#ShapeTaperaki: Η super δίαιτα σε μπολάκια για να χάσεις βάρος ΤΩΡΑ από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Η διαιτολόγος- διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου, ετοίμασε γι' αυτή την εβδομάδα του Bikini Body μια σούπερ δίαιτα σε μπολάκια για να χάσεις σίγουρα βάρος.

bowl diaita

Ώρα να ξεκινήσεις μια δίαιτα διαφορετική, μια δίαιτα σε μπολάκια: 5 μέρες, 3 μπολάκια κάθε μέρα, για τα κυρίως γεύματα.

Έχει βρεθεί ότι σερβίροντας κάτι σε μπολάκι, είναι πολύ πιθανό να καταναλώσεις μικρότερη ποσότητα και σταδιακά να χάσεις βάρος. Φτιάχνοντας επίσης, όμορφα πιάτα, πιάτα που θα ήθελες να φωτογραφίσεις και να ανεβάσεις πχ. στο instagram, αυξάνεται η απόλαυση του φαγητού και η νοστιμιά του!

Τα μπολάκια εξάλλου είναι και η τελευταία τάση στη μαγειρική για αυτή τη χρονιά, οπότε έχεις πολλούς λόγους για να τα δοκιμάσεις.

«Αν το δούμε και από ψυχολογική πλευρά, το να ασχοληθείς λίγο περισσότερο με το φαγητό σου ώστε να το κάνεις λίγο πιο ευπαρουσίαστο, σου δίνει την ευκαιρία να δείξεις στον εαυτό σου ότι τον περιποιείσαι και αυτό αυξάνει σε μεγάλο βαθμό την πιθανότητα να τηρήσεις το πρόγραμμα της διατροφής σου», τονίζει η Κλειώ Δημητριάδου.

Σε σχέση με τον κορεσμό, οι έρευνες δείχνουν ότι τα θερμά χρώματα σε κάνουν να πεινάς περισσότερο, ενώ τα ψυχρά και ειδικά το μπλε σε βοηθούν να χορταίνεις περισσότερο. Αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να βρεις μπλε μπολάκια, αρκεί να βρεις ένα σκεύος που να σε εμπνέει να κάνεις δίαιτα και να σου φτιάχνει τη διάθεση.

Μεγάλη σημασία έχει και το μέγεθος, καθώς το να βάζεις μικρή ποσότητα σε μεγάλο σκεύος θα μεγαλώσει την αίσθηση της πείνας σου.

Το να δοκιμάσεις τέλος, κάτι διαφορετικό, θα σε ανανεώσει και θα βγάλει την τυπική έννοια της «δίαιτας» από το μυαλό σου.

klio

Ευχαριστούμε την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο Χαροκοπείου πανεπιστημίου, Msc στη συμβουλευτική ψυχολογία, Life Coaching Καποδιστριακό πανεπιστήμιο (ΚΕΚ) www.coachmydiet.wordpress.com

Γενικές οδηγίες για τη δίαιτα σε μπολάκια:

  • -Προσπάθησε να καταναλώνεις τα γεύματα κάθε 3 ώρες περίπου
  • -Πίνε νερό (30 ml/kg σωματικού βάρους)
  • -Αύξησε όσο μπορείς τη φυσική σου δραστηριότητα
  • -1 φρούτο = 1 μήλο, 1 πορτοκάλι, 1 αχλάδι, 1 ακτινίδιο, 5 φράουλες, 2 μανταρίνια, ½ μπανάνα, 3 φέτες ανανά, 5 μούσμουλα, 3 βερύκοκα, 10 κεράσια, 2 κουτ. της σούπας μούρα ή σταφίδες
  • -Στα ροφήματά σου χρησιμοποίησε υποκατάστατο ζάχαρης
  • -Τα γαλακτοκομικά θα πρέπει να είναι με μειωμένα λιπαρά
  • -Μην καταναλώσεις καθόλου αλκοόλ τις καθημερινές. Το σαββατοκύριακο μπορείς να πιεις 2 ποτήρια κρασί ή μπύρα
  • -Στη βραδινή σαλάτα μπορείς να προσθέτεις 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο

Δες το εβδομαδιαίο πλάνο και σημείωσε ότι θα βρεις τις συνταγές στο Bikini Body 2016 από την Δευτέρα ώστε να ξεκινήσεις σωστά την δίαιτα από την αρχή της εβδομάδας.

Δευτέρα:

Πρωινό: smoothie bowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Tα smoothie bowls είναι smoothie σε πιο στέρεα μορφή, που θα σε χορτάσουν και θα σε δροσίσουν! Η βάση τους είναι ένα κλασικό smoothie (λίγο πιο πυκνό) και σε αυτό μπορεί να προσθέσεις διάφορα toppings, ώστε κάθε μέρα να έχει κάποιο διαφορετικό αποτέλεσμα

Δεκατιανό: 10 ανάλατοι ξηροί καρποί

Μεσημεριανό: #greekbowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: 2 καλαμάκια σουβλάκια κοτόπουλου, ψητά μανιτάρια

Τρίτη:

Πρωινό: smoothie bowl

Δεκατιανό: 10 ανάλατοι ξηροί καρποί

Μεσημεριανό: #asianbowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: 1 κονσέρβα τόνου, πράσινη σαλάτα

Τετάρτη:

Πρωινό: smoothie bowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Δεκατιανό: 10 ανάλατοι ξηροί καρποί

Μεσημεριανό:#mexbowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: 1 παξιμάδι κρητικό, 30 γρ. τυρί, ανάμικτη σαλάτα

Πέμπτη:

Πρωινό: smoothie bowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Δεκατιανό: 10 ανάλατοι ξηροί καρποί

Μεσημεριανό: #veganbowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: 2 μπιφτέκια, σαλάτα αγγούρι-ντομάτα

Παρασκευή:

Πρωινό: smoothie bowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Δεκατιανό: 10 ανάλατοι ξηροί καρποί

Μεσημεριανό:#superfoodbowl (Δες τη συνταγή στο Bikini Body 2016)

Απογευματινό: 1 φρούτο

Βραδινό: 150 γρ. φιλέτο σολωμού ψητό, πράσινη σαλάτα

Σαββατοκύριακο:

Αν είσαι σε διάθεση bikini body μπορείς να επαναλάβεις κάποιο από τα προγράμματα που σε βόλεψε μέσα στη βδομάδα. Αν νιώθεις ότι θέλεις κάτι διαφορετικό, μπορείς να κάνεις ένα σπιτικό brunch με αυγό ποσέ ή ομελέτα, χυμό και τοστ και το μεσημέρι ή το βράδυ να φας κάποιο γεύμα εκτός σπιτιού (με μέτρο και σύνεση).

Το άλλο γεύμα καλό είναι να αποτελείται κυρίως από λαχανικά (ωμά, ψητά ή βραστά) ή να φτιάξεις ένα smoothiebowl που τρώγεται άνετα και για μεσημεριανό ή βραδινό!

Το Σαββατοκύριακο μπορείς να καταναλώσεις και μια μπάλα παγωτό και τα δύο ποτήρια αλκοόλ που αναφέραμε στις γενικές οδηγίες.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i