Ημέρα Pancakes: Πώς θα φτιάξεις τις πιο υγιεινές τηγανίτες

Η Ημέρα που είναι αφιερωμένη στις τηγανίτες, άκα pancakes είναι ακόμα μια αφορμή για να πάρουμε θερμίδες. Ή μήπως όχι;

09.02.2017

εχεις διαβασει

Υπάρχει τελικά τρόπος για να φτιάξουμε νόστιμες και υγιεινές τηγανίτες.

Χρησιμοποίησε αλεύρι ολικής άλεσης για περισσότερες φυτικές ίνες:

Τα παραδοσιακά pancakes είναι φουλ στο λευκό αλεύρι αλλά το αλεύρι ολικής άλεσης έχει 16 γραμ. Φυτικών ινών σε σχέση με τα 3 του λευκού. Ξεκίνα να αντικαθιστάς σιγά σιγά την ποσότητα του λευκού με το αλεύρι ολικής άλεσης για να μην σε ξενίσει η γεύση.

Χρησιμοποίησε γάλα χαμηλών λιπαρών

Αντί για γάλα πλήρες, προτίμησε αποβουτυρωμένο γάλα χαμηλών λιπαρών ή και βουτυρόγαλα για να μην πάρεις έξτρα θερμίδες. Το βουτυρόγαλα, παρά το θερμιδικό όνομά του, δεν έχει σχεδόν καθόλου λιπαρά.

Βάλε λάδι αντί για βούτυρο:

Αν στην συνταγή για pancake βλέπεις βούτυρο λιωμένο, αντικατάστησέ το με λάδι καρύδας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Υγιεινά pancakes με 2 υλικά από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece