Ροχαλίζει ο σύντροφός σου; Δεν έχεις άδικο που γκρινιάζεις, αφού αυτή είναι μία από τις «συνήθειες» που σου κάνουν κακό

Αν ροχαλίζει ο σύντροφός σου έχεις κάθε λόγο να γκρινιάζεις αφού επηρεάζεται και ο δικός σου ύπνος. Δες ποιες άλλες «συνήθειες» του αγαπημένου σου σου κάνουν κακό και βοήθησέ τον να απαλλαγεί από αυτές.

25.01.2019

εχεις διαβασει

ευτυχισμένα ζευγάρια

Ροχαλίζει ο σύντροφός σου όλη τη νύχτα κι εσύ δεν κλείνεις μάτι! Δεν είναι αυτή όμως η μοναδική συνήθεια, συμπεριφορά, κατάσταση -πες το όπως θέλεις!- που σου κάνει κακό. Βοήθησέ τον να απαλλαγεί από αυτές τις καταστάσεις και θα ωφεληθείτε και οι δύο.

Ροχαλητό vs ύπνος

Σε μελέτη που δημοσιεύτηκε στο European Heart Journal επισημαίνεται ότι το ροχαλητό του αυξάνει την αρτηριακή πίεση κατά 1 βαθμό για κάθε 5 ντεσιμπέλ που παράγει ενώ κοιμάται (το ισοδύναμο των χτύπων του ρολογιού). Πρότεινέ στον σύντροφό σου να φορέσει ρινικές ταινίες που «ανοίγουν» τη μύτη του το βράδυ και ενθάρρυνέ τον να δει έναν ειδικό που θα τον εξετάσει για υπνική άπνοια. Στο μεταξύ, εσύ μπορείς να φοράς ωτοασπίδες μέχρι να μειώσει τα… ντεσιμπέλ.

Διάβασε επίσης: Ξέρεις πόσες ώρες πρέπει να κοιμόμαστε και γιατί; Spoiler: Ο ύπνος… αδυνατίζει!

Διάβασε επίσης: Τα 12 βήματα για να καταφέρεις να κόψεις το τσιγάρο

Ακόμη δεν έχει κόψει το τσιγάρο!

Ακόμη κι αν εσύ δεν ανάβεις ούτε ένα τσιγάρο, όσο βρίσκεσαι κοντά σε κάποιον που καπνίζει αυξάνεις τις πιθανότητες εγκεφαλικού μακροπρόθεσμα κατά 46%, όπως αναφέρεται σε μελέτη του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ. Ταυτόχρονα, μια άλλη μελέτη δείχνει ότι οι γυναίκες που είναι παθητικές καπνίστριες έχουν κατά 67% αυξημένο κίνδυνο να αναπτύξουν περιφερειακή αρτηριακή πάθηση – μια καρδιαγγειακή πάθηση που μπορεί να οδηγήσει σε έμφραγμα. Για να μην υποφέρεις από όλα τα παραπάνω, χαρακτήρισε το αυτοκίνητο και το σπίτι σου ως αντικαπνιστικές ζώνες και απαγόρεψέ του το κάπνισμα τουλάχιστον σε αυτά τα μέρη.

Τον τρώει το άγχος

Εάν ο σύντροφός σου καταβάλλεται από το άγχος, τότε κάνει κι εσένα να αισθάνεσαι στρεσαρισμένη, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Behavior. Για να μειώσετε και οι δύο την πίεση, πρότεινέ του να δουλέψετε σαν ομάδα. Εάν βρείτε τρόπους για να αποφορτιστείτε, θα νιώσετε και οι δύο καλύτερα.

[related id="8126"]

Περισσότερα από Υγεία

Best of network

#shapegreece