για τη συνολική υγεία μας, κυρίως εάν γίνεται σε αρκετά έντονο ρυθμό. Θυμήσου ότι κάθε μέρα πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 10.000 βήματα!

Αγκάλιασε κάποιον

Όταν παίρνουμε αγκαλιά έναν αγαπημένο άνθρωπο ή ακόμα και το κατοικίδιό μας, ο εγκέφαλος εκκρίνει ωκυτοκίνη, μια ορμόνη που μας κάνει να νιώθουμε ζεστασιά και αγάπη. Την ίδια στιγμή, οι παλμοί της καρδιάς πέφτουν και μειώνεται η αρτηριακή πίεση.

 

Editor's Picks:

Περισσότερα από Υγεία

#shapegreece