Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Ναι, αν μάθεις να τρως σωστά

19.07.2018

εχεις διαβασει

Ευχαριστούμε την Αναστασία Δ. Κόκκαλη, Κλινικό Διαιτολόγο Διατροφολόγο kokkali.blogspot.gr/

«Δεν είναι άλλο ένα πλάνο δίαιτας, αλλά σωστής διατροφής, και εκτός από πιθανή απώλεια βάρους θα σου προσφέρει και ‘ένα ωραίο ενυδατωμένο δέρμα», τονίζει η ειδικός.

Ξεκίνα από σήμερα το πλάνο που σου προτείνω και αν το συνδυάσεις με καθημερινή προπόνηση 1 ώρας σε 1 μήνα θα είσαι κατά 4 κιλά ελαφρύτερη, ανάλογα φυσικά το περιττό σωματικό λίπος που υπάρχει.

Οδηγίες για τη δίαιτα

  • Απόφυγε αυστηρά οτιδήποτε περιέχει ζάχαρη π.χ. παγωτό, μπισκότα, κρουασάν, σοκολάτα
  • Πίνε 2,5 λίτρα νερό κάθε μέρα – πρόσθεσε φέτες λεμονιού και αγγουριού
  • Φτιάξε τσάι με πράσινο τσάι, λουίζα και σημύδα για ενίσχυση του μεταβολισμού και εξαφάνιση της κυτταρίτιδας
  • 60 λεπτά γρήγορο περπάτημα κάθε μέρα
  • Περιόρισε τα ποτά σε 4 ποτήρια κρασί ή μπίρα / εβδομάδα

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η δίαιτα πριν την παραλία: Χάσε 4-6 κιλά σε 4 εβδομάδες με το πλάνο της διαιτολόγου Αναστασίας Κόκκαλη

Πρωινό:

1 φέτα ψωμί ολικής με ανάλατο φυστικοβούτυρο και 1 μπανάνα

Γιαούρτι 2%, με ανάλατους κολοκυθόσπορους, σταφίδες, goji berries, και κανέλα

1 ποτήρι αριάνι, 2 κ.σ. βρώμη, 1 μπανάνα, 1 κ.γλ. λιναρόσπορος και 1 κουτ γλ μέλι

 

Δεκατιανό

20 κεράσια, και 1 ροδάκινο

 

Επιλογές για Μεσημεριανό:

Ψάρι ψητό ή βραστό με σαλάτα ωμών λαχανικών – μαρούλι iceberg, καρότο, ντοματίνια, πατζάρι, ρόκα

Τουρλού με 60γρ τυρί Light, και σαλάτα με ντομάτα – αγγούρι

Φακές ή φασόλια με καστανό ρύζι ή κινόα και Σαλάτα με βραστά λαχανικά

 

Απογευματινό:

Καρπούζι και πεπόνι

 

Επιλογές για Βραδινό:

Αβοκάντο με ντοματίνια

2 βραστά αυγά με σαλάτα ντομάτα

Cottage cheese με πεπόνι και καρπούζι

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

Σύκο: Περιέχει μόνο 47 θερμίδες και δεν φαντάζεσαι τα οφέλη του!

Όπως και τα υπόλοιπα φρούτα, έτσι και το σύκο, είναι μια καλή διατροφική πηγή και η κατανάλωσή του προσφέρει στον οργανισμό μας μεγάλο αριθμό βιταμινών και ιχνοστοιχείων.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

3 χυμοί λαχανικών για αδυνάτισμα (δοκίμασέ τους για αποτοξίνωση!)

Νέα τάση: Οι χυμοί λαχανικών για αποτοξίνωση και αδυνάτισμα! Δοκίμασε 3 super συνταγές

#shapegreece