Ασκήσεις στο reformer: Τόνωσε πόδια και γλουτούς με τις ασκήσεις της personal trainer

Η personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου σού δείχνει τις αγαπημένες της ασκήσεις στο Pilates reformer για να δυναμώσεις τα πόδια και τους γλουτούς σου.

09.04.2018

εχεις διαβασει

ασκήσεις στο reformer

Το όργανο reformer του Pilates, γνωστό και ως «κρεβάτι» Πιλάτες, σου προσφέρει πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών μέσα από μια τεράστια γκάμα ασκήσεων. Δώσε, όμως, προσοχή στην εκτέλεση των ασκήσεων, καθώς έχουν σημειωθεί κάποιοι μικροτραυματισμοί, όπως μυϊκές θλάσεις, από απλή απροσεξία του ασκούμενου και λάθος εκτέλεση ασκήσεων.

Διάβασε επίσης: Φτιάξε σούπερ γλουτούς με αυτές τις ασκήσεις στον τοίχο από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Εάν επιθυμείς μόνο σύσφιξη του σώματος, το reformer είναι η καλύτερη λύση. Εάν επιθυμείς απώλεια λίπους, θα πρέπει να το συνδυάσεις με αερόβιες ασκήσεις, όπως σχοινάκι, ποδήλατο, ελλειπτικό, διάδρομο, τραμπολίνο και κάποιες ασκήσεις με bosu.

Διάβασε επίσης: Αυτές είναι οι 4 καλύτερες ασκήσεις για γυναίκες για κάψιμο λίπους, σύσφιγξη, αδυνάτισμα, λέει η trainer

Η Χριστίνα Μαυρίδου προτείνει τις αγαπημένες της ασκήσεις στο reformer για πόδια και γλουτούς:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

fit woman άσκηση μυς
Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)

Oι διακοπές βρίσκονται μια ανάσα μακριά, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

προπόνηση
Low Impact (χαμηλή πρόσκρουση) VS High Intensity (υψηλή ένταση): Τι σημαίνει ο κάθε fitness όρος για την προπόνηση σου;

Μήπως έχεις μπερδευτεί και δε ξέρεις ποιο είδος προπόνησης σου ταιριάζει; Έχουμε απάντηση!

7 θρεπτικά συστατικά για γραμμωμένους μύες

Μια διατροφή πλούσια σ’ αυτά τα θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητη για να εξασφαλίσεις τονωμένους μύες.

3 ασκήσεις τρικεφάλων για γυναίκες από την personal trainer Χριστίνα Μαυρίδου

Η Χριστίνα Μαυρίδου μάς δείχνει τις ασκήσεις που πρέπει να δοκιμάσεις για τέλεια χέρια.

#shapegreece