Πώς να αντιμετωπίσω το λίπος στην κοιλιά; Οι συμβουλές της δρ. Μαρίας Ψωμά

Οι συμβουλές της διατροφολόγου Μαρίας Ψωμά στον Μάκη Πουνέντη (video).

12.05.2020

εχεις διαβασει

Πώς να αντιμετωπίσω το λίπος στην κοιλιά

Πώς να αντιμετωπίσω το λίπος στην κοιλιά; Το συγκεκριμένο είναι ένα από τα βασικότερα προβλήματα, όσον αφορά την εμφάνισή μας, αλλά και την υγεία μας, καθώς το λίπος επηρεάζει με πολλούς τρόπους την κατάσταση του σώματός μας.

Ειδικότερα λίγο πριν το καλοκαίρι, οι προσπάθειες για απώλεια των περιττών κιλών και του τοπικού πάχους εντείνονται. Φέτος, μάλιστα, η καραντίνα και η ακινησία στην οποία μπήκαν πολλοί κατά την περίοδο αυτή, μας έβγαλαν ακόμα περισσότερο εκτός προγράμματος.

H πιο εύκολη δίαιτα για επίπεδη κοιλιά πριν το καλοκαίρι

Πώς θα επανέλθουμε στα κιλά μας και θα αντιμετωπίσουμε το λίπος στην κοιλιά; Η Μαρία Ψωμά μίλησε στον Μάκη Πουνέντη, μέσα από ένα live video στα social media, και δίνει τις δικές της συμβουλές.

Μερικές συμβουλές για το κοιλιακό λίπος που η διατροφολόγος αναφέρει στο βίντεο είναι επιγραμματικά: 

· Να αποφεύγεις τη ζάχαρη, το λευκό αλεύρι και το αλκοόλ.

· Να είσαι ήρεμη.

· Να εμπλουτίσεις τη διατροφή σου με καλούς υδατάνθρακες.

· Να μην παραλείπεις το καλό λίπος, όπως το αβοκάντο και το ελαιόλαδο.

· Να μην παραλείπεις την πρωτεΐνη.

· Να πίνεις 1 – 2 μερίδες αλκοόλ, όχι πάνω από δύο φορές την εβδομάδα.

· Να μετράς τις μερίδες σου και να μην ξεφεύγεις.

·  Να βάλεις το γιαούρτι στη διατροφή σου, καθώς μειώνει το φούσκωμα και βοηθά στη χλωρίδα του εντέρου.

· Να κρατάς ενυδατωμένο το σώμα σου με νερό.

· Να μειώσεις τις επεξεργασμένες τροφές στην καθημερινότητά σου.

· Να μην επιβαρύνεις το πεπτικό σου σύστημα τις βραδινές ώρες.

·  Τακτικά γεύματα ανά 4 με 5 ώρες.

· Σαλάτα με κάθε γεύμα.

· Ναι στα όσπρια στη διατροφή.

· Προτίμησε να τρως τα φρούτα με τη φλούδα τους.

· Προτίμησε τροφές πλούσιες σε κάλιο, αφού καταπολεμούν την κατακράτηση υγρών.

· Κοιμήσου επαρκώς – η έλλειψη ύπνου βοηθά το κοιλιακό λίπος.

· Βάλε στο πρόγραμμα αερόβια άσκηση, όπως γρήγορο περπάτημα, κολύμπι ή ποδήλατο.

Δες το βίντεο παρακάτω.

«Γυμνάζομαι, αλλά ενώ έχω αδυνατίσει, δε φεύγει το λίπος στην κοιλιά» Πώς θα κάψω λίπος στην κοιλιά; Πρόγραμμα 7 ημερών

Πώς να αντιμετωπίσω το λίπος στην κοιλιά; Οι συμβουλές της διατροφολόγου Μαρίας Ψωμά

Συζητήσαμε τα πάντα για το κοιλιακό λίπος και πώς να το αντιμετωπίσετε.MakAttack-Makis Pounentis σε ευχαριστώ για την πρόσκληση, σε περιμένω από κοντά!#PsomaMedicalWellness #IGLive #makattack

Gepostet von Maria Psoma am Montag, 11. Mai 2020

[related id="498264"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece