Νέα χρονιά; Στόχοι υγείας και ευεξίας για κάθε μήνα του χρόνου

Αυτοί οι στόχοι υγείας θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις υγιής και γεμάτη ευεξία.

στόχοι υγείας 2020 Alisa Rodnova

Ποιοι είναι οι στόχοι υγείας και ευεξίας για το 2021; Κράτησε σημειώσεις και ας ευχηθούμε όλοι ότι η νέα χρονιά θα φέρει υγεία, λιγότερο άγχος και... περισσότερη καθημερινότητα! Αρκετές εκπλήξεις μας επιφύλαξε το 2020!

Ιανουάριος

Προγραμμάτισε ένα τεστ Παπ, τώρα! Μην το καθυστερείς. Κλείσε ραντεβού για τις ετήσιες σημαντικές γυναικολογικές εξετάσεις, όπως το τεστ Παπ και τη μαστογραφία, πριν γεμίσει η ατζέντα του γιατρού σου.

Φεβρουάριος

Προστάτεψε την καρδιά σου. Οι παθήσεις της καρδιάς είναι επικίνδυνες και για τις γυναίκες, ειδικά μετά την εμμηνόπαυση. Φρόντισε να διατηρείς την πίεσή σου κάτω από το 120/80, τη χοληστερόλη LDL κάτω από 160 και το δείκτη μάζας σώματος κάτω του 25.

Μάρτιος

Απότρεψε τις αλλεργίες. Ξεκίνα την άνοιξη καθαρίζοντας νωρίς το σπίτι για να γλιτώσεις από τις αλλεργίες: πλένε τα σκεπάσματα κάθε εβδομάδα με καυτό νερό για να εξουδετερώνεις τα ακάρεα και τη γύρη και καθάριζε το σπίτι με υποαλλεργικά καθαριστικά χωρίς άρωμα.

Απρίλιος

Κάνε ένα τσεκάπ. Η 7 Απριλίου είναι η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας. Κάνε κάτι καλό λοιπόν για σένα: Μια εξέταση αίματος και ούρων για να προλάβεις τυχόν προβλήματα όπως αύξηση της χοληστερίνης, προδιάθεση για διαβήτη και άλλες πιθανόν παθήσεις.

Μάιος

Εξέταση από δερματολόγους. Κάνε μια δωρεάν εξέταση από δερματολόγους κατά την Ελληνική Εβδομάδα κατά του Καρκίνου του Δέρματος (την πρώτη εβδομάδα του Μαΐου) πριν βγεις στην παραλία. Υπολογίζεται ότι 4 στους 5 ανθρώπους που έχουν ανοιχτό δέρμα και ζουν σε ηλιόλουστες περιοχές διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν καρκίνο του δέρματος.

Ιούνιος

Υποδέξου έξυπνα τον ήλιο. Ο ζεστός καιρός σημαίνει ότι φοράμε και λιγότερα ρούχα. Βεβαιώσου ότι και πάλι είσαι «καλυμμένη»: Βάλε ποσότητα αντηλιακού ίση με ένα σφηνάκι με SPF 30 όλη μέρα και φόρα καπέλο UPF (παράγοντας υπεριώδους προστασίας).

Ιούλιος

Προσοχή στα μπάρμπεκιου. Το μαγείρεμα είναι η κύρια αιτία πρόκλησης πυρκαγιών στα σπίτια. Για να ψήσεις με ασφάλεια, μην αφήνεις αφύλαχτη την ψησταριά σου στον κήπο. Εάν χρειαστεί να την αφήσεις, πάρε ένα χρονόμετρο κουζίνας μαζί σου για να θυμάσαι ότι πρέπει να επιστρέψεις σε 5 λεπτά.

Αύγουστος

Φύγε από τη πόλη! Οι διακοπές μπορεί να μειώσουν τον κίνδυνο εμφάνισης παθήσεων της καρδιάς, αφού σου δίνουν χρόνο για δραστηριότητες όπως η άσκηση. Κάνε τρεις-τέσσερις μίνι αποδράσεις για να αποφύγεις τη φασαρία και τα έξοδα των διακοπών μακράς διαρκείας.

Σεπτέμβριος

Βρες ένα νέο χόμπι. Είναι η καλύτερη θεραπεία για τη μελαγχολία λόγω της επιστροφής από τις διακοπές. Οι ρυθμικές δραστηριότητες, όπως ο χορός, η γιόγκα και η εκμάθηση ενός μουσικού οργάνου, ενεργοποιούν μια αντίδραση χαλάρωσης που αντισταθμίζει τις επιβλαβείς επιδράσεις του στρες.

Οκτώβριος

Καταπολέμησε κρυολογήματα και γρίπη. Το σαπούνι και το νερό σε προστατεύει από τα μικρόβια που προκαλούν κρυολόγημα περισσότερο απ' ό,τι η βιταμίνη C, αποκαλύπτει το γερμανικό Ινστιτούτο Ποιότητας και Αποτελεσματικότητας στην Παροχή Υγείας της Κολονίας. Για να μην πέσεις στο κρεβάτι, πλένε συχνά τα χέρια σου και κάνε το εμβόλιο κατά της γρίπης!

Νοέμβριος

Απεξάρτηση από την τεχνολογία. Οι πολλές ώρες μπροστά στον υπολογιστή αυξάνουν τον κίνδυνο καταπόνησης του αυχένα και συνδρόμου καρπιαίου σωλήνα, το οποίο επηρεάζει τις γυναίκες περισσότερο από τους άνδρες. Απόφυγε τους τραυματισμούς με συχνά διαλείμματα: κάνε διατάσεις κάθε 15 λεπτά και εναλλαγές στη χρήση πληκτρολογίου-ποντικιού για να μειώσεις τις επαναλαμβανόμενες κινήσεις.

Δεκέμβριος

Γιόρτασε το πνεύμα των Χριστουγέννων. Κάθε 3 δευτερόλεπτα χρειάζεται μία μετάγγιση αίματος, ωστόσο λιγότερο από το 8% του πληθυσμού δίνει αίμα. Σώσε μια ζωή αυτά τα Χριστούγεννα και γίνε εθελοντής αιμοδότης.

Διάβασε επίσης: Το σκορ για καλή υγεία με 9 αριθμούς! Τους έχεις;

Διάβασε επίσης: Πόσα γνωρίζεις για τη δωρεά οργάνων και τη μεταμόσχευση; Το εθνικό κέντρο μεταμοσχεύσεων μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα

Read Next

MORE FROM

Υγεία

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i